To jest wątek do którego będę dodawał po kolei klany(techniki)z dopisaną chakrą i obrazkami.
Offline
Klan Senju
Techniki rangi "D"
Mokuton Henge
Ranga techniki: D
Mokuton Henge jest unikalną techniką używaną przez Yamato. Ta technika różni się od normalnego Henge tym, że Yamato za pomocą wyrastających ''korzeni'' z ziemi przemienia się w daną rzecz lub osobę. Pierwszy raz widzimy to Jutsu gdy Yamato miał ''przebrać'' się za Sasori'ego
cha 500
Moku Kawarimi
Ranga techniki: D
Zwykłą technika podmiany tylko że trochę inna. Gdy zostaniemy trafieni nasze ciało zmienia się w drewnianą kukłę, któa pojawia się dosłownie z znikąd, a my stoimy kilka metrów dalej bezpieczni.
cha 1000
Mokusei Hiketsu no Jutsu
Ranga techniki: D
Na koniuszku naszego palca wytwarza się drewniany klucz który pasuje do każdego zamka. Przydatna technika.
cha 100
Mokuton no Jutsu
Ranga techniki: D
Podstawowa technika żywiołu Mokuton. Dzięki niej kontrolujemy drewno, zmieniamy jego kształt, a nawet możemy wytwarzać je z własnego ciała.
cha 500
Techniki rangi "C"
Moku Bunshin no Jutsu
Ranga techniki: C
Jedna z podstawowych technik Mokutona. Tworzymy drewnianego klona, który jest tworzony z naszego własnego ciała. Mimo, że nasza replikacja jest całkowicie stworzona z drewna, nie różni się wcale od tej za pomocą techniki Kage Bunshin. Klon najczęściej tworzony do zwiadu. Może używać technik które posiadał oryginał(nie wszystkie oczywiście)
cha500 za klona
Moku Souran no Jutsu
Ranga techniki: C
Podstawowa technika kontroli drewna tylko że tu kontrolujemy już stworzone drzewa itp. Np: korzenie i gałęzie.
cha1000
Daijurin no Jutsu
Ranga techniki: C
Nasza ręką drewnieje i wydłuża się a z niej wychodzi kilkanaście kolców które mogą nabić przeciwnika, lub ochronić swojego towarzysza.
cha1000 za kolec
Techniki rangi "B"
Mokuton: Moku Jouheki
Ranga techniki: B
Technika zaliczana do defensywnych. Z ziemi wyrasta pół kopuła z drewna chroniąca przed atakami. Można również zamknąć oponenta w środku. Technika przy lepszych atak TaiJutsu, NinJutsu wymięka^^
cha3000
[img]http://img518.imageshack.us/img518/7100/mokutonshichuukanojutsubh7.jpg[img]
Mokuton: Schichuuka no Jutsu
Ranga techniki: B
Po postawieniu stoi już na zawsze chyba, że ktoś zniszczy.
Jutsu zastępujące wyprawy na biwak^^. Tworzymy dom z drewna który w środku posiada wszystko to co potrzeba do życia. Technika używana pod czas długich wypraw
cha5000
Jubaku no Jutsu
Ranga techniki: B
Unieruchamia ofiarę drewnianymi palami. Tylko silni shinobi potrafią się uwolnić
cha3000
Techniki rangi "A"
Jubaku Eisou
Ranga techniki: A
Technika zaczyna się od tego, że naszego przeciwnika oplatają cieniutkie pnącza, lecz po chwili zamieniają się w bardzo grube. Zaczynają rosnąć co daje w efekcie jakbyśmy byli uwięzieni w drzewie z którego wystaje nam tylko głowa. By wykończyć przeciwnika pnącza zaciskają się co daje w efekcie doszczętne zmiażdżenie przeciwnika
cha10.000
Techniki rangi "S"
Mokuton: Schichuutou no Jutsu
Ranga techniki: S
Technika zaliczana do HiJutsu(tajemna), twórcą techniki był sam Shodaime.. Jutsu polegało na tym, że tworzyło się z drewna więzienie o nieprzeciętnej wytrzymałości. Z wyglądu jest jak potężna klatka z której nawet bardzo dobrym shinobim trudno wyjść.
cha8000
Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu
Ranga techniki: S
Dzięki tej technice możemy kontrolować demona który opanował Jinchuuriki. Z ziemi wyrasta 10 drewnianych filarów wokół Jinchuuriki, które uniemożliwiają mu ucieczkę, a my wysysamy mu chakry
cha10.000
Mokuton Hijutsu: Jukai Koutan
Ranga techniki: S
Tylko dla lidera.
Za pomocą tej techniki tworzymy wielki las.
cha20.000
Offline
Klan Yamanaka
Techniki rangi "D"
Shintenshin no jutsu
Technika polega na przejęciu czyjegoś umysłu i zawładnięcia nim. Wszystko ładnie, lecz technika ma sporo wad. Jedną z nich jest to, że jeśli nie trafimy w inne ciało przez kilka minut nie będziemy mogli się ruszyć. Drugą wadą jest to, że trafienie w ruchomy cel jest prawie niemożliwe dlatego najpierw trzeba obezwładnić przeciwnika.
cha 1000
cha za utrzymanie 500
Techniki rangi "C"
Shinranshin no jutsu
Tutaj przejmujemy władzę nad ciałem, a nie jak w Shintetnshin no Jutsu umysł. Wykonujący jest w pełni świadomy, a nasza ofiara robi wszystko to co sobie za życzymy, nie kontroluje swojego ciała.
cha3000
cha za utrzymanie 500
Shine Anshin no jutsu
Shine Anshin no Jutsu - Technika inna od pozostałych klanowych. Na początku wiążemy pieczęci a potem układamy typową pieczęć w kształcie kwadratu z kciuków i palców wskazujących. Potem namierzamy wroga i mówimy nazwę techniki. Wróg traci wszystkie myśli, staje się "warzywkiem". Technika trwa tak długo, jak wróg znajduje się w naszym "celowniku". Może objąć tylko jednego wroga. Jeśli między naszymi palcami będzie kilka wrogów, technika działa na tego bliżej środka lub najbliższego.
cha4000
cha za utrzymanie 500
Techniki rangi "B"
Shinmanshin
Tym razem najsilniejsza wersja Shintenshina. Nasze ciało jest w pełni sprawne, nie odnosimy obrażeń, a jednak to kierujemy wrogiem.
cha5000
cha za utrzymanie 1000
Offline
Techniki rangi ,,D”
[img]http://narutofan.blog.playersrepublic.fr/images/medium_jyuken.2.jpg[img]
Jyuken
Styl walki klanu Hyuuga. Ataki nie polegają na zadawaniu obrażeń ciału fizycznemu lecz atakowaniu wewnętrznego systemu chakry.
cha 0
Harichakra
Z otworów tenketsu tworzymy igły z Chakry, co daje nam możliwość przecięcia wszystkich elementów wykonanych z Chakry. Igły można wytworzyć z każdego miejsca na ciele gdzie znajdują się punkty tenketsu.
cha500
Techniki rangi ,,C”
Hakke Kuushou
Kumulujemy chakre w dłoni i posyłamy falę uderzeniową w przeciwnika. Technika ma głównie oddalić naszego wroga od nas.
1000
Hakke Sanjuunishou[b/]
Jest to gorsza wersja 64 uderzeń, są to 32 uderzenia. Po tym ataku odczuwamy również ból, lecz mniejszy niż w przypadku oryginału i po wykonaniu na nas ataku raczej nie ma szans byśmy zginęli, może mieć duże problemy by zbierać Chakrę.
cha2000
Techniki Rangi B
[b]Hakkeshou: Kaiten
Z każdego teketsu w naszym ciele wypuszczamy chakre. Zaczynamy wirować. Tworzy się wir ochronny z chakry, który nas chroni przed atakami.
cha2000
Hakke Hasangeki
Ulepszona wersja Hakke Kuushou. Tutaj skupiamy o wiele więcej Chakry niż przy Kuushou, a potem skumulowana Chakra zmienia się w falę powietrza który tym razem odzruca jeszcze bardziej przeciwnika i zadaje nawet spore obrażenia.
cha2000
Shugo Hakke Rokujuuyonshou
Wymachujemy szybko rękami, a przy tym tworzymy cienkie, długie linie Chakry które tną przeciwników i inne rzeczy. Dzięki Byakuganowi widzimy wszystko co dzieje się dookoła nas. Technika defensywna.
cha2000
Hakke Rokujuuyonshou
Do wykonania tego Jutsu potrzebny jest Byakugan i znajomość Jyukena. Członek Klanu Hyuuga atakuje 64 główne z 361 wylotów Chakry. Zaczyna od dwóch uderzeń potem następują 4,8,16,32 i 64. Po zakończonym Jutsu wroga ogarnia ogromny ból.
cha4000
Juho Soshiken
Użytkownikowi jutsu pojawią sie tak jak by łapy lwa z chakry . Po czym zaczynamy sie obracac 3-2 razy. Gdy to zrobimy uderzamy przeciwnika w brzuch, przez co blokujemy mieszanie chakry z duchem.
cha4000
Techniki Rangi A
Hakke Hyakunijuuhachishou
Jest to ulepszona wersja Hakke Rokujuuyonshou. Technika nie blokuje 64 tenketsu, a 128. Teoretycznie nie ma osoby która była w stanie dalej walczyć(oprócz Jinjuuriki oraz użytkowników Cs'a).
cha8000
Hakke Itten
Mocne uderzenie końcem palców dłoni w punkt meridianowy. Głównym zamierzeniem tego ataku jest szybkie zablokowanie przeciwnika.
cha4000
Techniki Rangi S
[img]http://img97.imageshack.us/img97/9425/hyuugaac4.jpg[/img
Hakkeshou: Nihyakugojuurokushou
Najpotężniejsza technika klanu Hyuuga. Tą techniką blokujemy 256 tenketsu przeciwnika. Technika wymaga niesamowitej szybkości, ale skutki są śmiertelne.
cha10.000
Hakke: Yatsu Kato Totsugeki
Wymagania: Trzeba być liderem klanu.
Użytkownik Byakugana, po chwilowej koncentracji widzi gdzie znajduje się 8 wewnętrznych bram energii. Zadaje 8 ciosów (czyli tyle ile jest bram). Po tych uderzeniach ofiara nie otrzymuje zbyt dużych obrażeń ale blokujemy bramy. I jeżeli przeciwnik ma otwartą jakąś bramę, to wtedy ta technika jest dla niego śmiertelna.
cha10.00
Offline
Klan Gakushi
Techniki rangi ,,C"
Kae onchou
Podstawowe jutsu klanu Gakushi. Gdy przeciwnik rozpracuje naszą melodię możemy ją łatwo zmienić przy użyciu odrobiny chakry, nie zmieniając efektu wykonywanego jutsu.
Mateki
Za pomocą muzyki z fletu, można wprowadzić przeciwnika w trans zaburzając tym samym jego jutsu podczas ataku, dzięki czemu nie możne on wykonać żadnego ruchu.
cha1000
Techniki rangi „B”
Kanashibari Onpu
Technika polega na tym, że gramy melodie na flecie, która rozprzestrzenia się i dociera do naszego przeciwnika paraliżując go. Dobry sposób by sparaliżować, wiecej niż dwie osoby.
cha2000
Kuchiyose no jutsu: Doki
Jutsu polega na przyzwaniu trzech ogromnych demonów (Doki). Jutsu przyzywa jedynie owe demony.
cha6000
Techniki rangi „A”
Songu tomurai
Za pomocą fletu kieruje się przyzwanymi wcześniej demonami. Można kierować nimi pojedynczo, po dwa lub wszystkimi na raz. Zależy to od melodii granej na flecie.
cha500 za turę
Hanto hikutsu jin
Gdy gramy na flecie z ust Doku wychodzą ogromne duchy, stworzone z chakry połączonej z energią duchową. Nie da się ich trafić żadnym atakiem. Żywiąsię chakrą, więc aby przetrwać muszą zabijać.
cha 1000 na turę
Sōsai no Ne
Umiejętność niezwykle przydatna, grając melodie na instrumencie, jesteśmy w stanie zniwelować działanie technik paraliżujących i Genjutsu. Efekt techniki jest zależny od umiejętności członka klanu.
cha2000
Techniki rangi „S”
Kinen Chou
Grając odpowiednią melodię jesteśmy w stanie wywołać amnezję u siebie bądź wroga. Efekt techniki utrzymuje się kilka dni.
cha5000
Kasumi Juusha no Jutsu
Jest to specjalna melodia wygrywana tylko na flecie. Gdy trafia do naszych uszu bądź naszych towarzyszy, zmysły pobudzają się, tak samo jak naczyńka chakry. Chakra zostaje natychmiastowo odnowiona, a tymczasowo siła, szybkość i chakra zostają kilkukrotnie zwiększone. Technika może zadziałać tylko na jedną osobę bądź na wielu, o tym decyduje użytkownik techniki.
cha 0 lecz potrzeba 2 tur na wykonanie
Offline
Oto jedna technika Do klanu Yamanaka
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu
Technika polega na "wejściu" do "umysłu" marionetki i zawładnięciu ją, gdy przeciwnik wejdzie w pole widzenia marionetki można odrazu wejść do umysłu przeciwnika.Technika służy raczej jako pułapka na wroga.
Chakra:6000
Offline
a zapomniałem o obrazku oto i on
Offline
Brakujące techniki dla klanu Hyuuga
Techniki Rangi D
Jyuken: Sasshi
Jest to ruch dzięki któremu Jyuken uważany jest za najsilniejszy z pośród innych w Konoha Gakure, każde muśnięcie nawet najdelikatniejsze jest dla naszego przeciwnika bardzo bolesne, co czasami decyduje o zakończeniu walki.
Chakra:1000
Techniki Rangi C
Tanketsu Soba
Technika polega na ataku mającym za zadanie zamknięcie tanketsu u wroga przez co uniemożliwiając mu poprawną kontrolę chakry i zaburzając jej przepływ w w jego cielę. Technika nie powoduje fizycznych obrażeń lecz po jej użyciu wróg odczuwa dość intensywny ból.
Chakra:1500
Techniki Rangi B
Hakke Karakuri
Jedna z rzadko spotykanych technik w klanie Hyuuga. Wojownik wyskakuje w górę wykonując kilkanaście obrotów w celu zwiększenia siły uderzenia. Po wykonaniu odpowiedniej liczby obrotów wykonuje bardzo potężne kopnięcie skierowane na głowę bądź kark przeciwnika. Atak ten może zakończyć walkę.
Chakra: 0
Zouki Kiki
Użytkownik kumuluje w dłoni dość potężny ładunek chakry po czym oddaje atak na ciało przeciwnika. Technika nie powoduje obrażeń zewnętrznych lecz skierowana jest na niszczenie organów przeciwnika. Niezablokowanie tej techniki może skończyć się dla przeciwnika śmiercią lub uszkodzeniem ważnych narządów wewnętrznych.
Chakra: 5000
Techniki Rangi A
Jyuken: Butteki Itami
W miarę ze wzrostem umiejętności posługiwania się byakuganem ruchy i ciosy wykonywane przez członków klanu Hyuuga stają się bardziej precyzyjne oraz śmiercionośne. Ataki te z reguły dochodząc do celu wywołują krwotoki wewnętrzne, poważne zaburzenia w systemie chakry i nieznośny ból.
Chakra: 7000
Techniki Rangi S
Jyuken: Atemi Kouki
Jest to praktycznie zapomniany i najbardziej śmiercionośny z ruchów w stylu walki jyuken, który posiedli tylko najznakomitsi wojownicy z klanu Hyuuga. Tym razem ciosy są niezwykle precyzyjne które skierowane są tylko i wyłącznie w kierunku serca naszego przeciwnika. Nauczenie się tego ruchu pozwala wykonać technikę Hakke Shin
Chakra: 10 000
Hakke Shin
(Wymagane: Znać Jyuken: Atemi Kouki)
Jest to ostateczna technika użytkowników Byakugana. Wymaga wręcz legendarnej umiejętności panowania nad tym Doujutsu. Shinobi wykonuje uderzenie które jest idealnie wycelowane w serce przeciwnika jego efektem jest zniszczenie tego narządu i natychmiastowa śmierć przeciwnika. Szybkie i śmiercionośne jutsu uważane za Zakazaną technika ze względu na jej siłę. Wadą jej jest to .że jest niesamowicie trudna w wykonaniu. Zawsze istnieje możliwość nie trafienia w narząd wroga przez co technika nie przynosi skutku.
Chakra: 10 000
Te dwa z rangi S co Podał Rai Proponuje zastąpić tymi co ja podałem
Offline
Klan Hoozuki
Techniki rangi ,,B”
(Uczyć się ich mogą wszyscy z klanu, bez względu na rangę. Siła i szybkość jutsu i zamiany w wodę będzie zależeć od rangi shinobi)
Suika no Jutsu
(Technika wrodzona)
Tzw ''Wodna zbroja''. Gdy ktoś zaatakuje nas TaiJutsu np: uderzenie noga, lub nawet czymś poważniejszym, nasze ciało rozpada się zamieniając się w ciecz. Po chwili wracamy do dawnej postaci.Użytkownicy tej techniki są podatni na ataki natury Katon.
Cha 0
Suiton: Gosuiwan no Jutsu
Technika dzięki czemu zwiększamy za pomocą wody siłę naszych mięśni przez co zwykły atak mieczem nabiera czterokrotnej albo i większej siły (zależy od użytkownika)
cha 1000 za kończyne
Bakufu Henken no jutsu
Dzięki tej technice, nasze ciało przekształca się w sporej wielkości fale, która może zatrzymać nawet summony, a na pewno wszelkie ataki Katon.
cha10.000
Offline
Klan Fuuka
Techniki rangi ,,B”
Shikei Seppun
Technika pozwalająca na pochłanianiu całej chakry przeciwnika poprzez pocałunek. Podczas wysysania chakry, technika pozwala również na ukradnięcie duszy przeciwnika. Inne zastosowanie techniki to wyczucie elementu natury przeciwnika poprzez polizanie go.
Aby cały proces się udał przeciwnik musi być unieruchomiony. Technika nie dzieła na osoby z nadnaturalnymi zasobami chakry takie jak np. Jinjuuriki.Technika nie wymaga czakry,ale wymaga umiejętnego zbliżenia się do przeciwnika.
cha 0
Shiki Tenshin
Technika pozwalająca na zamianę ciał członka klanu z ,,ciało zastępcze" które zostało wyssane poprzez technikę Shikei Seppun. Jedno ciało odpowiada za jeden element. (Jeżeli jest się w ciele Dotona, nie można używać technik np. Katona. Zamiana ciała to akcja typu rzut shurikenem, można zamienić je a następnie wykonać atak żywiołowy w jednej turze. Ale ciało może być zmienione tylko raz na turę, nie więcej)
cha5000