To jest wątek do którego będę dodawał po kolei klany(techniki)z dopisaną chakrą i obrazkami.
Offline
Klan Senju
Techniki rangi "D"
Mokuton Henge
Ranga techniki: D
Mokuton Henge jest unikalną techniką używaną przez Yamato. Ta technika różni się od normalnego Henge tym, że Yamato za pomocą wyrastających ''korzeni'' z ziemi przemienia się w daną rzecz lub osobę. Pierwszy raz widzimy to Jutsu gdy Yamato miał ''przebrać'' się za Sasori'ego
cha 500
Moku Kawarimi
Ranga techniki: D
Zwykłą technika podmiany tylko że trochę inna. Gdy zostaniemy trafieni nasze ciało zmienia się w drewnianą kukłę, któa pojawia się dosłownie z znikąd, a my stoimy kilka metrów dalej bezpieczni.
cha 1000
Mokusei Hiketsu no Jutsu
Ranga techniki: D
Na koniuszku naszego palca wytwarza się drewniany klucz który pasuje do każdego zamka. Przydatna technika.
cha 100
Mokuton no Jutsu
Ranga techniki: D
Podstawowa technika żywiołu Mokuton. Dzięki niej kontrolujemy drewno, zmieniamy jego kształt, a nawet możemy wytwarzać je z własnego ciała.
cha 500
Techniki rangi "C"
Moku Bunshin no Jutsu
Ranga techniki: C
Jedna z podstawowych technik Mokutona. Tworzymy drewnianego klona, który jest tworzony z naszego własnego ciała. Mimo, że nasza replikacja jest całkowicie stworzona z drewna, nie różni się wcale od tej za pomocą techniki Kage Bunshin. Klon najczęściej tworzony do zwiadu. Może używać technik które posiadał oryginał(nie wszystkie oczywiście)
cha500 za klona
Moku Souran no Jutsu
Ranga techniki: C
Podstawowa technika kontroli drewna tylko że tu kontrolujemy już stworzone drzewa itp. Np: korzenie i gałęzie.
cha1000
Daijurin no Jutsu
Ranga techniki: C
Nasza ręką drewnieje i wydłuża się a z niej wychodzi kilkanaście kolców które mogą nabić przeciwnika, lub ochronić swojego towarzysza.
cha1000 za kolec
Techniki rangi "B"
Mokuton: Moku Jouheki
Ranga techniki: B
Technika zaliczana do defensywnych. Z ziemi wyrasta pół kopuła z drewna chroniąca przed atakami. Można również zamknąć oponenta w środku. Technika przy lepszych atak TaiJutsu, NinJutsu wymięka^^
cha3000
[img]http://img518.imageshack.us/img518/7100/mokutonshichuukanojutsubh7.jpg[img]
Mokuton: Schichuuka no Jutsu
Ranga techniki: B
Po postawieniu stoi już na zawsze chyba, że ktoś zniszczy.
Jutsu zastępujące wyprawy na biwak^^. Tworzymy dom z drewna który w środku posiada wszystko to co potrzeba do życia. Technika używana pod czas długich wypraw
cha5000
Jubaku no Jutsu
Ranga techniki: B
Unieruchamia ofiarę drewnianymi palami. Tylko silni shinobi potrafią się uwolnić
cha3000
Techniki rangi "A"
Jubaku Eisou
Ranga techniki: A
Technika zaczyna się od tego, że naszego przeciwnika oplatają cieniutkie pnącza, lecz po chwili zamieniają się w bardzo grube. Zaczynają rosnąć co daje w efekcie jakbyśmy byli uwięzieni w drzewie z którego wystaje nam tylko głowa. By wykończyć przeciwnika pnącza zaciskają się co daje w efekcie doszczętne zmiażdżenie przeciwnika
cha10.000
Techniki rangi "S"
Mokuton: Schichuutou no Jutsu
Ranga techniki: S
Technika zaliczana do HiJutsu(tajemna), twórcą techniki był sam Shodaime.. Jutsu polegało na tym, że tworzyło się z drewna więzienie o nieprzeciętnej wytrzymałości. Z wyglądu jest jak potężna klatka z której nawet bardzo dobrym shinobim trudno wyjść.
cha8000
Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu
Ranga techniki: S
Dzięki tej technice możemy kontrolować demona który opanował Jinchuuriki. Z ziemi wyrasta 10 drewnianych filarów wokół Jinchuuriki, które uniemożliwiają mu ucieczkę, a my wysysamy mu chakry
cha10.000
Mokuton Hijutsu: Jukai Koutan
Ranga techniki: S
Tylko dla lidera.
Za pomocą tej techniki tworzymy wielki las.
cha20.000
Offline
Klan Yamanaka
Techniki rangi "D"
Shintenshin no jutsu
Technika polega na przejęciu czyjegoś umysłu i zawładnięcia nim. Wszystko ładnie, lecz technika ma sporo wad. Jedną z nich jest to, że jeśli nie trafimy w inne ciało przez kilka minut nie będziemy mogli się ruszyć. Drugą wadą jest to, że trafienie w ruchomy cel jest prawie niemożliwe dlatego najpierw trzeba obezwładnić przeciwnika.
cha 1000
cha za utrzymanie 500
Techniki rangi "C"
Shinranshin no jutsu
Tutaj przejmujemy władzę nad ciałem, a nie jak w Shintetnshin no Jutsu umysł. Wykonujący jest w pełni świadomy, a nasza ofiara robi wszystko to co sobie za życzymy, nie kontroluje swojego ciała.
cha3000
cha za utrzymanie 500
Shine Anshin no jutsu
Shine Anshin no Jutsu - Technika inna od pozostałych klanowych. Na początku wiążemy pieczęci a potem układamy typową pieczęć w kształcie kwadratu z kciuków i palców wskazujących. Potem namierzamy wroga i mówimy nazwę techniki. Wróg traci wszystkie myśli, staje się "warzywkiem". Technika trwa tak długo, jak wróg znajduje się w naszym "celowniku". Może objąć tylko jednego wroga. Jeśli między naszymi palcami będzie kilka wrogów, technika działa na tego bliżej środka lub najbliższego.
cha4000
cha za utrzymanie 500
Techniki rangi "B"
Shinmanshin
Tym razem najsilniejsza wersja Shintenshina. Nasze ciało jest w pełni sprawne, nie odnosimy obrażeń, a jednak to kierujemy wrogiem.
cha5000
cha za utrzymanie 1000
Offline
Techniki rangi ,,D”
[img]http://narutofan.blog.playersrepublic.fr/images/medium_jyuken.2.jpg[img]
Jyuken
Styl walki klanu Hyuuga. Ataki nie polegają na zadawaniu obrażeń ciału fizycznemu lecz atakowaniu wewnętrznego systemu chakry.
cha 0
Harichakra
Z otworów tenketsu tworzymy igły z Chakry, co daje nam możliwość przecięcia wszystkich elementów wykonanych z Chakry. Igły można wytworzyć z każdego miejsca na ciele gdzie znajdują się punkty tenketsu.
cha500
Techniki rangi ,,C”
Hakke Kuushou
Kumulujemy chakre w dłoni i posyłamy falę uderzeniową w przeciwnika. Technika ma głównie oddalić naszego wroga od nas.
1000
Hakke Sanjuunishou[b/]
Jest to gorsza wersja 64 uderzeń, są to 32 uderzenia. Po tym ataku odczuwamy również ból, lecz mniejszy niż w przypadku oryginału i po wykonaniu na nas ataku raczej nie ma szans byśmy zginęli, może mieć duże problemy by zbierać Chakrę.
cha2000
Techniki Rangi B
[b]Hakkeshou: Kaiten
Z każdego teketsu w naszym ciele wypuszczamy chakre. Zaczynamy wirować. Tworzy się wir ochronny z chakry, który nas chroni przed atakami.
cha2000
Hakke Hasangeki
Ulepszona wersja Hakke Kuushou. Tutaj skupiamy o wiele więcej Chakry niż przy Kuushou, a potem skumulowana Chakra zmienia się w falę powietrza który tym razem odzruca jeszcze bardziej przeciwnika i zadaje nawet spore obrażenia.
cha2000
Shugo Hakke Rokujuuyonshou
Wymachujemy szybko rękami, a przy tym tworzymy cienkie, długie linie Chakry które tną przeciwników i inne rzeczy. Dzięki Byakuganowi widzimy wszystko co dzieje się dookoła nas. Technika defensywna.
cha2000
Hakke Rokujuuyonshou
Do wykonania tego Jutsu potrzebny jest Byakugan i znajomość Jyukena. Członek Klanu Hyuuga atakuje 64 główne z 361 wylotów Chakry. Zaczyna od dwóch uderzeń potem następują 4,8,16,32 i 64. Po zakończonym Jutsu wroga ogarnia ogromny ból.
cha4000
Juho Soshiken
Użytkownikowi jutsu pojawią sie tak jak by łapy lwa z chakry . Po czym zaczynamy sie obracac 3-2 razy. Gdy to zrobimy uderzamy przeciwnika w brzuch, przez co blokujemy mieszanie chakry z duchem.
cha4000
Techniki Rangi A
Hakke Hyakunijuuhachishou
Jest to ulepszona wersja Hakke Rokujuuyonshou. Technika nie blokuje 64 tenketsu, a 128. Teoretycznie nie ma osoby która była w stanie dalej walczyć(oprócz Jinjuuriki oraz użytkowników Cs'a).
cha8000
Hakke Itten
Mocne uderzenie końcem palców dłoni w punkt meridianowy. Głównym zamierzeniem tego ataku jest szybkie zablokowanie przeciwnika.
cha4000
Techniki Rangi S
[img]http://img97.imageshack.us/img97/9425/hyuugaac4.jpg[/img
Hakkeshou: Nihyakugojuurokushou
Najpotężniejsza technika klanu Hyuuga. Tą techniką blokujemy 256 tenketsu przeciwnika. Technika wymaga niesamowitej szybkości, ale skutki są śmiertelne.
cha10.000
Hakke: Yatsu Kato Totsugeki
Wymagania: Trzeba być liderem klanu.
Użytkownik Byakugana, po chwilowej koncentracji widzi gdzie znajduje się 8 wewnętrznych bram energii. Zadaje 8 ciosów (czyli tyle ile jest bram). Po tych uderzeniach ofiara nie otrzymuje zbyt dużych obrażeń ale blokujemy bramy. I jeżeli przeciwnik ma otwartą jakąś bramę, to wtedy ta technika jest dla niego śmiertelna.
cha10.00
Offline
Klan Gakushi
Techniki rangi ,,C"
Kae onchou
Podstawowe jutsu klanu Gakushi. Gdy przeciwnik rozpracuje naszą melodię możemy ją łatwo zmienić przy użyciu odrobiny chakry, nie zmieniając efektu wykonywanego jutsu.
Mateki
Za pomocą muzyki z fletu, można wprowadzić przeciwnika w trans zaburzając tym samym jego jutsu podczas ataku, dzięki czemu nie możne on wykonać żadnego ruchu.
cha1000
Techniki rangi „B”
Kanashibari Onpu
Technika polega na tym, że gramy melodie na flecie, która rozprzestrzenia się i dociera do naszego przeciwnika paraliżując go. Dobry sposób by sparaliżować, wiecej niż dwie osoby.
cha2000
Kuchiyose no jutsu: Doki
Jutsu polega na przyzwaniu trzech ogromnych demonów (Doki). Jutsu przyzywa jedynie owe demony.
cha6000
Techniki rangi „A”
Songu tomurai
Za pomocą fletu kieruje się przyzwanymi wcześniej demonami. Można kierować nimi pojedynczo, po dwa lub wszystkimi na raz. Zależy to od melodii granej na flecie.
cha500 za turę
Hanto hikutsu jin
Gdy gramy na flecie z ust Doku wychodzą ogromne duchy, stworzone z chakry połączonej z energią duchową. Nie da się ich trafić żadnym atakiem. Żywiąsię chakrą, więc aby przetrwać muszą zabijać.
cha 1000 na turę
Sōsai no Ne
Umiejętność niezwykle przydatna, grając melodie na instrumencie, jesteśmy w stanie zniwelować działanie technik paraliżujących i Genjutsu. Efekt techniki jest zależny od umiejętności członka klanu.
cha2000
Techniki rangi „S”
Kinen Chou
Grając odpowiednią melodię jesteśmy w stanie wywołać amnezję u siebie bądź wroga. Efekt techniki utrzymuje się kilka dni.
cha5000
Kasumi Juusha no Jutsu
Jest to specjalna melodia wygrywana tylko na flecie. Gdy trafia do naszych uszu bądź naszych towarzyszy, zmysły pobudzają się, tak samo jak naczyńka chakry. Chakra zostaje natychmiastowo odnowiona, a tymczasowo siła, szybkość i chakra zostają kilkukrotnie zwiększone. Technika może zadziałać tylko na jedną osobę bądź na wielu, o tym decyduje użytkownik techniki.
cha 0 lecz potrzeba 2 tur na wykonanie
Offline
Oto jedna technika Do klanu Yamanaka
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu
Technika polega na "wejściu" do "umysłu" marionetki i zawładnięciu ją, gdy przeciwnik wejdzie w pole widzenia marionetki można odrazu wejść do umysłu przeciwnika.Technika służy raczej jako pułapka na wroga.
Chakra:6000
Offline
a zapomniałem o obrazku oto i on
Offline
Brakujące techniki dla klanu Hyuuga
Techniki Rangi D
Jyuken: Sasshi
Jest to ruch dzięki któremu Jyuken uważany jest za najsilniejszy z pośród innych w Konoha Gakure, każde muśnięcie nawet najdelikatniejsze jest dla naszego przeciwnika bardzo bolesne, co czasami decyduje o zakończeniu walki.
Chakra:1000
Techniki Rangi C
Tanketsu Soba
Technika polega na ataku mającym za zadanie zamknięcie tanketsu u wroga przez co uniemożliwiając mu poprawną kontrolę chakry i zaburzając jej przepływ w w jego cielę. Technika nie powoduje fizycznych obrażeń lecz po jej użyciu wróg odczuwa dość intensywny ból.
Chakra:1500
Techniki Rangi B
Hakke Karakuri
Jedna z rzadko spotykanych technik w klanie Hyuuga. Wojownik wyskakuje w górę wykonując kilkanaście obrotów w celu zwiększenia siły uderzenia. Po wykonaniu odpowiedniej liczby obrotów wykonuje bardzo potężne kopnięcie skierowane na głowę bądź kark przeciwnika. Atak ten może zakończyć walkę.
Chakra: 0
Zouki Kiki
Użytkownik kumuluje w dłoni dość potężny ładunek chakry po czym oddaje atak na ciało przeciwnika. Technika nie powoduje obrażeń zewnętrznych lecz skierowana jest na niszczenie organów przeciwnika. Niezablokowanie tej techniki może skończyć się dla przeciwnika śmiercią lub uszkodzeniem ważnych narządów wewnętrznych.
Chakra: 5000
Techniki Rangi A
Jyuken: Butteki Itami
W miarę ze wzrostem umiejętności posługiwania się byakuganem ruchy i ciosy wykonywane przez członków klanu Hyuuga stają się bardziej precyzyjne oraz śmiercionośne. Ataki te z reguły dochodząc do celu wywołują krwotoki wewnętrzne, poważne zaburzenia w systemie chakry i nieznośny ból.
Chakra: 7000
Techniki Rangi S
Jyuken: Atemi Kouki
Jest to praktycznie zapomniany i najbardziej śmiercionośny z ruchów w stylu walki jyuken, który posiedli tylko najznakomitsi wojownicy z klanu Hyuuga. Tym razem ciosy są niezwykle precyzyjne które skierowane są tylko i wyłącznie w kierunku serca naszego przeciwnika. Nauczenie się tego ruchu pozwala wykonać technikę Hakke Shin
Chakra: 10 000
Hakke Shin
(Wymagane: Znać Jyuken: Atemi Kouki)
Jest to ostateczna technika użytkowników Byakugana. Wymaga wręcz legendarnej umiejętności panowania nad tym Doujutsu. Shinobi wykonuje uderzenie które jest idealnie wycelowane w serce przeciwnika jego efektem jest zniszczenie tego narządu i natychmiastowa śmierć przeciwnika. Szybkie i śmiercionośne jutsu uważane za Zakazaną technika ze względu na jej siłę. Wadą jej jest to .że jest niesamowicie trudna w wykonaniu. Zawsze istnieje możliwość nie trafienia w narząd wroga przez co technika nie przynosi skutku.
Chakra: 10 000
Te dwa z rangi S co Podał Rai Proponuje zastąpić tymi co ja podałem
Offline
Klan Hoozuki
Techniki rangi ,,B”
(Uczyć się ich mogą wszyscy z klanu, bez względu na rangę. Siła i szybkość jutsu i zamiany w wodę będzie zależeć od rangi shinobi)
Suika no Jutsu
(Technika wrodzona)
Tzw ''Wodna zbroja''. Gdy ktoś zaatakuje nas TaiJutsu np: uderzenie noga, lub nawet czymś poważniejszym, nasze ciało rozpada się zamieniając się w ciecz. Po chwili wracamy do dawnej postaci.Użytkownicy tej techniki są podatni na ataki natury Katon.
Cha 0
Suiton: Gosuiwan no Jutsu
Technika dzięki czemu zwiększamy za pomocą wody siłę naszych mięśni przez co zwykły atak mieczem nabiera czterokrotnej albo i większej siły (zależy od użytkownika)
cha 1000 za kończyne
Bakufu Henken no jutsu
Dzięki tej technice, nasze ciało przekształca się w sporej wielkości fale, która może zatrzymać nawet summony, a na pewno wszelkie ataki Katon.
cha10.000
Offline
Klan Fuuka
Techniki rangi ,,B”
Shikei Seppun
Technika pozwalająca na pochłanianiu całej chakry przeciwnika poprzez pocałunek. Podczas wysysania chakry, technika pozwala również na ukradnięcie duszy przeciwnika. Inne zastosowanie techniki to wyczucie elementu natury przeciwnika poprzez polizanie go.
Aby cały proces się udał przeciwnik musi być unieruchomiony. Technika nie dzieła na osoby z nadnaturalnymi zasobami chakry takie jak np. Jinjuuriki.Technika nie wymaga czakry,ale wymaga umiejętnego zbliżenia się do przeciwnika.
cha 0
Shiki Tenshin
Technika pozwalająca na zamianę ciał członka klanu z ,,ciało zastępcze" które zostało wyssane poprzez technikę Shikei Seppun. Jedno ciało odpowiada za jeden element. (Jeżeli jest się w ciele Dotona, nie można używać technik np. Katona. Zamiana ciała to akcja typu rzut shurikenem, można zamienić je a następnie wykonać atak żywiołowy w jednej turze. Ale ciało może być zmienione tylko raz na turę, nie więcej)
cha5000
Offline
KlanAkimichi
Techniki rangi ,,D”
Baika no jutsu
Podstawowa technika klanowa. Dzięki niej shinobi pochodzący z klanu Akimichi po złożeniu kilku pieczęci potrafi powiększyć tors swojego ciała do sporych rozmiarów. Nasza wytrzymałość wzrasta, lecz chodzenie, jak i atak za pomocą rąk odpada całkowicie, technika może nam się przydać do zmiażdżenia kogoś, gdy spadamy na niego, lub jest wyjściowa technika do innych klanowych jutsu.
Techniki rangi ,,C”
Nikudan Sensha
Podstawowa technika ofensywna w klanie. By wykonać ta technikę, potrzebne jest wcześniejsze użycie techniki Baika no Jutsu. Gdy już staniemy się więksi, poprzez technikę Baika no Jutsu, nasza głowa, ręce i nogi chowają się a z otworów, przez które wystawały zaczyna wyciekać chakra. W postaci kuli jedyne co możemy robić to toczyć się z dużą prędkością i miażdżyc wszystko co staje nam na drodze.
cha4000
Nikudan Kunai Sensha
Technika jest ulepszona wersja Nikudan Sensha. Jeszcze przed powiększeniem się technik ą Baika no Jutsu użytkownik zakłada na siebie linki, a do nich przyczepione kunaie. Gdy dobrze poustawiamy kunie i powiększymy się, otaczają one nas tworząc coś na wzór jeża. Po użyciu techniki Nikudan Sensha, zaczynamy się toczyć, a kunie są czymś w rodzaju kolców. W tym momencie spotkanie z nami, nie skończy się tylko zmiażdżeniem, ale i pocięciem.
wymaga2x linki,20xkunaie
cha4000
Nikudan Hari Sensha
Technika podobna do technik zamiany w żywa kule, lecz z ta zmiana że nie musimy wykorzystywać tutaj techniki Baika No Jutsu. Spadając z dużej wysokości shinobi łapie się za kolana i zaczyna kręcić, tworząc coś w rodzaju malej kuli. Po chwili włosy shinobi zaczynają rosnąć i twardnieć. Staje się on wtedy spadająca naostrzona kulka. Im większa wysokość tym zada większe obrażenia. Gdy trafimy w cel albo chybimy, włosy wracają po chwili do normalnej długości.
cha6000
Techniki rangi ,,B”
Bubun Baika no jutsu
Technika a zarazem zdolność klanowa, która opanowują jedynie doświadczeni shinobi. Dzięki temu atakowi nasza cześć ciała powiększa się. Nie jest to już tylko tors, a np. możemy powiększyć rękę, lub nogę i zadać nią potężny cios.
cha3000 za kończynę
Hagane Sensha
Technika podobna do połączenia technik Baika No Jutsu i Nikudan Sensha, z tą zmianą że nie musimy wykonywać obu tych technik, a po prostu z biegu zamieniamy się w toczący dosłownie głaz. Nasze ciało twardnieje i staje się czymś w rodzaju pocisku. Jeżeli użyjemy 2 wyżej wymienionych technik, obrażenia będą po prostu dużo większe.
Techniki rangi ,,A”
Chou Baika no Jutsu
Ostateczna technika klanowa. Cale nasze ciało, powiększa się do gigantycznych rozmiarów, przez co stajemy się o wiele silniejsi, lecz tez o wiele wolniejsi i mamy dużo mniejsza celność, niż w przypadku bycia w normalnym rozmiarze. Nie zapominajmy ze wtedy nasz przeciwnik jest w porównaniu z nami, wielkości muchy. Wymaga zażycia drugiej tabletki.
Podczas tej techniki nie możemy wykonywać żadnych innych technik prócz klanowych!
cha5000
cha za utrzymanie2000
Chou Harite
Najsilniejsza a zarazem jeden z szybkich ataków klanowych. Wykonujący powiększa swoje ręce, trzymając je przy sobie ściśnięte w 2 pięści, po czym uderza w przeciwnika od góry z zamiarem dosłownego wbicia go w ziemie. By użyć techniki musimy najpierw powiększyć nasze ręce za pomocą techniki Bubon Baika no jutsu.
cha7000
Techniki rangi ,,S”
Choudan Bakugeki
Jest to specjalna technika, którą każdy członek klanu potrafi wykonać intuicyjnie. Polega ona na tym, że skupiamy otaczającą nas energię, wytworzoną przez nasze ciało po zażyciu trzeciej pigułki, w naszej ręce albo nodze. W ten sposób cios, który za jej pomocą wykonamy z pewnością zabije każdego wroga, gdyż jego siła jest równa wadze życia, ale odbierze i nasze. Jutsu jest niemalże samobójczym, mamy małe szanse na przeżycie.
cha8000
cha za utrzymanie 4000
Offline
Techniki rangi D
Katsu
Umiejętność tylko dla klanu Douhito. Składając jedną
pieczęć możemy wysadzić od jednego stwora z gliny do tylu ile w danym momencie
stworzyliśmy, dzieje się to za pomocą telepatii.
Chakra:500
Bakuhatsu Kirigirisu
Technika tworzy gliniane pasikoniki, które są
bardzo szybkie. Bez skumulowania czakry w nogach niema szans by im uciec. Gdy
są przy ofierze, używamy Katsu.
Koszt gliny : 50
Chakra:500
Kum Kibaku Nendo
Podstawowe Jutsu. Tworzymy małe pająki z gliny, są
one bardzo szybkie i same znajdują naszego przeciwnika posługując się
węchem. Ponieważ są małe można nimi również rzucać.
Koszt gliny : 75
Chakra:1000(za sztuke)
Futatasu Hebi no jutsu
Z otworów gębowych wychodzą dwa bliźniacze
węże która oplatają się w okół kostek przeciwnika. Jeśli wąż zostanie
przerwany, to nie nadaje się już do użytku.
Koszt gliny : 150 za 2 węże
Chakra:1500(za 2 węże)
Warakuchi
Technika polega na zjedzeniu sporej ilości gliny nie przez otwory gębowe, lecz przez swoje własne usta. Zjadając glinę połykamy ją i przetrawiamy. Dzięki Kekkei Genkai klanu Douhito glina z chakrą łączą się. Wtedy Deidara potrafi wypluć ogromne ilości gliny przez usta, lub uzupełnić jej braki w organizmie.
Chakra: 0
Techniki rangi C
Nadare Masunendo
To Jutsu pozwala na wyplucie masy gliny, która od razu formuję się w lawinę materiału wybuchowego. Gdy chcemy stworzyć swoje ''dzieło'' z gliny trzeba to robić z góry, bo przy takiej masie wybuchowej może to być niebezpieczne. Można też technikę zastosować by zrobić pole minowe wypluwając lawinę gliny na dany obszar.
Chakra:2000
Taka Kibaku
Najszybsze twory z gliny. Są to średniej wielkości ptaki ich siła wybuchu jest spora.
Koszt gliny:100
Chakra:1500(za ptaka)
Mimizu no jutsu
Tworzymy małą gąsienicę z gliny która wchodzi pod
ziemię. Pod ziemią powiększa się, wychodzi i owija się w okół
przeciwnika uniemożliwiając mu ruch. Można ją wtedy wysadzić.
Koszt gliny : 100
Chakra:2000
Daishi no jutsu
Najpierw tworzymy małego ptaszka, po wykonaniu dwóch
pieczęci powiększa się do sporych rozmiarów. Jest szybki i zwinny. Może
być przepełniony ładunkiem wybuchowym.
Koszt gliny : 400
Chakra:3000
Tama Bakuretsu
Gliniana ryba. Można ją wpuścić do wody. Sama znajduje swój cel jest praktycznie niezauważalna
Koszt gliny : 200
Chakra:1500(za rybe)
Nendo Bunshin
Tworzymy klona z gliny. Posiada 1/10 siły oryginału. Nie może używać technik. Gdy zostanie trafiony można go wysadzić, jednak i to nie da zbyt dużego efektu. Jutsu raczej stosowane by oddalić się od przeciwnika.
Chakra:1500
Techniki rangi B
Jibaku Bunshin
Dobra technika klanowa. Członek klanu tworzy własnąreplikację. Ta następnie zjada glinę mieszając ją z Chakrą, co daje wefekcie bombę o niezwykle dużym zasięgu rażenia. Detonacja trwa tylko kilkasekund. Jutsu używane też by móc uciec z pola walki.
Koszt gliny : 500
Chakra:2000
Sanoochi no jutsu
Szybki i wielki gliniany ptak. Można na nim podróżować i w razie zagrożenia eksplodować go.
Koszt gliny : 500
Chakra:3000
C1 Bakudan
Tworzymy małe bomby w postaci żuczków . Po przez włożenie w nie Chakry C1, użytkownik kontroluje je i tworzy wybuch w dowolnym momencie.
Koszt gliny : 500
Chakra:1500
Techniki rangi A
C2 Ryuu
Za pomocą dwóch otworów gębowych tworzymy wspólne dzieło. Wtedy powstaje ogromny smok z gliny. Stworzony przez nas smok jest prawdziwym arsenałem broni. Może przerabiać swój ogon na miny i wystrzeliwać z pyska mniejsze stwory z gliny, które zadają spore obrażenia. Smok wykorzystuje do tego masę swojego ciała. Kiedy ogon smoka ma dziesięć kawałków lub mniej, stwór nie może latać...
Koszt gliny : 2000
Chakra:10 000
Techniki wykonywane tylko przez C2 Ryuu
Yaizou no Jutsu
Jest to mały smok wypuszczany z pyska C2 Ryuu. Ich wybuch jest spory sterujemy nimi za pomocą telepatii
Koszt: Jeden kawałek ogona Ryuu
Chakra:3000
Bomu Rikujou
Technika używana przez C2 Ryuu. Z dwóch części ogona formuje on w swoim rzołądku mnóstwo małych bomb. Bomby najlepiej jest zakopać pod ziemią jako miny, jednak można je też zrzucić z powietrza...
Koszt: Dwa kawałki ogona Ryuu
Chakra:6000
Nuade no jutsu
Tym razem tworzymy coś w kształcie smoko-świni która również jest wypuszczona z pyska C2:Ryuu. Ta oto ''świnia'' jest wolniejsza niż pozostałe stwory z gliny, za to nadrabia siłą wybuchu.
Koszt: Dwa kawałki ogona Ryuu
Chakra:3000
Nendo Doro
Na początek wypluwamy glinę z jednej bądź obu otworów gębowych znajdujących się na dłoniach po czym z kałuży wyrasta człeko kształtna forma połączona glinianymi węzłami z otworami, stwory poruszają się chaotycznie i gdy odetniemy kawałek węzeł dzieli się na dwa by połączyć i obudzić do życia odcięty kawałek wtedy dzieli się a liczba przeciwników zwiększa się o jeden.
Koszt Gliny : 300
Chakra:10 000
C3 #18
Jest to zniekształcony ptak. Gdy wypuści się go ptak przez chwilę
unosi się w powietrzy, po chwili powiększa się do wielkich rozmiarów i
spada w dól robiąc wielką siłę zniszczenia.
Koszt gliny : 1000
Chakra:10 000
Techniki rangi S
C4 Garuda
Jedna z najtrudniejszych do wykonania technik i zarazem śmiertelnie niebezpieczna. Douhito najpierw musi zjeść glinę, a potem wypluć ją w postaci małej rzeki, która uformuje się w jego własną podobiznę... dziesięciokrotnie większą! Olbrzym Garuda po paru chwilach wybucha... ale nie ma żadnej eksplozji. W jego ciele znajdują się setki, małych bomb które mogą być wciągnięte do organizmu przeciwnika wraz z powietrzem. Końcowym efektem jest rozpad całego ciała przeciwnika.
Koszt gliny : 4000
Chakra:10 000
Kyuukyouyu Geijutsu
Najpotężniejsza technika klanu Douhito. Po rozerwaniu więzów z otworu gębowego na klatce piersiowej karmimy ją gliną. Ciało rozpada się i zamienia w niedużą kulę która eksploduje. Zasięg tej techniki obejmuje 10km. Po użyciu tej techniki wykonawca ginie. Szansa na przeżycie tej techniki jest jak 1/100.
Koszt gliny : 4000
Chakra:20 000
Offline
Techniki rangi ,,D”
Sougishiki
Podstawowa technika klanu. Polega ona na obudzeniu brata/siostry. Podczas całkowitego snu, Souseiji dzielą jedno ciało, zaś jedyna widoczna część brata/siostry to wystająca z karku druga głowa, zazwyczaj opuszczona w dół. Po przebudzeniu rodzeństwo dzieli jedne nogi, jednak posiada już osobne tułowia, przez co ci lepiej mogą bronić się przed nadchodzącymi ciosami, częściowe rozdzielenie jest jednak dość wyczerpujące.
cha2000
Techniki rangi ,,C”
Ippai Sougishiki
Bliźniak już nie tylko jest świadom otoczenia i nie wspomaga brata/siostry w jego technikach, ale staje się prawie osobnym tworem. Souseiji ma teraz dwie głowy, dwie pary rąk i dwie pary nóg, co daje mu dodatkowe możliwości ataków.
Wymaga:Sougushiki
cha2000
Techniki rangi ,,B”
Wareme Roppou
Rozdzielenie bliźniąt. Niesamowicie wyczerpująca oboje rodzeństwa technika polegająca na dosłownym rozdzieleniu swoich ciał. Każde z nich dostaje głowę, rękę i nogę, zaś część tułowia i druga ręka/noga ‘nadlewa’ im się ze specjalnej, czarnej, bardzo wytrzymałej substancji. Rodzeństwo na krótki okres czasu staje się osobnymi bytami, mogą używać osobnych technik, mogą osobno atakować, poruszać się, myśleć itd. Dodatkowo każde z nich posiada ‘szósty zmysł’, dzięki któremu czuje że druga połówka znajduje się w niebezpieczeństwie. Jeżeli jedno z nich umrze i nie zostanie w jakiś sposób ‘wskrzeszone’, umierają oboje w chwili, w której skończy im się kondycja/chakra.
wymaga poprzednich technik
cha3000
Techniki rangi ,,A”
Kisei Kikai
Zdolność możliwa do wykonania dopiero po rozłączeniu. Bliźniak jest w stanie zasymilować się z ciałem dowolnej istoty żyjącej. W tej postaci jednak dzieli z ofiarą prawie całe ciało i wszystkie obrażenia, które przyjmie dana jego część, otrzymuje również on sam. Za to może np. atakować swoimi rękoma ‘opętaną osobę’.
wymaga poprzednich technik
cha5000
Seru Shou
Ostateczna technika Souseiji podczas połączenia z innym ciałem. Aktywując tę zdolność członek klanu jest w stanie dowolnie tworzyć i niszczyć komórki, z których zbudowane jest ciało opętanego. Może całkowicie zdezintegrować jego organy albo sprawić, by po kolei odpadły mu członki. Obrażenia doznane od tej techniki nie wyrządzają szkód samemu Souseiji, mimo że ciągle znajduje się w ciele. Wymaga wejścia w ciało przeciwnika.
wymaga poprzednich technik
cha8000
Offline
Klan Abumi
Techniki rangi "D"
Zankuuha
Technika polegająca na wypuszczeniu z otworków w rękach czegoś na kształt "pocisku z powietrza" pod strasznie dużym ciśnieniem. Taki pocisk jest w stanie niszczyć nawet skały. A żeby tego było mało technikę można użyć jeszcze inaczej przy użyciu "ognia ciągłego" można zamiast pocisku stworzyć strumień powietrza pod ciśnieniem. Taki strumień zaobserwowaliśmy podczas walki Choujiego z Zaku.
cha2000
Makura no jutsu
Jedna z niewielu technik tego klanu w której trzeba zawiązywać jakiekolwiek pieczęcie. Technika polega na tym, że użytkownik wpompowując w ziemie masy powietrza zmiękcza ją dookoła siebie bądź zmiękczać jakiś upatrzony przez siebie punkt. W wyniku tego zmiękczania powstaje coś jak "poduszka z ziemi".
cha2000
Techniki rangi "C"
Zankyokukuuha
Tak samo jak Zankuuha, powstaje przy wypuszczeniu powietrza pod ogromnym ciśnieniem z otworków mieszczących się w na dłoniach. Zankyokukuuha jest to finalną wersja tej techniki. Efekt? Potężne zwielokrotnienie mocy zwykłej wersji tego jutsu. Zniszczenia w terenie jak i w ludziach są ogromne.
Offline