Ogłoszenie



by Seyron by Seyron


FORUM ZNÓW RUSZA! ! !




by Seyron by Seyron

#16 2010-12-22 21:07:54

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Techniki rangi "D"

http://img520.imageshack.us/img520/6251/littlekonancoloredbysch.jpg
Origami No Jutsu

Umiejętność, która sprawia, że każdy członek klanu potrafi tworzyć z papieru nawet najtrudniejsze origami. Używa do tego chakry.
cha0

http://i38.tinypic.com/294lzwz.jpg
Kami Hada No Jutsu

Technika pozwalająca zmienić skrawek ciała użytkownika w papier, który można bez trudu oderwać, tym samym zyskując kartki papieru będące potrzebne do wykonania późniejszych technik.
cha0

http://img684.imageshack.us/img684/9828/10rmwlj.jpg
Kami Kawarimi no Jutsu

Technika będąca bardzo podobną do Kawarimi, z tą różnicą, że ciało podmieniane jest z dużym papierowym obiektem. Po ataku rozpada się na kartki papieru.
cha500

Techniki rangi "C"

http://www.leafninja.net/jutsu/sub-1/KamiShurikenA.jpg
Kami Shuriken

Dzięki tej technice możemy stworzyć z naszego origami shurikeny, które są równie ostre i niebezpieczne co zwykle używane przez shinobi.
cha100 za shuriken

[img]http://i33.tinypic.com/69jc7l.jpg
Kami Chou Sekkou No Jutsu

Technika tworząca papierowe motyle z papieru, który uzyskujemy dzięki Kami Hada no Jutsu. Origami służy do zwiadu, a użytkownik widzi wszystko od momentu stworzenia do zniszczenia motyli.
cha500 za motyla

http://i33.tinypic.com/2i0ud7a.jpg
Kami Shashin No Jutsu

Jutsu tworzące coś a’la klon. Trafnym sformułowaniem będzie, że jest to replika użytkownika, całkowicie stworzona z papieru. Nie jest ona zdolna do wykonywania jakichkolwiek ataków czy też jutsu. Replikę można wykorzystać do odwrócenia uwagi wroga jak i do podzielenia jej na kartki papieru.
cha500 za replikę

Techniki rangi "B"

http://img219.imageshack.us/img219/9075/kamibuusoie4.jpg
Kami Buuso

Technika dzięki, której możemy się przemieszczać pod postacią kartek papieru. Jeśli kartki zbytnio od siebie nie odstępują możemy bez problemu stworzyć z nich samą rękę, dłoń, głowę czy cokolwiek innego. Łatwo jest wtedy zaskoczyć przeciwnika.
cha1000 za rozszczepienie i 1000 za powrót do normalnego stanu.

http://img259.imageshack.us/img259/6240/kamikaradaru2.jpg
Kami Karada

Nasze ciało staje się stworzone z papieru. To z niego możemy tworzyć origami oraz rozszczepić się na tysiące kawałków.
cha za wejście w Kami karda 4000
cha za utrzymanie 50

http://img356.imageshack.us/img356/5453/kamisutikkunojutsuhr4.jpg
Kami Sutikku No Jutsu

Technika, która polega na oblepieniu przeciwnika papierem. Dosłownie. Jeśli się powiedzie można bez problemu udusić oponenta.
cha4000

http://i37.tinypic.com/2a61j10.jpg
Kami Kogushi No Jutsu

Technika, która pozwala z kartek papieru stworzyć dużą pięści, a następnie uderzyć nią w przeciwnika.
cha2000

http://i34.tinypic.com/14tb7m.jpg
Kami Haimen Sekkou No Jutsu

Technika również zwiadowcza. Tworzymy samolociki, które jak motyle przemieszczają się, by szpiegować. Jednakże samoloty nie posiadają oczu, a więc obszar, który dzięki nim widzimy to 100 metrów od użytkownika.
cha100 za samolocik

http://img22.imageshack.us/img22/1300/kamibunshinnojutsu.jpg
Kami Hada Bukuha No Jutsu

Technika dzięki, której nasze ciało wybucha zamieniając się na tysiące kawałków papieru. Dzięki temu jutsu można uniknąć ataku, a powstałe kartki wykorzystać w innych technikach. Po wykonaniu techniki użytkownik pojawia się obok.
cha1500

http://img714.imageshack.us/img714/2823/ori11.jpg
Kami Bubun No Jutsu

Jutsu dzięki, któremu możemy owinąć dowolną część ciała wroga i ścisnąć go. Głównym celem tej techniki jest zatrzymanie wroga, zmuszenie go do wypuszczenia broni, a także do pozbawienia go sił.
cha2000

http://img340.imageshack.us/img340/7221/ori4.jpg
Kami Yari No Jutsu

Technika dzięki, której jesteśmy stworzyć z papieru włócznię. Broń mimo wszystko staje się twarda jak z metalu i służy do ataku. Równie dobrze można zwiększyć jej siłę, wkładając w nią dodatkowe ilości chakry tuż przed rzutem.
cha za włócznię 3000
cha za rzut 2000

Techniki rangi "A"


http://img190.imageshack.us/img190/160/259iqsl.jpg
Kami Yoku No Jutsu

Technika, która dzięki wykorzystaniu umiejętności origami tworzy skrzydła u shinobi pozwalając mu tym samym latać. Dodatkową cechą jest obrona oraz atak. Skrzydła są w stanie wypuścić w stronę przeciwnika pociski.
cha5000
cha za pocisk 500

http://www.leafninja.net/jutsu/sub-1/PaperFeatherB.jpg
Kami Shigure No Jutsu

Wcześniej wystrzelone ze skrzydeł kawałki papieru są zamieniane w ostre jak brzytwy pociski, które spadają na przeciwnika niczym grad.
cha za pocisk 100

http://img149.imageshack.us/img149/4745/2myuct2.jpg
Kamikami No Jutsu

Technika podobna do Kami Hada Bukuha No Jutsu, jednakże z tą różnicą, że pod postacią tysiąca kartek papieru możemy rzucać się na przeciwnika. Prędkośc, kiedy znajdujemy się w tej postaci, znacznie wzrasta.
cha3000

http://www.leafninja.net/jutsu/sub-3/KamiBunshinB.jpg
Kami Bushin No Jutsu

Technika tworzy papierowego shinobi, który posiada umiejętność do atakowania, tworzenia technik klanowych. Ma własną siłę oraz wspólną chakrę z klanem Kamijin. Papierowy klon jest odporny na niektóre ataki genjutsu i wszystkie taijutsu. Użytkownik ma nad nim władzę telepatyczną. Cechą charakterystyczną takiego wojownika jest brak ust oraz twarzy.
cza1000 za klona


Techniki rangi "S"

http://img356.imageshack.us/img356/5453/kamisutikkunojutsuhr4.jpg
Kami Kyuu No Jutsu

Technika podobna do Kami Bubun No Jutsu, lecz tutaj zapotrzebowanie jest na wielkie ilości kartek, które to owijają całego przeciwnika unieruchamiając go i dusząc. Silni użytkownicy mogą nawet wykorzystać tę technikę, by zmiażdżyć kości wrogowi oraz jego ciało.
cha10.000

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100910185224/naruto/pt/images/thumb/5/5f/Oceano_de_Papel.png/150px-Oceano_de_Papel.png
Kamikaze No Jutsu

Technika iście niszczycielska, z która styczność w około 99% kończy się śmiercią. Kartki papieru z notkami wybuchowymi oblepiają przeciwnika, by po chwili wybuchnąć. Eksplozja jest tak silna, że istnieje duża szansa na zranienie samego użytkownika.
cha15.000


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: Ame-Gakure
Ranga: Chunin
Imię: Raimei
Złoto: 0.000G
Punkty Treningu: 90
Chakra: 30.000


Klan: brak
Funkcja w Klanie:
Techniki Klanowe:

Kekkei Genkai: Rinnegan(2lv)
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Natura Chakry: Raiton (lv. 2), Doton (1lv)

Jutsu:Jutsu: Bunshin no Jutsu(500),Kwarimi no jutsu(1000),Kai(500), Doton: Deddoyose(500), Kirin (10.000), Kuchiyose no jutsu (2500/5000/7500/10000), Rai No Tate (3000/500)

Ekwipunek: Zbroja Kage, 15x kunai, Denki Muchi, zwój pieczętujący, plecak, fuuma shuriken, rękawice ninja, granaty dymne(5)

Drużyna:Drużyna Raimeia                                     
Sensei:Raimei
Członkowie:Toshikatsu,

Misje:                   Ścieżki:Zwierząt,
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Statystyki:
Siła: 20 + 10 (Rinnegan)
Szybkość: 20 + 10 (Rinnegan)
Wytrzymałość: 20 + 10 (Rinnegan) + 5 (rękawice)
Celność: 20 + 10 (Rinnegan)
Zręczność: 20 + 10 (Rinnegan)
Reakcja: 20 + 10 (Rinnegan)

- Ścieżka Piekieł -> zabicie 20 przeciwników 17/20
- Ścieżka Asury -> zniszczenie 10 marionetek 0/10
- Ścieżka Ludzi -> pokonać 10 przeciwników za pomocą z pomocą taijutsu 2/10
- Ścieżka Głodnych Duchów -> pokonać 10 przeciwników z pomocą genjutsu 0/10
- Ścieżka Zwierząt -> zabić 10 posiadaczy techniki przywołania 10/10
- Ścieżka Bogów -> zabić 50 przeciwników używając w walce wyłącznie Rinnegana 1/50
2 poziom Rinnengana - pokonać 200 przeciwników za pomocą Rinnegana 1/200
Walki z użyciem raiton 10/10
[color=blue]Podczas walki proszę zaglądanie do KP a nie do sygnatury,czasem może nie być aktualna(sygnatura).

Offline

 

#17 2010-12-22 22:00:48

 Seyron

http://img830.imageshack.us/img830/8014/hogm.png

Zarejestrowany: 2009-08-28
Posty: 2249
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Raimei -> http://www.odra.com.pl/pub/Image/okolicznosciowe_na_home/cukierki-swiateczne-2-kg.png


http://i55.tinypic.com/aes8sz.jpg

http://emoty.blox.pl/resource/band2.gif
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi

Offline

 

#18 2010-12-30 10:34:20

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Techniki rangi ,,D”

http://usuarios.multimania.es/narutotoshokan/img/jutsu/mushiyose2.jpg
Fujin Konchuu no Jutsu

Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%.
cha0

http://img38.imageshack.us/img38/2374/konchuusekkou.png
Konchuu Sekkou

Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd.
cha0

http://api.ning.com/files/*Rf1tbmDCRy*l92kOyMSfo7vjquHD*-z5omkbshWVPcQm*ymInnN8xniOc-3raKayQiZc5hiGBjdMeeIr*GLwCfDMwsG1*z-/Aburame_Shino____.jpg
Kikaichuu no Jutsu

Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.
cha0

http://i46.servimg.com/u/f46/11/66/09/74/kikaih10.jpg
Kikai Kawarimi no Jutsu

Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej.
cha1000

http://i49.tinypic.com/2lmquy0.jpg
Mushi Yose no Jutsu

Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki.
cha500


Techniki rangi ,,C”

http://images.uncyc.org/commons/f/fa/Mushikame_no_Jutsu.jpg
Mushi Kabe no Jutsu

Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.
cha2000
cha za utrzymanie 500

http://img199.imageshack.us/img199/4425/konchuuhei.jpg
Konchuu Hei

Ściana z robaków która ma bronić przed atakami. Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry.
cha2000 do 6000

http://img341.imageshack.us/img341/5249/konchuugaijodokuju1.png
Konchuu Gaijo Doku

Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad. Im lepsze są zdolności użytkownika techniki typ lepsza skuteczność.
cha500

http://img442.imageshack.us/img442/9379/ushiroishuu.jpg
Ushiro Ishuu

Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.
cha500

http://img136.imageshack.us/img136/3082/soshakunojutsuwm4.jpg
Soshaku no Jutsu

Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne.
cha2000

http://img183.imageshack.us/img183/872/mushibunshinnojutsuvw2.jpg
Mushi Bushin no Jutsu

Klon stworzony z robaków. Może normalnie atakować lecz trafiony zmienia się spowrotem w robaki.
cha1000 za klona

Techniki rangi ,,B”

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20091210195325/naruto/images/thumb/2/2b/Secret_Technique_Insect_Sphere.JPG/300px-Secret_Technique_Insect_Sphere.JPG
Hijutsu: Mushi Dama

Mushi Dama jest to jedna z sekretnych technik klanu Aburame. Użytkownik używając robaków w swoim ciele, rozprasza je na dość szeroki obszar które otaczają cel. Robaki otaczają przeciwnika po czym zasiadają na nim uniemożliwając mu jakikolwiek ruch, dodatkowo gryzą wroga wysysając mu chakrę. Jedynie dobrze wyszkoleni Shinobi mogą wydostać się z tej techniki.
cha5000

Techniki rangi ,A”

http://img167.imageshack.us/img167/972/kikaichuuarareta9.jpg
Kikaichuu Arare

Najlepsza technika klanu Aburame. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinjuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.
cha10.000


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: Ame-Gakure
Ranga: Chunin
Imię: Raimei
Złoto: 0.000G
Punkty Treningu: 90
Chakra: 30.000


Klan: brak
Funkcja w Klanie:
Techniki Klanowe:

Kekkei Genkai: Rinnegan(2lv)
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Natura Chakry: Raiton (lv. 2), Doton (1lv)

Jutsu:Jutsu: Bunshin no Jutsu(500),Kwarimi no jutsu(1000),Kai(500), Doton: Deddoyose(500), Kirin (10.000), Kuchiyose no jutsu (2500/5000/7500/10000), Rai No Tate (3000/500)

Ekwipunek: Zbroja Kage, 15x kunai, Denki Muchi, zwój pieczętujący, plecak, fuuma shuriken, rękawice ninja, granaty dymne(5)

Drużyna:Drużyna Raimeia                                     
Sensei:Raimei
Członkowie:Toshikatsu,

Misje:                   Ścieżki:Zwierząt,
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Statystyki:
Siła: 20 + 10 (Rinnegan)
Szybkość: 20 + 10 (Rinnegan)
Wytrzymałość: 20 + 10 (Rinnegan) + 5 (rękawice)
Celność: 20 + 10 (Rinnegan)
Zręczność: 20 + 10 (Rinnegan)
Reakcja: 20 + 10 (Rinnegan)

- Ścieżka Piekieł -> zabicie 20 przeciwników 17/20
- Ścieżka Asury -> zniszczenie 10 marionetek 0/10
- Ścieżka Ludzi -> pokonać 10 przeciwników za pomocą z pomocą taijutsu 2/10
- Ścieżka Głodnych Duchów -> pokonać 10 przeciwników z pomocą genjutsu 0/10
- Ścieżka Zwierząt -> zabić 10 posiadaczy techniki przywołania 10/10
- Ścieżka Bogów -> zabić 50 przeciwników używając w walce wyłącznie Rinnegana 1/50
2 poziom Rinnengana - pokonać 200 przeciwników za pomocą Rinnegana 1/200
Walki z użyciem raiton 10/10
[color=blue]Podczas walki proszę zaglądanie do KP a nie do sygnatury,czasem może nie być aktualna(sygnatura).

Offline

 

#19 2010-12-30 11:19:20

Nidame

http://img577.imageshack.us/img577/7043/chunin.png

32666188
Zarejestrowany: 2010-12-13
Posty: 559
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Klan Uchiha

Techniki rangi D

Saiminjutsu
http://img167.imageshack.us/img167/5553/saiminjutsule2.jpg
Technika polega na wyprowadzeniu przeciwnika z równowagi Następnie sugerujemy mu jakąś technikę, lecz po chwili wykonujemy ją wcześniej i pokonujemy przeciwnika.
Chakra:500

Techniki rangi C

Seppaku no Jutsu
http://img153.imageshack.us/img153/6734/seppakunojutsukb7.jpg
Wysyłamy silny wstrząs psychiczny do mózgu naszego przeciwnika. Podpowiadając mu jakąś sugestię po przez wysłanie do niego impulsu możemy go przestraszyć i zdekoncentrować.
Chakra:1000

Sharingan Soufuusha Sannotachi
http://img238.imageshack.us/img238/5/sharingansoufuushasannopl6.jpg
Technika klanowa klanu Uchiha. Wyrzucamy trzy Windmill Shurikeny do których przymocowana jest linka, w locie sterujemy nią na wszystkie strony. Linka zatacza łuki, jednym pociągnięciem ręki możemy naszą ofiarę przypilić do jakiegoś obiektu. Nasz wróg nie ma się jak ruszać.
Chakra:0

Techniki rangi B

Kasegui no Jutsu
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
http://i28.tinypic.com/2cs9xxf.jpg
Przeciwnik zostaje przekłuty i unieruchomiony przez iluzjonistyczne kołki. Daje to dobre efekty podczas przesłuchań itp...
Chakra:1500

Techniki rangi A

Magen: Kyouten Chiten
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
http://img505.imageshack.us/img505/7797/kyoutenbgn4.jpg
Ta technika pozwala łatwo wydostać się z prawie każdego Genjutsu. Tutaj liczy się nasza siła woli, doświadczenie i czakra. Gdy zostaniemy złapani w jakąś iluzje wykonujemy pieczęcie i nagle nasz przeciwnik w nią wpada.
Chakra:2000

Utakata
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
http://img511.imageshack.us/img511/4892/itachifingerbql4.jpg
Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także nie widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć. Aby wróg wpadł w Genjutsu musi spojrzeć się na nasz palec.
Chakra:3000

Techniki rangi S

Sekenzousha
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
http://i38.tinypic.com/vwwiom.jpg
Iluzja więzi ofiarę w ciemnej, pustej przestrzeni gdzie ich ciało jest wykonane z papieru, który pali się od stóp do głów gdy użytkownik patrzy. Zamiarem tego jutsu jest użycie wizji w celu zredukowania jej/jego zręczność, dla ofiary czyni to walkę trudniejszą, tak samo jak i wykonywanie pieczęci jest trudniejsze (trwa wolniej).
Chakra:3000

Seisouren
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
http://a.imageshack.us/img534/5944/10539774.png
Jest to technika Genjutsu najwyższej klasy. Polega na kontroli umysłu i postępowania innej osoby. Genjutsu jest tak potężne, że osoba która w nie wpadnie może nawet nie zdawać sobie sprawy z bycia kontrolowaną. Nie jest nawet wymagany kontakt wzrokowy. Jednocześnie można kontrolować maksymalnie jedną osobę.
Chakra:5000(2000 za utrzymanie)

Izanagi
[img][/img]
Na krótkie chwile, dla użytkownika wszystko staje się snem, nawet obrażenia lub śmierć i sprawia, że jego ataki stają się rzeczywiste. Jest to kompletna kontrola nad własną rzeczywistością, ostateczna iluzja której można użyć tylko na sobie. Następnie oko osoby, która użyła Izanagi przestanie funkcjonować i pozostanie zamknięte na wieki. KinJutsu klanu Uchiha ma swój limit, działa jedynie przez minutę, ale przez tą minutę jak widać możemy być nieśmiertelni.
Chakra:10 000(działa przez 3 tury)


Wymagany Mangekyou Sharingan


Amaterasu
http://clanofuchiha.webs.com/TenshaB.jpg
Jutsu nazywane też jako ''Bogini Słońca'' Polega na tym, że tworzymy czarne płomienie o niszczycielskiej sile. Płomienie palą wszystko i wszystkich, nawet inny ogień. Woda nic tu nie pomoże. Czarny ogień pali się przez 7 dni i 7 nocy. Można nim sterować. Im więcej ogień spala tym bardziej robi się większy, czyli się rozrasta.
Chakra:5000

Tsukuyomi
[img][/img]
Jest to osobny świat - świat Tsukuyomi. Jedna sekunda w normalnym świecie odpowiada 3 dniom w świecie stworzonym przez posiadacza MS'a. Ból zadawany w tym świecie jest jak najbardziej najprawdziwszy. Jedynie osoba z drugim Sharinganem może się przeciwstawić temu Genjutsu, choć też ma niewielkie szanse, tak naprawdę dopiero drugi posiadasz MS'a ma szansę.
Chakra:5000

Susanoo

Nasze ciało pokrywa Chakra tworząc z niej stwora. Posiada on miecz (Totsuki) (zwany również (Sakegari)). Kogokolwiek lub cokolwiek przetnie, to zostaje złapane w pół-sen jakby GenJusu na całą wieczność. Sam miecz jest zaklęty przez niesamowicie silną technikę pieczętującą.

Forma Pierwsza
http://images.wikia.com/naruto/pl/images/6/6f/Sasuke_Final_Susanoo_by_Teamtaka-1-.jpg
Pojawia się wielki kościotrup samuraja, Sasuke może wykorzystać kości do techniki Amaterasu no Tate
Chakra:5000(2000 za utrzymanie)

Forma Druga
http://img132.imageshack.us/img132/3347/susanoo5.jpg
Podczas walki z Danzou przemienił się w Samuraja-strzelca z kuszą o nieograniczonej ilości strzał.
Chakra:10 000(4000 za utrzymanie)

Ostateczna Forma
http://narutogue.files.wordpress.com/2010/07/susanooa.jpg
Ta forma jest prawdopodobnie ostatną przemianą Susanoo. Jego wygląd jest podobny do Tengu, posiada legendarny miecz Totsuka no Tsurugi oraz tarcze Sakenagi
Chakra:15 000(5000 za utrzymanie)

Amaterasu no Tate
http://img638.imageshack.us/img638/9546/amaterasunotate.png
Owa technika polega na osłonięciu się samymi żebrami Susanoo oraz użytym na nich ogniem Amateratsu, co jeszcze bardziej poprawia jego potęgę. Jeśli ktoś się zbliży do użytkownika Sharingana schowanego w Amateratsu no Tate, stanie w czarnych płomieniach Amateratsu.
Chakra:8000(3000 za utrzymanie)

Enton Kagutsuchi
http://img27.imageshack.us/img27/3563/entonkagutsuchi.png
Nazwane tak po Shinto, Bogu ognia. Technika ta manipuluje kształtem nieprzeniknionych płomieni amaterasu tworząc z nich szpikulce i kolce, które bronią użytkownika, jak i przebijają, i palą przeciwnika który nas dotknie. Technika ta kontrolowana jest okiem, które odpowiedzialne jest za używanie Tsukuyomi.
Chakra:3000(1000 za utrzymanie)

Kamui
http://img171.imageshack.us/img171/4145/mangekyouimpolsiontechnah0.jpg
Na tą technikę potrzeba chwili czasu i skupienia. Patrzymy naszym MS'em na swój cel. Po dłuższej chwili tworzy się tam czarna dziura do której chcemy wysłać naszego przeciwnika. Technika nie zawsze się udaje, lecz jest praktycznie 100%-procentowa gdy nasz wróg jest unieruchomiony.
Chakra:5000


Wymagany Eternal Mangekyou Sharingan


Shikanshi no jutsu
http://i33.tinypic.com/donbsp.jpg
Jest to tzw. naginanie czasoprzestrzeni EMS. Technika sprawia, że nasze ciało na kilka sekund jest przezroczyste i jesteśmy w stanie przeniknąć każdy atak. Służy ona również do poruszania się z prędkością światła na duże odległości.
Chakra:10 000(3000 za utrzymanie),1000(za teleport)



Cele:                           
-Posiąść UM Sage Mode
-Posiąść Mangekyou Sharingan

Drużyna:
Sensei:Seyron
Członkowie:

''Nie próbujcie mnie powstrzymać bo na dobre wam to nie wyjdzie''
http://b62.grono.net/219/227/gallery-95316725-500x500.jpg
''Zło zostanie ukarane, nie ważne ilu ich będzie, i tak zginą''

http://img227.imageshack.us/img227/1939/beztytuu3o.png

Offline

 

#20 2010-12-30 11:20:57

Nidame

http://img577.imageshack.us/img577/7043/chunin.png

32666188
Zarejestrowany: 2010-12-13
Posty: 559
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

a obrazki do

Izanagi
http://img709.imageshack.us/img709/5423/izanagi2.jpg

Tsukuyomi
http://img378.imageshack.us/img378/9443/tsukiyomiyb2.jpg



Cele:                           
-Posiąść UM Sage Mode
-Posiąść Mangekyou Sharingan

Drużyna:
Sensei:Seyron
Członkowie:

''Nie próbujcie mnie powstrzymać bo na dobre wam to nie wyjdzie''
http://b62.grono.net/219/227/gallery-95316725-500x500.jpg
''Zło zostanie ukarane, nie ważne ilu ich będzie, i tak zginą''

http://img227.imageshack.us/img227/1939/beztytuu3o.png

Offline

 

#21 2010-12-30 11:27:00

Nidame

http://img577.imageshack.us/img577/7043/chunin.png

32666188
Zarejestrowany: 2010-12-13
Posty: 559
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

a i jedna technika do klanu Aburame

Bagguseru Shou
http://img52.imageshack.us/img52/6692/dokudokushiikikaichuuno.jpg
Technika wymagająca kontaktu fizycznego. Shinobi z klanu Aburame uderza w przeciwnika tym samym infekując go mikroskopijnymi robakami które niszczą jego komórki. Technikę może odwrócić jedynie członek Aburame z takimi samymi umiejętnościami.
Chakra:7000



Cele:                           
-Posiąść UM Sage Mode
-Posiąść Mangekyou Sharingan

Drużyna:
Sensei:Seyron
Członkowie:

''Nie próbujcie mnie powstrzymać bo na dobre wam to nie wyjdzie''
http://b62.grono.net/219/227/gallery-95316725-500x500.jpg
''Zło zostanie ukarane, nie ważne ilu ich będzie, i tak zginą''

http://img227.imageshack.us/img227/1939/beztytuu3o.png

Offline

 

#22 2011-01-02 14:13:46

Nidame

http://img577.imageshack.us/img577/7043/chunin.png

32666188
Zarejestrowany: 2010-12-13
Posty: 559
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Techniki Rangi ”D”

Bakuretsu Koinu
http://img300.imageshack.us/img300/9908/bakuretsukoinufv6.jpg
Nasz pupil tworzy swoją replikę która w każdej chwili może eksplodować wystrzeliwując kunaie ,które mogą poważnie poranić przeciwnika.
Chakra:1000(za ukrycie 10 małych broni)

Dainamikku Maakingu
http://img182.imageshack.us/img182/47/dynamicmarkingfp5.jpg
Nasz zwierzak skacze do góry, zaczyna się kręcić z duża prędkością i naznacza cel moczem. Kiedy cel będzie chciał się ukryć nasz pupil go z łatwością znajdzie
Chakra:0

Jinteki Ninpu
http://img211.imageshack.us/img211/3914/jintekininpou.jpg
Wykonujący technikę podaje swojemu pupilkowi pigułkę żywnościową. Pupil staje się szybszy, silniejszy oraz bardziej agresywny ,a jego sierść zmienia kolor na czerwony.
Chakra:0

GijyuuYaku No Jutsu Ninpou
http://img217.imageshack.us/img217/3638/gijyuushikyakunojutsuniad2.jpg
Shinobi po wykonaniu tej techniki jest szybszy i zwinniejszy ,a jego zmysł węchu wyostrza się. Przybiera on drapieżniejszy wygląd (dłuższe pazury, kły)
Chakra:4000

Shinryakuteki Youshiki
http://img58.imageshack.us/img58/7755/28869544bv9.jpg
Styl walki klanu Inuzuka polegający na pojedynczych, szybkich atakach.
Chakra:0

Techniki Rangi ”C”

Tsuuga
http://img501.imageshack.us/img501/9317/tsuugazx4.jpg
Wykonujący technikę zaczyna szybko kręcić się wokół własnej osi. Szybka rotacja może mocno zranić przeciwnika.
Chakra:2000

Juujin Bushin
http://img255.imageshack.us/img255/1575/juujinbunshinxt2.jpg
Pupil zamienia się w dokładną kopie właściciela. Posiada te same umiejętności co on ,jednak przy mocniejszych atakach wraca do swojej pierwotnej postaci.
Chakra:1000

Techniki Rangi ”B”

Gatsuuga
http://img40.imageshack.us/img40/9431/gatsuuga.jpg
Wymaga wcześniejszego użycia Juujin Bushin. Jest to silniejsza wersja Tsuugi tylko ,że tym razem jest wykonywana zarówno przez właściciela jak i jego pupila. W ten sposób można zaatakować przeciwnika z dwóch stron nie dając mu szans do obrony.
Chakra:4000

Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge: Soutou Rou
http://k.domaindlx.com/narutoclub/Garouga.jpeg
Technika wstępna do Garougi. Właściciel i jego pupil zamieniają się w olbrzymiego dwugłowego wilka.
Chakra:5000

Techniki Rangi ”A”

Garouga
http://img247.imageshack.us/img247/1650/garougacl6.jpg
Użytkownik po wykonaniu tego jutsu nie może się przez jakiś czas poruszać ponieważdo tego jutsu potrzeba zużyć duże ilości chakry. Przed tą techniką pupil musi znaznaczyć przeciwnika moczem ponieważ Garouga kręci się tak szybko że wykonujący nic nie widzi, dlatego śledzi go za pomocą węchu. Potem używa techniki Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge. Gdy jest już dwugłową bestią zaczyna się kręcić tworząc ogromny wir. Wszystko co stanie mu na drodze zostanie
Chakra:7000(za utrzymanie 2000)



Cele:                           
-Posiąść UM Sage Mode
-Posiąść Mangekyou Sharingan

Drużyna:
Sensei:Seyron
Członkowie:

''Nie próbujcie mnie powstrzymać bo na dobre wam to nie wyjdzie''
http://b62.grono.net/219/227/gallery-95316725-500x500.jpg
''Zło zostanie ukarane, nie ważne ilu ich będzie, i tak zginą''

http://img227.imageshack.us/img227/1939/beztytuu3o.png

Offline

 

#23 2011-01-08 11:43:10

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Techniki rangi ,,D”

http://i11.photobucket.com/albums/a167/DahBest/Jutsus%20for%20Twilight/Doton/Items/Puppets/KankurouChakra.jpg
Kugutsu no Jutsu

Podstawowa technika kuglarzy. Dzięki niciom Chakry jako przekaz między kukłą, a marionetkarzem może sterować swoją zabawką.
cha100 na turę

http://img292.imageshack.us/img292/6303/kugutsunojutsuev7.jpg
Kugutsu Kawarimi no Jutsu

Zamieniamy się miejscami ze swoją kukłą. Tzn: Jeśli jesteśmy w opałach. Np: Obwiązani przez przeciwnika który ma zadać cios. Na naszym miejscu jest kukła, a my sami jesteś zawinięci w bandaże w których powinna być kukła.
cha1000

http://img337.imageshack.us/img337/2797/setsuzokuxq9.jpg
Setsuzoku

Jeśli nici sterujące naszą kukiełką zerwą się, marionetkarz w kilka sekund potrafi je przywrócić. Druga podstawowa technika kuglarzy.
cha1000

Techniki rangi ,,C”

http://images28.fotosik.pl/187/7145a6516bad9dc5.jpg
Doku Kiri Jigoku: Naribari Hyaku Renpatsu

Trzeba posiadać przynajmniej dwie kukiełki. Jedna z kukiełek wypuszcza dwie bomby dymne przez co nasza ofiara nic nie widzi, następnie obie kukiełki wypuszczają z miejsc których mogą kilkadziesiąt trujących igieł. Technika trudna do uniknięcia.
cha0

http://i33.tinypic.com/15849h.png
Fukumen no Jutsu

Wygląd zewnętrzny marionetki może zmienić się na wzór innych osób. Im lepszy lalkarz tym lepsza kopia osoby Dobra technika do zwiadu.
cha1000

http://i34.tinypic.com/2pob0io.png
Fukuden no Jutsu

Jeżeli nasza kukiełka posiada ogon, to może wbić go pod ziemię i w wybranym przez nas miejscu ogon wychodzi z pod ziemi atakując przeciwnika.
cha0

http://img258.imageshack.us/img258/8273/hansouguujinze4.jpg
Hansou Guujin

Kuglarze mają możliwość pieczętowania swoich marionetek w zwojach. Jest to o wiele lżejsze przechowywanie marionetek i łatwiejsze w podróży.
Trzeba posiadać 1 duży zwój na 1 lalkę (jutsu nie używa się podczas walki)

http://img369.imageshack.us/img369/1599/yubitenrakucx7.jpg
Yubi Tenraku

Technika polega na podłączeniu się do jakiejś części ciała u jakiejś osoby i wstrzymanie ruchu danej kończyny. Technika może być nawet nie zauważalna bo wystarczy lekkie poruszenie palcami.
cha1000 za kończyne
cha za utrzymanie kończyny 200


Techniki rangi ,,B”

http://img219.imageshack.us/img219/3492/hansoubukiguujinow2.jpg
Hansou: Buki Guujin

Pieczętujemy coś na częściach kukiełek. np: dodatkowe bronie itd.

http://narutoinfo.ru/file/images/information/summons/Chikamatsu.jpg
Jikki Chikamatsu no Shuu

Jutsu z wyższej pułki. Polega na tym, że przy całkowicie sprawnych rękach kuglarz może sterować aż 10 kukłami naraz. Jest to możliwe dlatego, bo jeden palec przypada na jedną kukiełkę. Jeśli nie wszystkie palce mamy sprawne możemy sterować mniejszą ich ilością.
chakra za jedną kukiełkę 100

Kairai Engeki: Kuro Higikiki Ippatsu

Chyba najbrutalniejsza technika kuglarska i jedna z najbrutalniejszych ogółem. Zamykamy naszego oponenta do środka kukiełki, po chwili w otwory kukły wbijane są sztylety. Przeciwnik jest zapewne podziurawiony w głowę, więc śmierć na miejscu.Lalka musi być wyposażona w odpowiednie części.
cha0

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100412161025/denaruto3/de/images/thumb/2/22/Kikou_junbuu.png/180px-Kikou_junbuu.png
Kikou Junpuu

Tworzymy przed sobą tarczę z Chkary, która jest wypuszczana z dłoni. Tarcza jest bardzo solidna i bardzo trudno jest ją zniszczyć.
cha

http://2.bp.blogspot.com/_xC9jBucf8GQ/Sl11zEG6wXI/AAAAAAAACqM/S8i5uZ6L82I/s200/HitomiA.jpg
Souen: Hitomi Kokuu

Jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Nici z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i kontrolować jej ruchy. Oczywiście nici można podpiąć do innych rzeczy: mieczy, noży itp. Nawet do cudzych kukiełek. Jedynie ograniczenie to wielkość przedmiotu do jakiego chcemy podpiąć nici.
cha2000za turę

http://i36.tinypic.com/qqrcau.png
Sanbon Kyuukai

Aby wykonać technikę, potrzebne są trzy specjalne lalki z kolekcji Chikamatsu. Każda z nich ma w ustach specjalną pieczęć: "Buddyzm", "Prawo" i "Mnich". Dwie lalki ustawiają się obok siebie, a trzecia wskakuje im na ramiona. Tworzą one między sobą coś w rodzaju czarnej dziury, która wciąga przeciwnika/ów bądź ich ataki.
cha10.000


Techniki rangi ,,A”

http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20091027170754/naruto/images/thumb/6/6a/Thousand_Hands.jpg/300px-Thousand_Hands.jpg
Senju Soubu

Jeżeli nasza kukiełka na ręce ma zapieczętowane części, z tych części wyłazi tysiąc rąk które zgniatają przeciwnika.
cha4000

http://3.bp.blogspot.com/_xC9jBucf8GQ/SuEmk4VsxfI/AAAAAAAAGuQ/JY0VYll5wC8/s200/ChikaSeal5.jpg
Shishi Heikou

Shishi Heikou to technika używana przez jedną z lalek kolekcji Chikamatsu. Pieczęć powstrzymuje użytkownika przed kontrolą chakry.
cha4000



Techniki rangi ,,S”

http://img169.imageshack.us/img169/1958/akahigihyakkinosouenci1.jpg
Aka Higi: Hyakki no Souen

Dobrzy kuglarze są w stanie przywołać sto lalek i bardzo dobrym potencjale bojowym. Nici Chakry wychodzą z piersi wykonującego(czyli trzeba najpierw zmienić swoje ciało w kukłę).
cha za turę 5000

http://img709.imageshack.us/img709/3552/genjutsu.png
Shiro Higi - Jikki Chikamatsu no Shuu

Jest to technika Chiyo, polegająca na uwolnieniu i kontrolowaniu dziesięciu kukieł z kolekcji Chikamatsu. Wszystkie marionetki są białe i każda z nich jest potężną bronią na sznurkach wyszkolonego kuglarza – mają one niezwykle duże możliwości bojowe, są także bardzo uniwersalne w walce. (Trzeba je mieć oczywiście)
cha5000za turę

http://narutoinfo.ru/file/jutsu/HitoKugutsu.jpg
Hitokugutsu

Technika polega na zmianie człowieka w kukiełkę. Sasori zrobił tak z Trzecim Kazekage.Do tego trzeba mieć laboratorium mechaniczne.Proces wymaga zapieczętowania zwłok w zwoju po walce.
cha0

http://img228.imageshack.us/img228/7219/mekanoyouhincw1.jpg
Meka no Youhin

Dzięki tej technice wszczepiamy sobie mechaniczne elementy kukiełek w swoje ciało, a końcowym wynikiem my sami możemy być marionetką. By żyć i używać Chakry wystarczy nam tylko serce i mózg, resztę możemy zamienić w kukłę.Proces odbywa się w laboratorium mechanicznym.
ch0


Taisha no Youhin

Jedna z najlepszych technik kuglarskich. By wykonać tą technikę trzeba wcześniej zmienić się w kukiełkę. Dzięki tej technice możemy się złożyć z powrotem jeśli ulegliśmy zniszczeniu. Jedynym warunkiem jest by nasze serce i mózg były w całości.
cha3000


Yuuki Shitai no Dansou

Mocna technika defensywna. Dzięki niej mamy możliwość przenoszenia człowieczych części ciała (mózg, serce i inne które zachowaliśmy po zmianie w kukiełkę) do innego ciała sztucznego - kukły. Plusem jest, że nie potrzeba fizycznego kontaktu z tym ciałem, sama Chakra wystarczy.
cha2000


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: Ame-Gakure
Ranga: Chunin
Imię: Raimei
Złoto: 0.000G
Punkty Treningu: 90
Chakra: 30.000


Klan: brak
Funkcja w Klanie:
Techniki Klanowe:

Kekkei Genkai: Rinnegan(2lv)
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Natura Chakry: Raiton (lv. 2), Doton (1lv)

Jutsu:Jutsu: Bunshin no Jutsu(500),Kwarimi no jutsu(1000),Kai(500), Doton: Deddoyose(500), Kirin (10.000), Kuchiyose no jutsu (2500/5000/7500/10000), Rai No Tate (3000/500)

Ekwipunek: Zbroja Kage, 15x kunai, Denki Muchi, zwój pieczętujący, plecak, fuuma shuriken, rękawice ninja, granaty dymne(5)

Drużyna:Drużyna Raimeia                                     
Sensei:Raimei
Członkowie:Toshikatsu,

Misje:                   Ścieżki:Zwierząt,
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Statystyki:
Siła: 20 + 10 (Rinnegan)
Szybkość: 20 + 10 (Rinnegan)
Wytrzymałość: 20 + 10 (Rinnegan) + 5 (rękawice)
Celność: 20 + 10 (Rinnegan)
Zręczność: 20 + 10 (Rinnegan)
Reakcja: 20 + 10 (Rinnegan)

- Ścieżka Piekieł -> zabicie 20 przeciwników 17/20
- Ścieżka Asury -> zniszczenie 10 marionetek 0/10
- Ścieżka Ludzi -> pokonać 10 przeciwników za pomocą z pomocą taijutsu 2/10
- Ścieżka Głodnych Duchów -> pokonać 10 przeciwników z pomocą genjutsu 0/10
- Ścieżka Zwierząt -> zabić 10 posiadaczy techniki przywołania 10/10
- Ścieżka Bogów -> zabić 50 przeciwników używając w walce wyłącznie Rinnegana 1/50
2 poziom Rinnengana - pokonać 200 przeciwników za pomocą Rinnegana 1/200
Walki z użyciem raiton 10/10
[color=blue]Podczas walki proszę zaglądanie do KP a nie do sygnatury,czasem może nie być aktualna(sygnatura).

Offline