Ogłoszenie



by Seyron by Seyron


FORUM ZNÓW RUSZA! ! !




by Seyron by Seyron

#1 2010-12-19 15:21:13

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Techniki Klanowe

To jest wątek do którego będę dodawał po kolei klany(techniki)z dopisaną chakrą i obrazkami.


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: Ame-Gakure
Ranga: Chunin
Imię: Raimei
Złoto: 0.000G
Punkty Treningu: 90
Chakra: 30.000


Klan: brak
Funkcja w Klanie:
Techniki Klanowe:

Kekkei Genkai: Rinnegan(2lv)
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Natura Chakry: Raiton (lv. 2), Doton (1lv)

Jutsu:Jutsu: Bunshin no Jutsu(500),Kwarimi no jutsu(1000),Kai(500), Doton: Deddoyose(500), Kirin (10.000), Kuchiyose no jutsu (2500/5000/7500/10000), Rai No Tate (3000/500)

Ekwipunek: Zbroja Kage, 15x kunai, Denki Muchi, zwój pieczętujący, plecak, fuuma shuriken, rękawice ninja, granaty dymne(5)

Drużyna:Drużyna Raimeia                                     
Sensei:Raimei
Członkowie:Toshikatsu,

Misje:                   Ścieżki:Zwierząt,
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Statystyki:
Siła: 20 + 10 (Rinnegan)
Szybkość: 20 + 10 (Rinnegan)
Wytrzymałość: 20 + 10 (Rinnegan) + 5 (rękawice)
Celność: 20 + 10 (Rinnegan)
Zręczność: 20 + 10 (Rinnegan)
Reakcja: 20 + 10 (Rinnegan)

- Ścieżka Piekieł -> zabicie 20 przeciwników 17/20
- Ścieżka Asury -> zniszczenie 10 marionetek 0/10
- Ścieżka Ludzi -> pokonać 10 przeciwników za pomocą z pomocą taijutsu 2/10
- Ścieżka Głodnych Duchów -> pokonać 10 przeciwników z pomocą genjutsu 0/10
- Ścieżka Zwierząt -> zabić 10 posiadaczy techniki przywołania 10/10
- Ścieżka Bogów -> zabić 50 przeciwników używając w walce wyłącznie Rinnegana 1/50
2 poziom Rinnengana - pokonać 200 przeciwników za pomocą Rinnegana 1/200
Walki z użyciem raiton 10/10
[color=blue]Podczas walki proszę zaglądanie do KP a nie do sygnatury,czasem może nie być aktualna(sygnatura).

Offline

 

#2 2010-12-19 16:04:50

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Klan Senju

Techniki rangi "D"

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100413151448/denaruto3/de/images/thumb/f/fd/Mokuton_henge_no_jutsu.png/150px-Mokuton_henge_no_jutsu.png
Mokuton Henge

Ranga techniki: D

Mokuton Henge jest unikalną techniką używaną przez Yamato. Ta technika różni się od normalnego Henge tym, że Yamato za pomocą wyrastających ''korzeni'' z ziemi przemienia się w daną rzecz lub osobę. Pierwszy raz widzimy to Jutsu gdy Yamato miał ''przebrać'' się za Sasori'ego
cha 500

http://img221.imageshack.us/img221/8796/mokukawarimirq3.jpg
Moku Kawarimi

Ranga techniki: D

Zwykłą technika podmiany tylko że trochę inna. Gdy zostaniemy trafieni nasze ciało zmienia się w drewnianą kukłę, któa pojawia się dosłownie z znikąd, a my stoimy kilka metrów dalej bezpieczni.
cha 1000

http://img361.imageshack.us/img361/33/mokuhiketsunojutsuhm6.jpg
Mokusei Hiketsu no Jutsu

Ranga techniki: D

Na koniuszku naszego palca wytwarza się drewniany klucz który pasuje do każdego zamka. Przydatna technika.
cha 100

http://www.senpuu.net/fotki/tech/Mokuton_no_Jutsu.jpg
Mokuton no Jutsu

Ranga techniki: D

Podstawowa technika żywiołu Mokuton. Dzięki niej kontrolujemy drewno, zmieniamy jego kształt, a nawet możemy wytwarzać je z własnego ciała.
cha 500


Techniki rangi "C"

http://www.senpuu.net/fotki/tech/Moku_Bunshin_no_Jutsu.jpg
Moku Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: C

Jedna z podstawowych technik Mokutona. Tworzymy drewnianego klona, który jest tworzony z naszego własnego ciała. Mimo, że nasza replikacja jest całkowicie stworzona z drewna, nie różni się wcale od tej za pomocą techniki Kage Bunshin. Klon najczęściej tworzony do zwiadu. Może używać technik które posiadał oryginał(nie wszystkie oczywiście)
cha500 za klona

http://img256.imageshack.us/img256/9121/mokusourannojutsuze8.jpg
Moku Souran no Jutsu

Ranga techniki: C

Podstawowa technika kontroli drewna tylko że tu kontrolujemy już stworzone drzewa itp. Np: korzenie i gałęzie.
cha1000

http://i43.tinypic.com/2yzhpuh.jpg
Daijurin no Jutsu

Ranga techniki: C

Nasza ręką drewnieje i wydłuża się a z niej wychodzi kilkanaście kolców które mogą nabić przeciwnika, lub ochronić swojego towarzysza.
cha1000 za kolec

Techniki rangi "B"

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100412171642/denaruto3/de/images/thumb/c/c4/Mokuton_moku_jouheki_no_jutsu.png/150px-Mokuton_moku_jouheki_no_jutsu.png
Mokuton: Moku Jouheki

Ranga techniki: B

Technika zaliczana do defensywnych. Z ziemi wyrasta pół kopuła z drewna chroniąca przed atakami. Można również zamknąć oponenta w środku. Technika przy lepszych atak TaiJutsu, NinJutsu wymięka^^
cha3000

[img]http://img518.imageshack.us/img518/7100/mokutonshichuukanojutsubh7.jpg[img]
Mokuton: Schichuuka no Jutsu

Ranga techniki: B

Po postawieniu stoi już na zawsze chyba, że ktoś zniszczy.
Jutsu zastępujące wyprawy na biwak^^. Tworzymy dom z drewna który w środku posiada wszystko to co potrzeba do życia. Technika używana pod czas długich wypraw
cha5000

http://img255.imageshack.us/img255/8453/mokuhitoyanojutsujr4.jpg
Jubaku no Jutsu

Ranga techniki: B

Unieruchamia ofiarę drewnianymi palami. Tylko silni shinobi potrafią się uwolnić
cha3000

Techniki rangi "A"

http://img340.imageshack.us/img340/2193/eisoua.jpg
Jubaku Eisou

Ranga techniki: A

Technika zaczyna się od tego, że naszego przeciwnika oplatają cieniutkie pnącza, lecz po chwili zamieniają się w bardzo grube. Zaczynają rosnąć co daje w efekcie jakbyśmy byli uwięzieni w drzewie z którego wystaje nam tylko głowa. By wykończyć przeciwnika pnącza zaciskają się co daje w efekcie doszczętne zmiażdżenie przeciwnika
cha10.000


Techniki rangi "S"

http://img518.imageshack.us/img518/9260/mokutonshichuutounojutsmz6.jpg
Mokuton: Schichuutou no Jutsu

Ranga techniki: S

Technika zaliczana do HiJutsu(tajemna), twórcą techniki był sam Shodaime.. Jutsu polegało na tym, że tworzyło się z drewna więzienie o nieprzeciętnej wytrzymałości. Z wyglądu jest jak potężna klatka z której nawet bardzo dobrym shinobim trudno wyjść.
cha8000

http://img518.imageshack.us/img518/2162/hokageshikijijunjutsukagb8.jpg
Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu

Ranga techniki: S

Dzięki tej technice możemy kontrolować demona który opanował Jinchuuriki. Z ziemi wyrasta 10 drewnianych filarów wokół Jinchuuriki, które uniemożliwiają mu ucieczkę, a my wysysamy mu chakry
cha10.000

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100814112326/naruto/pl/images/thumb/7/73/Wood_Release_dense_woodland.JPG/250px-Wood_Release_dense_woodland.JPG
Mokuton Hijutsu: Jukai Koutan

Ranga techniki: S

Tylko dla lidera.
Za pomocą tej techniki tworzymy wielki las.
cha20.000


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: Ame-Gakure
Ranga: Chunin
Imię: Raimei
Złoto: 0.000G
Punkty Treningu: 90
Chakra: 30.000


Klan: brak
Funkcja w Klanie:
Techniki Klanowe:

Kekkei Genkai: Rinnegan(2lv)
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Natura Chakry: Raiton (lv. 2), Doton (1lv)

Jutsu:Jutsu: Bunshin no Jutsu(500),Kwarimi no jutsu(1000),Kai(500), Doton: Deddoyose(500), Kirin (10.000), Kuchiyose no jutsu (2500/5000/7500/10000), Rai No Tate (3000/500)

Ekwipunek: Zbroja Kage, 15x kunai, Denki Muchi, zwój pieczętujący, plecak, fuuma shuriken, rękawice ninja, granaty dymne(5)

Drużyna:Drużyna Raimeia                                     
Sensei:Raimei
Członkowie:Toshikatsu,

Misje:                   Ścieżki:Zwierząt,
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Statystyki:
Siła: 20 + 10 (Rinnegan)
Szybkość: 20 + 10 (Rinnegan)
Wytrzymałość: 20 + 10 (Rinnegan) + 5 (rękawice)
Celność: 20 + 10 (Rinnegan)
Zręczność: 20 + 10 (Rinnegan)
Reakcja: 20 + 10 (Rinnegan)

- Ścieżka Piekieł -> zabicie 20 przeciwników 17/20
- Ścieżka Asury -> zniszczenie 10 marionetek 0/10
- Ścieżka Ludzi -> pokonać 10 przeciwników za pomocą z pomocą taijutsu 2/10
- Ścieżka Głodnych Duchów -> pokonać 10 przeciwników z pomocą genjutsu 0/10
- Ścieżka Zwierząt -> zabić 10 posiadaczy techniki przywołania 10/10
- Ścieżka Bogów -> zabić 50 przeciwników używając w walce wyłącznie Rinnegana 1/50
2 poziom Rinnengana - pokonać 200 przeciwników za pomocą Rinnegana 1/200
Walki z użyciem raiton 10/10
[color=blue]Podczas walki proszę zaglądanie do KP a nie do sygnatury,czasem może nie być aktualna(sygnatura).

Offline

 

#3 2010-12-19 16:12:03

 Seyron

http://img830.imageshack.us/img830/8014/hogm.png

Zarejestrowany: 2009-08-28
Posty: 2249
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

nice ^^


http://i55.tinypic.com/aes8sz.jpg

http://emoty.blox.pl/resource/band2.gif
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi

Offline

 

#4 2010-12-19 16:23:05

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Klan Yamanaka

Techniki rangi "D"
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Shintenshin%20no%20Jutsu.jpg
Shintenshin no jutsu

Technika polega na przejęciu czyjegoś umysłu i zawładnięcia nim. Wszystko ładnie, lecz technika ma sporo wad. Jedną z nich jest to, że jeśli nie trafimy w inne ciało przez kilka minut nie będziemy mogli się ruszyć. Drugą wadą jest to, że trafienie w ruchomy cel jest prawie niemożliwe dlatego najpierw trzeba obezwładnić przeciwnika.
cha 1000
cha za utrzymanie 500

Techniki rangi "C"
http://k.domaindlx.com/narutoclub/Shinranshin.jpeg
Shinranshin no jutsu

Tutaj przejmujemy władzę nad ciałem, a nie jak w Shintetnshin no Jutsu umysł. Wykonujący jest w pełni świadomy, a nasza ofiara robi wszystko to co sobie za życzymy, nie kontroluje swojego ciała.
cha3000
cha za utrzymanie 500

http://img85.imageshack.us/img85/4686/otdem0.png
Shine Anshin no jutsu

Shine Anshin no Jutsu - Technika inna od pozostałych klanowych. Na początku wiążemy pieczęci a potem układamy typową pieczęć w kształcie kwadratu z kciuków i palców wskazujących. Potem namierzamy wroga i mówimy nazwę techniki. Wróg traci wszystkie myśli, staje się "warzywkiem". Technika trwa tak długo, jak wróg znajduje się w naszym "celowniku". Może objąć tylko jednego wroga. Jeśli między naszymi palcami będzie kilka wrogów, technika działa na tego bliżej środka lub najbliższego.
cha4000
cha za utrzymanie 500

Techniki rangi "B"
http://img80.imageshack.us/img80/599/46580017wn9.jpg
Shinmanshin

Tym razem najsilniejsza wersja Shintenshina. Nasze ciało jest w pełni sprawne, nie odnosimy obrażeń, a jednak to kierujemy wrogiem.
cha5000
cha za utrzymanie 1000


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: Ame-Gakure
Ranga: Chunin
Imię: Raimei
Złoto: 0.000G
Punkty Treningu: 90
Chakra: 30.000


Klan: brak
Funkcja w Klanie:
Techniki Klanowe:

Kekkei Genkai: Rinnegan(2lv)
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Natura Chakry: Raiton (lv. 2), Doton (1lv)

Jutsu:Jutsu: Bunshin no Jutsu(500),Kwarimi no jutsu(1000),Kai(500), Doton: Deddoyose(500), Kirin (10.000), Kuchiyose no jutsu (2500/5000/7500/10000), Rai No Tate (3000/500)

Ekwipunek: Zbroja Kage, 15x kunai, Denki Muchi, zwój pieczętujący, plecak, fuuma shuriken, rękawice ninja, granaty dymne(5)

Drużyna:Drużyna Raimeia                                     
Sensei:Raimei
Członkowie:Toshikatsu,

Misje:                   Ścieżki:Zwierząt,
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Statystyki:
Siła: 20 + 10 (Rinnegan)
Szybkość: 20 + 10 (Rinnegan)
Wytrzymałość: 20 + 10 (Rinnegan) + 5 (rękawice)
Celność: 20 + 10 (Rinnegan)
Zręczność: 20 + 10 (Rinnegan)
Reakcja: 20 + 10 (Rinnegan)

- Ścieżka Piekieł -> zabicie 20 przeciwników 17/20
- Ścieżka Asury -> zniszczenie 10 marionetek 0/10
- Ścieżka Ludzi -> pokonać 10 przeciwników za pomocą z pomocą taijutsu 2/10
- Ścieżka Głodnych Duchów -> pokonać 10 przeciwników z pomocą genjutsu 0/10
- Ścieżka Zwierząt -> zabić 10 posiadaczy techniki przywołania 10/10
- Ścieżka Bogów -> zabić 50 przeciwników używając w walce wyłącznie Rinnegana 1/50
2 poziom Rinnengana - pokonać 200 przeciwników za pomocą Rinnegana 1/200
Walki z użyciem raiton 10/10
[color=blue]Podczas walki proszę zaglądanie do KP a nie do sygnatury,czasem może nie być aktualna(sygnatura).

Offline

 

#5 2010-12-19 17:20:47

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Techniki rangi ,,D”
[img]http://narutofan.blog.playersrepublic.fr/images/medium_jyuken.2.jpg[img]
Jyuken

Styl walki klanu Hyuuga. Ataki nie polegają na zadawaniu obrażeń ciału fizycznemu lecz atakowaniu wewnętrznego systemu chakry.
cha 0


http://www.senpuu.net/fotki/tech/harichakra.jpg
Harichakra

Z otworów tenketsu tworzymy igły z Chakry, co daje nam możliwość przecięcia wszystkich elementów wykonanych z Chakry. Igły można wytworzyć z każdego miejsca na ciele gdzie znajdują się punkty tenketsu.
cha500



Techniki rangi ,,C”
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Hakke_Kuushou.jpg
Hakke Kuushou

Kumulujemy chakre w dłoni i posyłamy falę uderzeniową w przeciwnika. Technika ma głównie oddalić naszego wroga od nas.
1000


http://img175.imageshack.us/img175/3473/hakkesanjunishou2or1.png
Hakke Sanjuunishou[b/]

Jest to gorsza wersja 64 uderzeń, są to 32 uderzenia. Po tym ataku odczuwamy również ból, lecz mniejszy niż w przypadku oryginału i po wykonaniu na nas ataku raczej nie ma szans byśmy zginęli, może mieć duże problemy by zbierać Chakrę.
cha2000



Techniki Rangi B
http://www.naruto.fi/wiki/images/c/c8/Hakkeshou_kaiten.jpg
[b]Hakkeshou: Kaiten


Z każdego teketsu w naszym ciele wypuszczamy chakre. Zaczynamy wirować. Tworzy się wir ochronny z chakry, który nas chroni przed atakami.
cha2000


http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100813174717/naruto/pl/images/thumb/b/b3/Eight_Trigrams_Mountain_Crusher.jpg/250px-Eight_Trigrams_Mountain_Crusher.jpg
Hakke Hasangeki

Ulepszona wersja Hakke Kuushou. Tutaj skupiamy o wiele więcej Chakry niż przy Kuushou, a potem skumulowana Chakra zmienia się w falę powietrza który tym razem odzruca jeszcze bardziej przeciwnika i zadaje nawet spore obrażenia.
cha2000

http://narutoinfo.ru/file/jutsu/ShugoHakkeB.jpg
Shugo Hakke Rokujuuyonshou

Wymachujemy szybko rękami, a przy tym tworzymy cienkie, długie linie Chakry które tną przeciwników i inne rzeczy. Dzięki Byakuganowi widzimy wszystko co dzieje się dookoła nas. Technika defensywna.
cha2000

http://www.senpuu.net/fotki/tech/hakkeshou_rokujuu_yonshou.jpg   
Hakke Rokujuuyonshou

Do wykonania tego Jutsu potrzebny jest Byakugan i znajomość Jyukena. Członek Klanu Hyuuga atakuje 64 główne z 361 wylotów Chakry. Zaczyna od dwóch uderzeń potem następują 4,8,16,32 i 64. Po zakończonym Jutsu wroga ogarnia ogromny ból.
cha4000

http://th09.deviantart.net/fs70/150/i/2010/175/e/e/Hinata__s_Juho_Soshiken_by_p3nny_q.jpg
Juho Soshiken

Użytkownikowi jutsu pojawią sie tak jak by łapy lwa z chakry . Po czym zaczynamy sie obracac 3-2 razy. Gdy to zrobimy uderzamy przeciwnika w brzuch, przez co blokujemy mieszanie chakry z duchem.
cha4000

Techniki Rangi A

http://img213.imageshack.us/img213/7697/128hakkens9.jpg
Hakke Hyakunijuuhachishou

Jest to ulepszona wersja Hakke Rokujuuyonshou. Technika nie blokuje 64 tenketsu, a 128. Teoretycznie nie ma osoby która była w stanie dalej walczyć(oprócz Jinjuuriki oraz użytkowników Cs'a).
cha8000

http://img20.imageshack.us/img20/9504/hakkeitten.png
Hakke Itten

Mocne uderzenie końcem palców dłoni w punkt meridianowy. Głównym zamierzeniem tego ataku jest szybkie zablokowanie przeciwnika.
cha4000


Techniki Rangi S

[img]http://img97.imageshack.us/img97/9425/hyuugaac4.jpg[/img
Hakkeshou: Nihyakugojuurokushou

Najpotężniejsza technika klanu Hyuuga. Tą techniką blokujemy 256 tenketsu przeciwnika. Technika wymaga niesamowitej szybkości, ale skutki są śmiertelne.
cha10.000

http://img387.imageshack.us/img387/2096/hakkeyatsukadototsugekino1.jpg
Hakke: Yatsu Kato Totsugeki

Wymagania: Trzeba być liderem klanu.

Użytkownik Byakugana, po chwilowej koncentracji widzi gdzie znajduje się 8 wewnętrznych bram energii. Zadaje 8 ciosów (czyli tyle ile jest bram). Po tych uderzeniach ofiara nie otrzymuje zbyt dużych obrażeń ale blokujemy bramy. I jeżeli przeciwnik ma otwartą jakąś bramę, to wtedy ta technika jest dla niego śmiertelna.
cha10.00


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: Ame-Gakure
Ranga: Chunin
Imię: Raimei
Złoto: 0.000G
Punkty Treningu: 90
Chakra: 30.000


Klan: brak
Funkcja w Klanie:
Techniki Klanowe:

Kekkei Genkai: Rinnegan(2lv)
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Natura Chakry: Raiton (lv. 2), Doton (1lv)

Jutsu:Jutsu: Bunshin no Jutsu(500),Kwarimi no jutsu(1000),Kai(500), Doton: Deddoyose(500), Kirin (10.000), Kuchiyose no jutsu (2500/5000/7500/10000), Rai No Tate (3000/500)

Ekwipunek: Zbroja Kage, 15x kunai, Denki Muchi, zwój pieczętujący, plecak, fuuma shuriken, rękawice ninja, granaty dymne(5)

Drużyna:Drużyna Raimeia                                     
Sensei:Raimei
Członkowie:Toshikatsu,

Misje:                   Ścieżki:Zwierząt,
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Statystyki:
Siła: 20 + 10 (Rinnegan)
Szybkość: 20 + 10 (Rinnegan)
Wytrzymałość: 20 + 10 (Rinnegan) + 5 (rękawice)
Celność: 20 + 10 (Rinnegan)
Zręczność: 20 + 10 (Rinnegan)
Reakcja: 20 + 10 (Rinnegan)

- Ścieżka Piekieł -> zabicie 20 przeciwników 17/20
- Ścieżka Asury -> zniszczenie 10 marionetek 0/10
- Ścieżka Ludzi -> pokonać 10 przeciwników za pomocą z pomocą taijutsu 2/10
- Ścieżka Głodnych Duchów -> pokonać 10 przeciwników z pomocą genjutsu 0/10
- Ścieżka Zwierząt -> zabić 10 posiadaczy techniki przywołania 10/10
- Ścieżka Bogów -> zabić 50 przeciwników używając w walce wyłącznie Rinnegana 1/50
2 poziom Rinnengana - pokonać 200 przeciwników za pomocą Rinnegana 1/200
Walki z użyciem raiton 10/10
[color=blue]Podczas walki proszę zaglądanie do KP a nie do sygnatury,czasem może nie być aktualna(sygnatura).

Offline

 

#6 2010-12-19 18:32:40

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Klan Gakushi

Techniki rangi ,,C"
http://narutoinfo.ru/file/jutsu/OnkusariB.jpg
Kae onchou

Podstawowe jutsu klanu Gakushi. Gdy przeciwnik rozpracuje naszą melodię możemy ją łatwo zmienić przy użyciu odrobiny chakry, nie zmieniając efektu wykonywanego jutsu.

Mateki

Za pomocą muzyki z fletu, można wprowadzić przeciwnika w trans zaburzając tym samym jego jutsu podczas ataku, dzięki czemu nie możne on wykonać żadnego ruchu.
cha1000

Techniki rangi „B”
http://img357.imageshack.us/img357/3633/shiinskanashibarimusicmy7.jpg
Kanashibari Onpu

Technika polega na tym, że gramy melodie na flecie, która rozprzestrzenia się i dociera do naszego przeciwnika paraliżując go. Dobry sposób by sparaliżować, wiecej niż dwie osoby.
cha2000
http://i38.tinypic.com/3518iut.png
Kuchiyose no jutsu: Doki

Jutsu polega na przyzwaniu trzech ogromnych demonów (Doki). Jutsu przyzywa jedynie owe demony.
cha6000

Techniki rangi „A”

Songu tomurai

Za pomocą fletu kieruje się przyzwanymi wcześniej demonami. Można kierować nimi pojedynczo, po dwa lub wszystkimi na raz. Zależy to od melodii granej na flecie.
cha500 za turę



http://img24.imageshack.us/img24/3299/2uh1e1w.png
Hanto hikutsu jin

Gdy gramy na flecie z ust Doku wychodzą ogromne duchy, stworzone z chakry połączonej z energią duchową. Nie da się ich trafić żadnym atakiem. Żywiąsię chakrą, więc aby przetrwać muszą zabijać.
cha 1000 na turę


http://img21.imageshack.us/img21/8859/menmaa.jpg
Sōsai no Ne

Umiejętność niezwykle przydatna, grając melodie na instrumencie, jesteśmy w stanie zniwelować działanie technik paraliżujących i Genjutsu. Efekt techniki jest zależny od umiejętności członka klanu.
cha2000

Techniki rangi  „S”


http://i35.tinypic.com/23vx8xh.png
Kinen Chou

Grając odpowiednią melodię jesteśmy w stanie wywołać amnezję u siebie bądź wroga. Efekt techniki utrzymuje się kilka dni.
cha5000

http://img219.imageshack.us/img219/4220/clonidipecebyhakulz2.jpg
Kasumi Juusha no Jutsu

Jest to specjalna melodia wygrywana tylko na flecie. Gdy trafia do naszych uszu bądź naszych towarzyszy, zmysły pobudzają się, tak samo jak naczyńka chakry. Chakra zostaje natychmiastowo odnowiona, a tymczasowo siła, szybkość i chakra zostają kilkukrotnie zwiększone. Technika może zadziałać tylko na jedną osobę bądź na wielu, o tym decyduje użytkownik techniki.
cha 0 lecz potrzeba 2 tur na wykonanie


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: Ame-Gakure
Ranga: Chunin
Imię: Raimei
Złoto: 0.000G
Punkty Treningu: 90
Chakra: 30.000


Klan: brak
Funkcja w Klanie:
Techniki Klanowe:

Kekkei Genkai: Rinnegan(2lv)
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Natura Chakry: Raiton (lv. 2), Doton (1lv)

Jutsu:Jutsu: Bunshin no Jutsu(500),Kwarimi no jutsu(1000),Kai(500), Doton: Deddoyose(500), Kirin (10.000), Kuchiyose no jutsu (2500/5000/7500/10000), Rai No Tate (3000/500)

Ekwipunek: Zbroja Kage, 15x kunai, Denki Muchi, zwój pieczętujący, plecak, fuuma shuriken, rękawice ninja, granaty dymne(5)

Drużyna:Drużyna Raimeia                                     
Sensei:Raimei
Członkowie:Toshikatsu,

Misje:                   Ścieżki:Zwierząt,
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Statystyki:
Siła: 20 + 10 (Rinnegan)
Szybkość: 20 + 10 (Rinnegan)
Wytrzymałość: 20 + 10 (Rinnegan) + 5 (rękawice)
Celność: 20 + 10 (Rinnegan)
Zręczność: 20 + 10 (Rinnegan)
Reakcja: 20 + 10 (Rinnegan)

- Ścieżka Piekieł -> zabicie 20 przeciwników 17/20
- Ścieżka Asury -> zniszczenie 10 marionetek 0/10
- Ścieżka Ludzi -> pokonać 10 przeciwników za pomocą z pomocą taijutsu 2/10
- Ścieżka Głodnych Duchów -> pokonać 10 przeciwników z pomocą genjutsu 0/10
- Ścieżka Zwierząt -> zabić 10 posiadaczy techniki przywołania 10/10
- Ścieżka Bogów -> zabić 50 przeciwników używając w walce wyłącznie Rinnegana 1/50
2 poziom Rinnengana - pokonać 200 przeciwników za pomocą Rinnegana 1/200
Walki z użyciem raiton 10/10
[color=blue]Podczas walki proszę zaglądanie do KP a nie do sygnatury,czasem może nie być aktualna(sygnatura).

Offline

 

#7 2010-12-20 20:49:59

Nidame

http://img577.imageshack.us/img577/7043/chunin.png

32666188
Zarejestrowany: 2010-12-13
Posty: 559
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Oto jedna technika Do klanu Yamanaka

Shinten Kugutsu Juin no Jutsu

Technika polega na "wejściu" do "umysłu" marionetki i  zawładnięciu ją, gdy przeciwnik wejdzie w pole widzenia marionetki można odrazu wejść do umysłu przeciwnika.Technika służy raczej jako pułapka na wroga.
Chakra:6000



Cele:                           
-Posiąść UM Sage Mode
-Posiąść Mangekyou Sharingan

Drużyna:
Sensei:Seyron
Członkowie:

''Nie próbujcie mnie powstrzymać bo na dobre wam to nie wyjdzie''
http://b62.grono.net/219/227/gallery-95316725-500x500.jpg
''Zło zostanie ukarane, nie ważne ilu ich będzie, i tak zginą''

http://img227.imageshack.us/img227/1939/beztytuu3o.png

Offline

 

#8 2010-12-20 20:52:08

Nidame

http://img577.imageshack.us/img577/7043/chunin.png

32666188
Zarejestrowany: 2010-12-13
Posty: 559
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

a zapomniałem o obrazku oto i on
http://img149.imageshack.us/img149/7546/shintenkugutsujuinnojut.png



Cele:                           
-Posiąść UM Sage Mode
-Posiąść Mangekyou Sharingan

Drużyna:
Sensei:Seyron
Członkowie:

''Nie próbujcie mnie powstrzymać bo na dobre wam to nie wyjdzie''
http://b62.grono.net/219/227/gallery-95316725-500x500.jpg
''Zło zostanie ukarane, nie ważne ilu ich będzie, i tak zginą''

http://img227.imageshack.us/img227/1939/beztytuu3o.png

Offline

 

#9 2010-12-21 13:08:07

Nidame

http://img577.imageshack.us/img577/7043/chunin.png

32666188
Zarejestrowany: 2010-12-13
Posty: 559
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Brakujące techniki dla klanu Hyuuga

Techniki Rangi D

Jyuken: Sasshi
http://img708.imageshack.us/img708/1843/86656466.png
Jest to ruch dzięki któremu Jyuken uważany jest za najsilniejszy z pośród innych w Konoha Gakure, każde muśnięcie nawet najdelikatniejsze jest dla naszego przeciwnika bardzo bolesne, co czasami decyduje o zakończeniu walki.
Chakra:1000

Techniki Rangi C

Tanketsu Soba
http://img198.imageshack.us/img198/5222/17763899.png
Technika polega na ataku mającym za zadanie zamknięcie tanketsu u wroga przez co uniemożliwiając mu poprawną kontrolę chakry i zaburzając jej przepływ w w jego cielę. Technika nie powoduje fizycznych obrażeń lecz po jej użyciu wróg odczuwa dość intensywny ból.
Chakra:1500

Techniki Rangi B

Hakke Karakuri
http://img96.imageshack.us/img96/5826/46716251.png
Jedna z rzadko spotykanych technik w klanie Hyuuga. Wojownik wyskakuje w górę wykonując kilkanaście obrotów w celu zwiększenia siły uderzenia. Po wykonaniu odpowiedniej liczby obrotów wykonuje bardzo potężne kopnięcie skierowane na głowę bądź kark przeciwnika. Atak ten może zakończyć walkę.
Chakra: 0

Zouki Kiki
http://img192.imageshack.us/img192/4714/72314530.png
Użytkownik kumuluje w dłoni dość potężny ładunek chakry po czym oddaje atak na ciało przeciwnika. Technika nie powoduje obrażeń zewnętrznych lecz skierowana jest na niszczenie organów przeciwnika. Niezablokowanie tej techniki może skończyć się dla przeciwnika śmiercią lub uszkodzeniem ważnych narządów wewnętrznych.
Chakra: 5000

Techniki Rangi A

Jyuken: Butteki Itami
http://img710.imageshack.us/img710/6029/41474369.png
W miarę ze wzrostem umiejętności posługiwania się byakuganem ruchy i ciosy wykonywane przez członków klanu Hyuuga stają się bardziej precyzyjne oraz śmiercionośne. Ataki te z reguły dochodząc do celu wywołują krwotoki wewnętrzne, poważne zaburzenia w systemie chakry i nieznośny ból.
Chakra: 7000

Techniki Rangi S

Jyuken: Atemi Kouki
http://img194.imageshack.us/img194/7063/59813858.png
Jest to praktycznie zapomniany i najbardziej śmiercionośny z ruchów w stylu walki jyuken, który posiedli tylko najznakomitsi wojownicy z klanu Hyuuga. Tym razem ciosy są niezwykle precyzyjne które skierowane są tylko i wyłącznie w kierunku serca naszego przeciwnika. Nauczenie się tego ruchu pozwala wykonać technikę Hakke Shin
Chakra: 10 000

Hakke Shin
(Wymagane: Znać Jyuken: Atemi Kouki)
http://img198.imageshack.us/img198/3558/52590574.png
Jest to ostateczna technika użytkowników Byakugana. Wymaga wręcz legendarnej umiejętności panowania nad tym Doujutsu. Shinobi wykonuje uderzenie które jest idealnie wycelowane w serce przeciwnika jego efektem jest zniszczenie tego narządu i natychmiastowa śmierć przeciwnika. Szybkie i śmiercionośne jutsu uważane za Zakazaną technika ze względu na jej siłę. Wadą jej jest to .że jest niesamowicie trudna w wykonaniu. Zawsze istnieje możliwość nie trafienia w narząd wroga przez co technika nie przynosi skutku.
Chakra: 10 000

Te dwa z rangi S co Podał Rai Proponuje zastąpić tymi co ja podałem



Cele:                           
-Posiąść UM Sage Mode
-Posiąść Mangekyou Sharingan

Drużyna:
Sensei:Seyron
Członkowie:

''Nie próbujcie mnie powstrzymać bo na dobre wam to nie wyjdzie''
http://b62.grono.net/219/227/gallery-95316725-500x500.jpg
''Zło zostanie ukarane, nie ważne ilu ich będzie, i tak zginą''

http://img227.imageshack.us/img227/1939/beztytuu3o.png

Offline

 

#10 2010-12-21 20:50:16

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Klan Hoozuki

Techniki rangi ,,B”
(Uczyć się ich mogą wszyscy z klanu, bez względu na rangę. Siła i szybkość jutsu i zamiany w wodę będzie zależeć od rangi shinobi)


http://img21.imageshack.us/img21/6900/suitonsuikanojutsu.png
Suika no Jutsu
(Technika wrodzona)

Tzw ''Wodna zbroja''. Gdy ktoś zaatakuje nas TaiJutsu np: uderzenie noga, lub nawet czymś poważniejszym, nasze ciało rozpada się zamieniając się w ciecz. Po chwili wracamy do dawnej postaci.Użytkownicy tej techniki są podatni na ataki natury Katon.
Cha 0

http://i33.tinypic.com/awpaat.jpg
Suiton: Gosuiwan no Jutsu

Technika dzięki czemu zwiększamy za pomocą wody siłę naszych mięśni przez co zwykły atak mieczem nabiera czterokrotnej albo i większej siły (zależy od użytkownika)
cha 1000 za kończyne

http://www.leafninja.net/jutsu/sub-2/SuikaB.jpg
Bakufu Henken no jutsu

Dzięki tej technice, nasze ciało przekształca się w sporej wielkości fale, która może zatrzymać nawet summony, a na pewno wszelkie ataki Katon.
cha10.000


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: Ame-Gakure
Ranga: Chunin
Imię: Raimei
Złoto: 0.000G
Punkty Treningu: 90
Chakra: 30.000


Klan: brak
Funkcja w Klanie:
Techniki Klanowe:

Kekkei Genkai: Rinnegan(2lv)
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Natura Chakry: Raiton (lv. 2), Doton (1lv)

Jutsu:Jutsu: Bunshin no Jutsu(500),Kwarimi no jutsu(1000),Kai(500), Doton: Deddoyose(500), Kirin (10.000), Kuchiyose no jutsu (2500/5000/7500/10000), Rai No Tate (3000/500)

Ekwipunek: Zbroja Kage, 15x kunai, Denki Muchi, zwój pieczętujący, plecak, fuuma shuriken, rękawice ninja, granaty dymne(5)

Drużyna:Drużyna Raimeia                                     
Sensei:Raimei
Członkowie:Toshikatsu,

Misje:                   Ścieżki:Zwierząt,
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0

Statystyki:
Siła: 20 + 10 (Rinnegan)
Szybkość: 20 + 10 (Rinnegan)
Wytrzymałość: 20 + 10 (Rinnegan) + 5 (rękawice)
Celność: 20 + 10 (Rinnegan)
Zręczność: 20 + 10 (Rinnegan)
Reakcja: 20 + 10 (Rinnegan)

- Ścieżka Piekieł -> zabicie 20 przeciwników 17/20
- Ścieżka Asury -> zniszczenie 10 marionetek 0/10
- Ścieżka Ludzi -> pokonać 10 przeciwników za pomocą z pomocą taijutsu 2/10
- Ścieżka Głodnych Duchów -> pokonać 10 przeciwników z pomocą genjutsu 0/10
- Ścieżka Zwierząt -> zabić 10 posiadaczy techniki przywołania 10/10
- Ścieżka Bogów -> zabić 50 przeciwników używając w walce wyłącznie Rinnegana 1/50
2 poziom Rinnengana - pokonać 200 przeciwników za pomocą Rinnegana 1/200
Walki z użyciem raiton 10/10
[color=blue]Podczas walki proszę zaglądanie do KP a nie do sygnatury,czasem może nie być aktualna(sygnatura).

Offline

 

#11 2010-12-21 21:15:47

Raimei

http://img135.imageshack.us/img135/1852/jounin1w.png

Zarejestrowany: 2010-12-18
Posty: 397
Punktów :   

Re: Techniki Klanowe

Klan Fuuka

Techniki rangi ,,B”

http://images3.wikia.nocookie.net/denaruto3/de/images/thumb/2/27/Shikei_Seppun.JPG/180px-Shikei_Seppun.JPG
Shikei Seppun

Technika pozwalająca na pochłanianiu całej chakry przeciwnika poprzez pocałunek. Podczas wysysania chakry, technika pozwala również na ukradnięcie duszy przeciwnika. Inne zastosowanie techniki to wyczucie elementu natury przeciwnika poprzez polizanie go.
Aby cały proces się udał przeciwnik musi być unieruchomiony. Technika nie dzieła na osoby z nadnaturalnymi zasobami chakry takie jak np. Jinjuuriki.Technika nie wymaga czakry,ale wymaga umiejętnego zbliżenia się do przeciwnika.
cha 0


http://www.leafninja.net/jutsu/sub-3/TenshinB.jpg
Shiki Tenshin

Technika pozwalająca na zamianę ciał członka klanu z ,,ciało zastępcze" które zostało wyssane poprzez technikę Shikei Seppun. Jedno ciało odpowiada za jeden element. (Jeżeli jest się w ciele Dotona, nie można używać technik np. Katona. Zamiana ciała to akcja typu rzut shurikenem, można zamienić je a następnie wykonać atak żywiołowy w jednej turze. Ale ciało może być zmienione tylko raz na turę, nie więcej)
cha5000


http://img717.imageshack.us/img717/6786/kpraimei1.png
http://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini005.gifhttp://www.gify.org/bazagif/pioruny/fulmini009.gif
Wioska: