Techniki rangi "D"
Origami No Jutsu
Umiejętność, która sprawia, że każdy członek klanu potrafi tworzyć z papieru nawet najtrudniejsze origami. Używa do tego chakry.
cha0
Kami Hada No Jutsu
Technika pozwalająca zmienić skrawek ciała użytkownika w papier, który można bez trudu oderwać, tym samym zyskując kartki papieru będące potrzebne do wykonania późniejszych technik.
cha0
Kami Kawarimi no Jutsu
Technika będąca bardzo podobną do Kawarimi, z tą różnicą, że ciało podmieniane jest z dużym papierowym obiektem. Po ataku rozpada się na kartki papieru.
cha500
Techniki rangi "C"
Kami Shuriken
Dzięki tej technice możemy stworzyć z naszego origami shurikeny, które są równie ostre i niebezpieczne co zwykle używane przez shinobi.
cha100 za shuriken
[img]http://i33.tinypic.com/69jc7l.jpg
Kami Chou Sekkou No Jutsu
Technika tworząca papierowe motyle z papieru, który uzyskujemy dzięki Kami Hada no Jutsu. Origami służy do zwiadu, a użytkownik widzi wszystko od momentu stworzenia do zniszczenia motyli.
cha500 za motyla
Kami Shashin No Jutsu
Jutsu tworzące coś a’la klon. Trafnym sformułowaniem będzie, że jest to replika użytkownika, całkowicie stworzona z papieru. Nie jest ona zdolna do wykonywania jakichkolwiek ataków czy też jutsu. Replikę można wykorzystać do odwrócenia uwagi wroga jak i do podzielenia jej na kartki papieru.
cha500 za replikę
Techniki rangi "B"
Kami Buuso
Technika dzięki, której możemy się przemieszczać pod postacią kartek papieru. Jeśli kartki zbytnio od siebie nie odstępują możemy bez problemu stworzyć z nich samą rękę, dłoń, głowę czy cokolwiek innego. Łatwo jest wtedy zaskoczyć przeciwnika.
cha1000 za rozszczepienie i 1000 za powrót do normalnego stanu.
Kami Karada
Nasze ciało staje się stworzone z papieru. To z niego możemy tworzyć origami oraz rozszczepić się na tysiące kawałków.
cha za wejście w Kami karda 4000
cha za utrzymanie 50
Kami Sutikku No Jutsu
Technika, która polega na oblepieniu przeciwnika papierem. Dosłownie. Jeśli się powiedzie można bez problemu udusić oponenta.
cha4000
Kami Kogushi No Jutsu
Technika, która pozwala z kartek papieru stworzyć dużą pięści, a następnie uderzyć nią w przeciwnika.
cha2000
Kami Haimen Sekkou No Jutsu
Technika również zwiadowcza. Tworzymy samolociki, które jak motyle przemieszczają się, by szpiegować. Jednakże samoloty nie posiadają oczu, a więc obszar, który dzięki nim widzimy to 100 metrów od użytkownika.
cha100 za samolocik
Kami Hada Bukuha No Jutsu
Technika dzięki, której nasze ciało wybucha zamieniając się na tysiące kawałków papieru. Dzięki temu jutsu można uniknąć ataku, a powstałe kartki wykorzystać w innych technikach. Po wykonaniu techniki użytkownik pojawia się obok.
cha1500
Kami Bubun No Jutsu
Jutsu dzięki, któremu możemy owinąć dowolną część ciała wroga i ścisnąć go. Głównym celem tej techniki jest zatrzymanie wroga, zmuszenie go do wypuszczenia broni, a także do pozbawienia go sił.
cha2000
Kami Yari No Jutsu
Technika dzięki, której jesteśmy stworzyć z papieru włócznię. Broń mimo wszystko staje się twarda jak z metalu i służy do ataku. Równie dobrze można zwiększyć jej siłę, wkładając w nią dodatkowe ilości chakry tuż przed rzutem.
cha za włócznię 3000
cha za rzut 2000
Techniki rangi "A"
Kami Yoku No Jutsu
Technika, która dzięki wykorzystaniu umiejętności origami tworzy skrzydła u shinobi pozwalając mu tym samym latać. Dodatkową cechą jest obrona oraz atak. Skrzydła są w stanie wypuścić w stronę przeciwnika pociski.
cha5000
cha za pocisk 500
Kami Shigure No Jutsu
Wcześniej wystrzelone ze skrzydeł kawałki papieru są zamieniane w ostre jak brzytwy pociski, które spadają na przeciwnika niczym grad.
cha za pocisk 100
Kamikami No Jutsu
Technika podobna do Kami Hada Bukuha No Jutsu, jednakże z tą różnicą, że pod postacią tysiąca kartek papieru możemy rzucać się na przeciwnika. Prędkośc, kiedy znajdujemy się w tej postaci, znacznie wzrasta.
cha3000
Kami Bushin No Jutsu
Technika tworzy papierowego shinobi, który posiada umiejętność do atakowania, tworzenia technik klanowych. Ma własną siłę oraz wspólną chakrę z klanem Kamijin. Papierowy klon jest odporny na niektóre ataki genjutsu i wszystkie taijutsu. Użytkownik ma nad nim władzę telepatyczną. Cechą charakterystyczną takiego wojownika jest brak ust oraz twarzy.
cza1000 za klona
Techniki rangi "S"
Kami Kyuu No Jutsu
Technika podobna do Kami Bubun No Jutsu, lecz tutaj zapotrzebowanie jest na wielkie ilości kartek, które to owijają całego przeciwnika unieruchamiając go i dusząc. Silni użytkownicy mogą nawet wykorzystać tę technikę, by zmiażdżyć kości wrogowi oraz jego ciało.
cha10.000
Kamikaze No Jutsu
Technika iście niszczycielska, z która styczność w około 99% kończy się śmiercią. Kartki papieru z notkami wybuchowymi oblepiają przeciwnika, by po chwili wybuchnąć. Eksplozja jest tak silna, że istnieje duża szansa na zranienie samego użytkownika.
cha15.000
Offline
Techniki rangi ,,D”
Fujin Konchuu no Jutsu
Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%.
cha0
Konchuu Sekkou
Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd.
cha0
Kikaichuu no Jutsu
Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.
cha0
Kikai Kawarimi no Jutsu
Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej.
cha1000
Mushi Yose no Jutsu
Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki.
cha500
Techniki rangi ,,C”
Mushi Kabe no Jutsu
Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.
cha2000
cha za utrzymanie 500
Konchuu Hei
Ściana z robaków która ma bronić przed atakami. Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry.
cha2000 do 6000
Konchuu Gaijo Doku
Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad. Im lepsze są zdolności użytkownika techniki typ lepsza skuteczność.
cha500
Ushiro Ishuu
Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.
cha500
Soshaku no Jutsu
Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne.
cha2000
Mushi Bushin no Jutsu
Klon stworzony z robaków. Może normalnie atakować lecz trafiony zmienia się spowrotem w robaki.
cha1000 za klona
Techniki rangi ,,B”
Hijutsu: Mushi Dama
Mushi Dama jest to jedna z sekretnych technik klanu Aburame. Użytkownik używając robaków w swoim ciele, rozprasza je na dość szeroki obszar które otaczają cel. Robaki otaczają przeciwnika po czym zasiadają na nim uniemożliwając mu jakikolwiek ruch, dodatkowo gryzą wroga wysysając mu chakrę. Jedynie dobrze wyszkoleni Shinobi mogą wydostać się z tej techniki.
cha5000
Techniki rangi ,A”
Kikaichuu Arare
Najlepsza technika klanu Aburame. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinjuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.
cha10.000
Offline
Klan Uchiha
Techniki rangi D
Saiminjutsu
Technika polega na wyprowadzeniu przeciwnika z równowagi Następnie sugerujemy mu jakąś technikę, lecz po chwili wykonujemy ją wcześniej i pokonujemy przeciwnika.
Chakra:500
Techniki rangi C
Seppaku no Jutsu
Wysyłamy silny wstrząs psychiczny do mózgu naszego przeciwnika. Podpowiadając mu jakąś sugestię po przez wysłanie do niego impulsu możemy go przestraszyć i zdekoncentrować.
Chakra:1000
Sharingan Soufuusha Sannotachi
Technika klanowa klanu Uchiha. Wyrzucamy trzy Windmill Shurikeny do których przymocowana jest linka, w locie sterujemy nią na wszystkie strony. Linka zatacza łuki, jednym pociągnięciem ręki możemy naszą ofiarę przypilić do jakiegoś obiektu. Nasz wróg nie ma się jak ruszać.
Chakra:0
Techniki rangi B
Kasegui no Jutsu
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
Przeciwnik zostaje przekłuty i unieruchomiony przez iluzjonistyczne kołki. Daje to dobre efekty podczas przesłuchań itp...
Chakra:1500
Techniki rangi A
Magen: Kyouten Chiten
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
Ta technika pozwala łatwo wydostać się z prawie każdego Genjutsu. Tutaj liczy się nasza siła woli, doświadczenie i czakra. Gdy zostaniemy złapani w jakąś iluzje wykonujemy pieczęcie i nagle nasz przeciwnik w nią wpada.
Chakra:2000
Utakata
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także nie widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć. Aby wróg wpadł w Genjutsu musi spojrzeć się na nasz palec.
Chakra:3000
Techniki rangi S
Sekenzousha
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
Iluzja więzi ofiarę w ciemnej, pustej przestrzeni gdzie ich ciało jest wykonane z papieru, który pali się od stóp do głów gdy użytkownik patrzy. Zamiarem tego jutsu jest użycie wizji w celu zredukowania jej/jego zręczność, dla ofiary czyni to walkę trudniejszą, tak samo jak i wykonywanie pieczęci jest trudniejsze (trwa wolniej).
Chakra:3000
Seisouren
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
Jest to technika Genjutsu najwyższej klasy. Polega na kontroli umysłu i postępowania innej osoby. Genjutsu jest tak potężne, że osoba która w nie wpadnie może nawet nie zdawać sobie sprawy z bycia kontrolowaną. Nie jest nawet wymagany kontakt wzrokowy. Jednocześnie można kontrolować maksymalnie jedną osobę.
Chakra:5000(2000 za utrzymanie)
Izanagi
[img][/img]
Na krótkie chwile, dla użytkownika wszystko staje się snem, nawet obrażenia lub śmierć i sprawia, że jego ataki stają się rzeczywiste. Jest to kompletna kontrola nad własną rzeczywistością, ostateczna iluzja której można użyć tylko na sobie. Następnie oko osoby, która użyła Izanagi przestanie funkcjonować i pozostanie zamknięte na wieki. KinJutsu klanu Uchiha ma swój limit, działa jedynie przez minutę, ale przez tą minutę jak widać możemy być nieśmiertelni.
Chakra:10 000(działa przez 3 tury)
Wymagany Mangekyou Sharingan
Amaterasu
Jutsu nazywane też jako ''Bogini Słońca'' Polega na tym, że tworzymy czarne płomienie o niszczycielskiej sile. Płomienie palą wszystko i wszystkich, nawet inny ogień. Woda nic tu nie pomoże. Czarny ogień pali się przez 7 dni i 7 nocy. Można nim sterować. Im więcej ogień spala tym bardziej robi się większy, czyli się rozrasta.
Chakra:5000
Tsukuyomi
[img][/img]
Jest to osobny świat - świat Tsukuyomi. Jedna sekunda w normalnym świecie odpowiada 3 dniom w świecie stworzonym przez posiadacza MS'a. Ból zadawany w tym świecie jest jak najbardziej najprawdziwszy. Jedynie osoba z drugim Sharinganem może się przeciwstawić temu Genjutsu, choć też ma niewielkie szanse, tak naprawdę dopiero drugi posiadasz MS'a ma szansę.
Chakra:5000
Susanoo
Nasze ciało pokrywa Chakra tworząc z niej stwora. Posiada on miecz (Totsuki) (zwany również (Sakegari)). Kogokolwiek lub cokolwiek przetnie, to zostaje złapane w pół-sen jakby GenJusu na całą wieczność. Sam miecz jest zaklęty przez niesamowicie silną technikę pieczętującą.
Forma Pierwsza
Pojawia się wielki kościotrup samuraja, Sasuke może wykorzystać kości do techniki Amaterasu no Tate
Chakra:5000(2000 za utrzymanie)
Forma Druga
Podczas walki z Danzou przemienił się w Samuraja-strzelca z kuszą o nieograniczonej ilości strzał.
Chakra:10 000(4000 za utrzymanie)
Ostateczna Forma
Ta forma jest prawdopodobnie ostatną przemianą Susanoo. Jego wygląd jest podobny do Tengu, posiada legendarny miecz Totsuka no Tsurugi oraz tarcze Sakenagi
Chakra:15 000(5000 za utrzymanie)
Amaterasu no Tate
Owa technika polega na osłonięciu się samymi żebrami Susanoo oraz użytym na nich ogniem Amateratsu, co jeszcze bardziej poprawia jego potęgę. Jeśli ktoś się zbliży do użytkownika Sharingana schowanego w Amateratsu no Tate, stanie w czarnych płomieniach Amateratsu.
Chakra:8000(3000 za utrzymanie)
Enton Kagutsuchi
Nazwane tak po Shinto, Bogu ognia. Technika ta manipuluje kształtem nieprzeniknionych płomieni amaterasu tworząc z nich szpikulce i kolce, które bronią użytkownika, jak i przebijają, i palą przeciwnika który nas dotknie. Technika ta kontrolowana jest okiem, które odpowiedzialne jest za używanie Tsukuyomi.
Chakra:3000(1000 za utrzymanie)
Kamui
Na tą technikę potrzeba chwili czasu i skupienia. Patrzymy naszym MS'em na swój cel. Po dłuższej chwili tworzy się tam czarna dziura do której chcemy wysłać naszego przeciwnika. Technika nie zawsze się udaje, lecz jest praktycznie 100%-procentowa gdy nasz wróg jest unieruchomiony.
Chakra:5000
Wymagany Eternal Mangekyou Sharingan
Shikanshi no jutsu
Jest to tzw. naginanie czasoprzestrzeni EMS. Technika sprawia, że nasze ciało na kilka sekund jest przezroczyste i jesteśmy w stanie przeniknąć każdy atak. Służy ona również do poruszania się z prędkością światła na duże odległości.
Chakra:10 000(3000 za utrzymanie),1000(za teleport)
Offline
a obrazki do
Izanagi
Tsukuyomi
Offline
a i jedna technika do klanu Aburame
Bagguseru Shou
Technika wymagająca kontaktu fizycznego. Shinobi z klanu Aburame uderza w przeciwnika tym samym infekując go mikroskopijnymi robakami które niszczą jego komórki. Technikę może odwrócić jedynie członek Aburame z takimi samymi umiejętnościami.
Chakra:7000
Offline
Techniki Rangi ”D”
Bakuretsu Koinu
Nasz pupil tworzy swoją replikę która w każdej chwili może eksplodować wystrzeliwując kunaie ,które mogą poważnie poranić przeciwnika.
Chakra:1000(za ukrycie 10 małych broni)
Dainamikku Maakingu
Nasz zwierzak skacze do góry, zaczyna się kręcić z duża prędkością i naznacza cel moczem. Kiedy cel będzie chciał się ukryć nasz pupil go z łatwością znajdzie
Chakra:0
Jinteki Ninpu
Wykonujący technikę podaje swojemu pupilkowi pigułkę żywnościową. Pupil staje się szybszy, silniejszy oraz bardziej agresywny ,a jego sierść zmienia kolor na czerwony.
Chakra:0
GijyuuYaku No Jutsu Ninpou
Shinobi po wykonaniu tej techniki jest szybszy i zwinniejszy ,a jego zmysł węchu wyostrza się. Przybiera on drapieżniejszy wygląd (dłuższe pazury, kły)
Chakra:4000
Shinryakuteki Youshiki
Styl walki klanu Inuzuka polegający na pojedynczych, szybkich atakach.
Chakra:0
Techniki Rangi ”C”
Tsuuga
Wykonujący technikę zaczyna szybko kręcić się wokół własnej osi. Szybka rotacja może mocno zranić przeciwnika.
Chakra:2000
Juujin Bushin
Pupil zamienia się w dokładną kopie właściciela. Posiada te same umiejętności co on ,jednak przy mocniejszych atakach wraca do swojej pierwotnej postaci.
Chakra:1000
Techniki Rangi ”B”
Gatsuuga
Wymaga wcześniejszego użycia Juujin Bushin. Jest to silniejsza wersja Tsuugi tylko ,że tym razem jest wykonywana zarówno przez właściciela jak i jego pupila. W ten sposób można zaatakować przeciwnika z dwóch stron nie dając mu szans do obrony.
Chakra:4000
Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge: Soutou Rou
Technika wstępna do Garougi. Właściciel i jego pupil zamieniają się w olbrzymiego dwugłowego wilka.
Chakra:5000
Techniki Rangi ”A”
Garouga
Użytkownik po wykonaniu tego jutsu nie może się przez jakiś czas poruszać ponieważdo tego jutsu potrzeba zużyć duże ilości chakry. Przed tą techniką pupil musi znaznaczyć przeciwnika moczem ponieważ Garouga kręci się tak szybko że wykonujący nic nie widzi, dlatego śledzi go za pomocą węchu. Potem używa techniki Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge. Gdy jest już dwugłową bestią zaczyna się kręcić tworząc ogromny wir. Wszystko co stanie mu na drodze zostanie
Chakra:7000(za utrzymanie 2000)
Offline
Techniki rangi ,,D”
Kugutsu no Jutsu
Podstawowa technika kuglarzy. Dzięki niciom Chakry jako przekaz między kukłą, a marionetkarzem może sterować swoją zabawką.
cha100 na turę
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Zamieniamy się miejscami ze swoją kukłą. Tzn: Jeśli jesteśmy w opałach. Np: Obwiązani przez przeciwnika który ma zadać cios. Na naszym miejscu jest kukła, a my sami jesteś zawinięci w bandaże w których powinna być kukła.
cha1000
Setsuzoku
Jeśli nici sterujące naszą kukiełką zerwą się, marionetkarz w kilka sekund potrafi je przywrócić. Druga podstawowa technika kuglarzy.
cha1000
Techniki rangi ,,C”
Doku Kiri Jigoku: Naribari Hyaku Renpatsu
Trzeba posiadać przynajmniej dwie kukiełki. Jedna z kukiełek wypuszcza dwie bomby dymne przez co nasza ofiara nic nie widzi, następnie obie kukiełki wypuszczają z miejsc których mogą kilkadziesiąt trujących igieł. Technika trudna do uniknięcia.
cha0
Fukumen no Jutsu
Wygląd zewnętrzny marionetki może zmienić się na wzór innych osób. Im lepszy lalkarz tym lepsza kopia osoby Dobra technika do zwiadu.
cha1000
Fukuden no Jutsu
Jeżeli nasza kukiełka posiada ogon, to może wbić go pod ziemię i w wybranym przez nas miejscu ogon wychodzi z pod ziemi atakując przeciwnika.
cha0
Hansou Guujin
Kuglarze mają możliwość pieczętowania swoich marionetek w zwojach. Jest to o wiele lżejsze przechowywanie marionetek i łatwiejsze w podróży.
Trzeba posiadać 1 duży zwój na 1 lalkę (jutsu nie używa się podczas walki)
Yubi Tenraku
Technika polega na podłączeniu się do jakiejś części ciała u jakiejś osoby i wstrzymanie ruchu danej kończyny. Technika może być nawet nie zauważalna bo wystarczy lekkie poruszenie palcami.
cha1000 za kończyne
cha za utrzymanie kończyny 200
Techniki rangi ,,B”
Hansou: Buki Guujin
Pieczętujemy coś na częściach kukiełek. np: dodatkowe bronie itd.
Jikki Chikamatsu no Shuu
Jutsu z wyższej pułki. Polega na tym, że przy całkowicie sprawnych rękach kuglarz może sterować aż 10 kukłami naraz. Jest to możliwe dlatego, bo jeden palec przypada na jedną kukiełkę. Jeśli nie wszystkie palce mamy sprawne możemy sterować mniejszą ich ilością.
chakra za jedną kukiełkę 100
Kairai Engeki: Kuro Higikiki Ippatsu
Chyba najbrutalniejsza technika kuglarska i jedna z najbrutalniejszych ogółem. Zamykamy naszego oponenta do środka kukiełki, po chwili w otwory kukły wbijane są sztylety. Przeciwnik jest zapewne podziurawiony w głowę, więc śmierć na miejscu.Lalka musi być wyposażona w odpowiednie części.
cha0
Kikou Junpuu
Tworzymy przed sobą tarczę z Chkary, która jest wypuszczana z dłoni. Tarcza jest bardzo solidna i bardzo trudno jest ją zniszczyć.
cha
Souen: Hitomi Kokuu
Jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Nici z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i kontrolować jej ruchy. Oczywiście nici można podpiąć do innych rzeczy: mieczy, noży itp. Nawet do cudzych kukiełek. Jedynie ograniczenie to wielkość przedmiotu do jakiego chcemy podpiąć nici.
cha2000za turę
Sanbon Kyuukai
Aby wykonać technikę, potrzebne są trzy specjalne lalki z kolekcji Chikamatsu. Każda z nich ma w ustach specjalną pieczęć: "Buddyzm", "Prawo" i "Mnich". Dwie lalki ustawiają się obok siebie, a trzecia wskakuje im na ramiona. Tworzą one między sobą coś w rodzaju czarnej dziury, która wciąga przeciwnika/ów bądź ich ataki.
cha10.000
Techniki rangi ,,A”
Senju Soubu
Jeżeli nasza kukiełka na ręce ma zapieczętowane części, z tych części wyłazi tysiąc rąk które zgniatają przeciwnika.
cha4000
Shishi Heikou
Shishi Heikou to technika używana przez jedną z lalek kolekcji Chikamatsu. Pieczęć powstrzymuje użytkownika przed kontrolą chakry.
cha4000
Techniki rangi ,,S”
Aka Higi: Hyakki no Souen
Dobrzy kuglarze są w stanie przywołać sto lalek i bardzo dobrym potencjale bojowym. Nici Chakry wychodzą z piersi wykonującego(czyli trzeba najpierw zmienić swoje ciało w kukłę).
cha za turę 5000
Shiro Higi - Jikki Chikamatsu no Shuu
Jest to technika Chiyo, polegająca na uwolnieniu i kontrolowaniu dziesięciu kukieł z kolekcji Chikamatsu. Wszystkie marionetki są białe i każda z nich jest potężną bronią na sznurkach wyszkolonego kuglarza – mają one niezwykle duże możliwości bojowe, są także bardzo uniwersalne w walce. (Trzeba je mieć oczywiście)
cha5000za turę
Hitokugutsu
Technika polega na zmianie człowieka w kukiełkę. Sasori zrobił tak z Trzecim Kazekage.Do tego trzeba mieć laboratorium mechaniczne.Proces wymaga zapieczętowania zwłok w zwoju po walce.
cha0
Meka no Youhin
Dzięki tej technice wszczepiamy sobie mechaniczne elementy kukiełek w swoje ciało, a końcowym wynikiem my sami możemy być marionetką. By żyć i używać Chakry wystarczy nam tylko serce i mózg, resztę możemy zamienić w kukłę.Proces odbywa się w laboratorium mechanicznym.
ch0
Taisha no Youhin
Jedna z najlepszych technik kuglarskich. By wykonać tą technikę trzeba wcześniej zmienić się w kukiełkę. Dzięki tej technice możemy się złożyć z powrotem jeśli ulegliśmy zniszczeniu. Jedynym warunkiem jest by nasze serce i mózg były w całości.
cha3000
Yuuki Shitai no Dansou
Mocna technika defensywna. Dzięki niej mamy możliwość przenoszenia człowieczych części ciała (mózg, serce i inne które zachowaliśmy po zmianie w kukiełkę) do innego ciała sztucznego - kukły. Plusem jest, że nie potrzeba fizycznego kontaktu z tym ciałem, sama Chakra wystarczy.
cha2000
Offline