Techniki rangi „D”
Bougyo
Najprostszy z możliwych stylów walki polegający na defensywie, czyli unikach.
Dainamikku Entorii
Owa technika polega na wyskoczeniu wysoko w do góry, aby szybko spadać na przeciwnika z wyprostowaną noga. Możemy wywrócić w ten sposób wroga, jego broń lub wyważyć drzwi
Gouken
Jest to podstawa taijutsu. Technika polegająca głównie na ofensywie, czyli kopnięciach i ciosach wymierzonych w przeciwnika.
Konoha Raiken
Wykonujący wyskakuje wysoko do góry. Gdy spada szybko się kręci, nabiera prędkości. Wyciąga rękę przed siebie, po czym przy spadaniu atakuje z pięści przeciwnika. Przeciwnik po takim ciosie jest zdezorientowany.
Konoha Reppuu
Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. TaiJutsu stosowane przez Rock Lee, w przypadkach kiedy to wróg chce przeprowadzić bliższy atak. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr".
Konoha Senpuu
Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
Sennen Goroshi
Technika śmieszna, oraz bardzo przydatna. Widzimy to, kiedy Kakashi po raz pierwszy ćwiczy z Sasuke, Sakurą i Naruto. Została ona zademonstrowana na tym ostatnim. Przy użyciu tego jutsu potrzebny jest znak tygrysa. Jest to dość proste jutsu z bardzo dziwną nazwą. Efektem jego działania jest bardzo daleki lot. Sakura nazwała tą technikę "Super lewatywka".
Techniki rangi „C”
Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi
By technika mogła zadziałać niezbędna jest wyuczona technika Kage Bunshin. Użytkownik tworzy pięć klonów, które spadają z dużej wysokości na przeciwnika, a gdy docierają do celu zadają cios piętą w głowę. Przeciwnik prócz bólu fizycznego może, ale nie musi, utracić chwilowo orientację.
Bunshin: Taiatari
Technika, w której również wymagana jest znajomość Kage Bunshin. Klony mogą zadać cios w brzuch przeciwnika co go dezorientuje na krótką chwilę, a gdy pozostaje odrzucony w tył Bunshin’y uderzają jednocześnie wroga pięścią w brodę. Przeważnie po takim uderzeniu oponent leci w górę.
Hando Ouda
Jutsu polega na uderzeniu przeciwnika otwartymi dłońmi w klatkę piersiową, a uderzenie odsyła na kilka metrów oponenta. Shinobi z niską wytrzymałością mogą stracić oddech, a także mogą mieć połamane żebra.
Hou Shou
Atak podobny do Hando Ouda, ale wykonywany jedną dłonią, dlatego też atak kończy się jedynie odepchnięciem przeciwnika na dużą odległość.
Hyabusha Otoshi
Technika polegająca na złapaniu i usztywnieniu przeciwnika w powietrzu, a mianowicie: shinobi łapie oponenta rękoma za kostki, a nogami unieruchamia mu głowę. W tej pozycji, wróg spada z zawrotną prędkością głową w dół. Uderzenie w ziemię jest bardzo bolesne. Uderzenie może spowodować wstrząs psychiczny.
Kage Buyou
Shinobi posyła kopniakiem swojego przeciwnika w górę, by po chwili pojawić się tuż pod nim. Atakowany nie ma jak się poruszyć i w tej pozycji bardzo łatwo go zaatakować.
Konoha Daisenkou
Jutsu, którego celem jest zabicie przeciwnika bądź też spowodowanie utraty przytomności przez niego. Atakujący wykonuje wykop w półobrotu celując w szyję z boku wroga. Atakowi towarzyszy oślepiający błysk, który powoduje dodatkowo oślepienie przeciwnika na chwilę.
Konoha Daisenpuu
Ulepszona wersja Konoha Senpuu. Shinobi wykonuje tak samo jeden obrót, ale z tą róznicą, że kopnięć jest trzy. Pierwsze trafia w lewy bok przeciwnika, drugie w prawy, a trzecie w głowę bądź brzuch.
Konoha Shoufuu
Shinobi atakuje przeciwnika kopniakiem skierowanym w górę, dokładniej na ręce wroga. Jeśli ten trzyma w rękach broń, automatycznie zostaje jej pozbawiony przez siłę wykopu.
Oukashou
Shinobi gromadzi w swej pięści dużą ilość chakry, a w następnej kolejności uderza z całą siłą w ziemię bądź też przeciwnika. Efekt jest zdumiewający.
Shishi Rendan
Jutsu wykonywane w powietrzu. Atakujący znajduje się za swym przeciwnikiem wykonując serię uderzeń w takiej oto kolejności: pierwszym atakiem jest kopnięcie z półobrotu, drugim silne uderzenie pięścią, trzeci to atak „napędzający”, by spowodował on szybsze spadanie wroga ku ziemi, a całość kończymy uderzeniem w brzuch.
Shou Geki Shou
Atak stosujemy w momencie, gdy nasz przeciwnik znajduje się tuż nad nami. Wtedy uderzamy dłonią pionowo w górę co ma na celu odrzucenie wroga.
Taren Ken
Shinobi wykonuję niesamowicie szybką serię ataków rękoma, przez co przeciwnik widzi wiele ciosów, które zmierzają w jego stronę, ale niestety nie jest w stanie stwierdzić, który z nich jest prawdziwy.
Ushiro Hi-Ru
Shinobi staje na rękach i wykonuje kopnięcie pięta w stronę przeciwnika. Po wykonaniu ataku może go powtórzyć drugą nogą bądź też powrócić do pozycji stojącej.
U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan
Do wykonania tej techniki potrzebna jest znajomość Kage Bunshin. Atakujący tworzy cztery klony cienia, które to wybijają atakowanego w górę. W momencie, kiedy przeciwnik znajduje się w górze, prawdziwy shinobi pojawia się nad nim i kończy atak potężnym uderzeniem nogi.
Onsoku
Wymagania: Bycie Shinobi z Oto
Technika używana przez Shinobi z Oto. Poruszamy się z "Prędkością dźwięku". Technikę można zaobserwować podczas ataku Dosu na Kabuto gdzie nikt z zebranych nie zauważył jego przemieszczania. Dodatkowym efektem techniki jest fakt iż można się poruszać a inni nadal widzą nas w miejscu gdzie staliśmy.
Techniki rangi „B”
Atsu Shou
Jutsu przydatne jedynie w momencie, kiedy nasz przeciwnik leży na ziemi. Atak polega na potężnym wbiciu go w ziemię. Męcząca technika, aczkolwiek z efektem przerażającym. Jedynie bardzo szybki Shinobi może go uniknąć.
Gan Geki
Silne taijutsu, którego atak pięścią jest porównywalny do siły uderzenia „kamienną ręką”.
Konoha Gourki Senpuu
Technika podczas, której to shinobi obraca się wokół własnej osi z niesamowitą prędkością tym samym wykonując jednocześnie uderzenia w przeciwnika.
Omote Renge
(wymagane: Kaimon)
Podobnie jak w przypadku Kage Buyou i w tej technice wykopujemy naszego przeciwnika do góry. Kiedy znajdziemy się za przeciwnikiem owijamy go bandażem, łapiemy i odwracamy głową do dołu. W tym tez momencie zaczynamy się kręcić wraz z nim wokół własnej osi i z coraz to większą prędkością spadamy w dół. Tuż przy samej ziemi odskakujemy od przeciwnika, który z niesamowitą prędkością uderza w ziemię. Taijutsu często kończy się śmiercią.
Suiken Kempou
Technika polega na walce będąc... Po prostu pijanym. Będąc pod wpływem alkoholu wigor wzrasta, a my stajemy się nieprzewidywalni. Możemy atakować, jednocześnie wstając. Również siła staje się większa.
Ryoku Rendan
Jutsu, które polega na wykopaniu przeciwnika w górę, by w chwilę później znaleźć się nad nim i zaatakować go kopniakiem od góry, powodując tym samym spadek z ogromną prędkością. Przeciwnik zostaje poważnie poobijany.
Techniki rangi „A”
Gourai Rensa
(wymagane: Tomon)
Jutsu, do którego wykonania jest potrzebne otwarcie Piątej Wewnętrznej Bramy Energii. Shinobi wykonuje potężne uderzenie pięścią w przeciwnika tak mocno, że ten leci na ziemię z wielką prędkością.
Rariatto
(wymagane: Hachibi)
Gdy Jinchuuriki jest już w 3-ogoniastej formie, kształtuje chakrę wokół swojego ramienia w coś, co przypomina dwa rogi byka. Następnie biegnie na przeciwnika i łapie go, ale się nie zatrzymuje. Uderzenie jest tak mocne, że niszczy całą klatkę piersiową przeciwnika. Rana po tej technice jest bardzo poważna, w kilka sekund można się wykrwawić. Atak jest bezpośredni,niesamowicie silny i szybki.
Ura Renge
(wymagane: Seimon)
Aby użyć tej techniki trzeba umieć otworzyć trzy Bramy. Ataki stają się silniejsze i niebezpieczniejsze. Użytkownik zyskuje na szybkich i silnych uderzeniach, ale technika ta powoduje bardzo silne przeciążenie mięśni. Przeciwnik nie ma zbyt wielkich szans. Jutsu zwane jest również techniką „samobójców”
Tsuuten Kyaku
Shinobi uosi swoją nogę w górę, by po chwili opuścić ją z potężną siłą ku ziemi. Tuż przy „powierzchni” atak robi wielkie zamieszanie.
Kichiku Chikara
Technika, którą potrafią i mogą wykonać jedynie shinobi potrafią idealnie kontrolować chakrę. Atakujący kumuluje w pięści chakrę, a tuż przed samym uderzeniem zostaje ona „wypuszczona”. Powodowane są ogromne zniszczenia.
Techniki rangi „S”
Satsugaite No Jutsu
Koncentrujemy w dłoni chakrę, czego efektem jest niebieska poświata wokół ręki. W momencie skumulowania uderzamy w przeciwnika z całą siłą jaką posiadamy. Atak ten kończy się śmiercią.
Asa Kujaku
(wymagane: Keimon)
Jest to najpotężniejsza technika TaiJutsu. By ją wykonać trzeba otworzyć szóstą Bramę. W momencie używania techniki, przeciwnik zostaje zasypany serią uderzeń pięściami. Są one tak szybkie i silne, że ręce zaczynają się wręcz palić. Efekt sprawia widok rozwiniętego ogona pawia. Nic nie wiadomo, by ktokolwiek przeżył wykonanie tejże techniki.
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi
Offline