Pierwszy i drugi Bijuu są okej. Tu umieszczam pozostałe:
3. Isonade
Pierwszy ogon: Dzięki niemu przejmuje się pełną kontrole nad wodą w ogromnym zasięgu. Można używać wszystkich wodnych jutsu do rangi C.
Przy aktywacji: +10000 chakry
Drugi ogon: Ten ogon pozwala na używanie jutsu wody do poziomu A. dodatkowo można zmieniać poszczególne części ciała w wodę unikając obrażeń(jeśli oberwiemy w nie piorunem-natychmiastowa śmierć)
Przy aktywacji: +20000 chakry, +10 wytrzymałości
Trzeci ogon: Dzięki temu ogonowi można wytwarzać dowolne kształty z wody o dowolnej wielkości, zamrażać wodę i tworzyć z niej parę wodną. Oprócz tego daje możliwość zamiany się w wodę. Wszystkie jutsu wody stoją przed nami otworem.
Przy aktywacji: +30000 chakry, +20 wytrzymałości, + 10 siły
(przy aktywacji kolejnych ogonów, nie tracimy bonusów z poprzednich poziomów)
4. Sokou
Pierwszy Ogon: Przy zadrapaniu przeciwnika, trucizna zabija go po 10 turach. Umiemy pluć z buzi kwasem, który powoduje lekkie oparzenia na skórze przeciwnika.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +5 szybkości.
Drugi Ogon: Przy zadrapaniu przeciwnika, trucizna zabija go po 8 turach.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +10 szybkości.
Trzeci Ogon: Przy zadrapaniu przeciwnika, trucizna zabija go po 5 turach. Kwas z buzi staje się mocniejszy, powodując średnie oparzenia.
Przy aktywacji: +15000 chakry, +5 zręczności, +5 celności.
Czwarty Ogon: Na tym poziomie przybiera się formę Sokou, można latać i jest się odpornym na wszystkie trucizny. Przy zadrapaniu przeciwnika, trucizna zabija go po 2 turach.
Przy aktywacji: +20000 chakry, +10 szybkości, +10 zręczności, +10 celności.
(przy aktywacji kolejnych ogonów, nie tracimy bonusów z poprzednich poziomów)
5. Hokou
Pierwszy Ogon: Przy pierwszym ogonie możemy tworzyć trzęsienia ziemi używając elementu Ziemi i używać jutsu ziemi do poziomu B.
Przy aktywacji: +5000 chakry, +5 reakcji.
Drugi Ogon: Przy drugim ogonie używa żywiołu powietrza, przydaje się on do odpychania przeciwnika na spore odległości. Umiemy używać jutsu Powietrza z poziomu B.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +5 szybkości, +5 reakcji.
Trzeci Ogon: Przy trzecim ogonie potrafi władać elektrycznością, potrafi stworzyć coś w rodzaju tarczy, jednak jeżeli dotknie jej woda, użytkownik zginie. Możemy używać wszystkich jutsu elektrycznych, do poziomu B.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +15 szybkości, +10 reakcji, +10 celności.
Czwarty Ogon: Czwarty ogon daje użytkownikowi władzę nad wodą, a dokładniej tworzenie rękoma fal o wysokości do 10 metrów. Możemy używać jutsu Wody do poziomu B.
Przy aktywacji: +20000 chakry, +10 celności, +20 siły
Piąty Ogon: Przy piątym ogonie użytkownik zmienia się w Hokou, posiada już wszystkie żywioły łącznie z żywiołem ognia(pluje kulami ognia z pyska). Do tego użytkownik może przy piątym ogonie tworzyć iluzję takich ataków, nie zużywajc przy tym chakry. Możemy używać jutsu Ognia do poziomu B.
Przy aktywacji: +20000 chakry, +20 zręczności.
(przy aktywacji kolejnych ogonów, nie tracimy bonusów z poprzednich poziomów)
6. Raiju
Pierwszy Ogon: Przy pierwszym ogonie użytkownik może używać elektrycznych uderzeń pięścią. Używanie jutsu elektryczności do poziomu D nie zabiera nam chakry.
Przy aktywacji: +5 szybkości, +5 zręczności.
Drugi Ogon: Przy drugim może już wysyłać takie fale na odległość.
Przy aktywacji:+5 szybkości, +5 zręczności, +5 siły.
Trzeci Ogon: Przy trzecim potrafi już stworzyć elektryczny pancerz(przy zetknięciu z wodą użytkownik umiera). Jutsu poziomu C i B kosztują nas połowę taniej.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +10 siły, +5 szybkości.
Czwarty Ogon: Przy czwartym ogonie potrafi wywołać piorun prosto z nieba.
Przy aktywacji: +15000 chakry, +5 siły, +5 zręczności.
Piąty Ogon: Przy piątym użytkownik przybiera postać Raiju, zwiększa się moc jego elektrycznych ataków. Wszystkie jutsu Elektryczności kosztują nas połowę taniej(w przypadku C i B nie kosztują podwójnie taniej)
Przy aktywacji: +10 szybkości, +10 siły.
Szósty Ogon: Przy szóstym ogonie użytkownik po uderzeniu ogonami w ziemię, przywołuje 6 piorunów z nieba które uderzają w przeciwnika.
Przy aktywacji: +10 siły.
Bijuu podczas burzy zwiększa chakrę dziesięciokrotnie.
(przy aktywacji kolejnych ogonów, nie tracimy bonusów z poprzednich poziomów)
7. Kaku
Pierwszy Ogon: Na tym poziomie można zmieniać wygląd.
Przy aktywacji: +5000 chakry, +5 siły.
Drugi Ogon: Na tym poziomie można zmieniać wygląd na większe postacie.
Przy aktywacji: +5000 chakry, +5 siły.
Trzeci Ogon: Na tym można przemieszczać się pod ziemią.
Przy aktywacji: +10000 chakry.
Czwarty Ogon: Na tym można przemieszczać się pod ziemią (dużo szybciej).
Przy aktywacji: +10000 chakry, +10 siły, +5 wytrzymałości.
Piąty Ogon: Przy ogonie potrafi zawalać ziemię pod swoją ofiarą, zabijając przeciwnika.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +10 siły, +10 wytrzymałości.
Szósty Ogon: Może zawalać ziemie w dowolnym miejscu, oraz z ogromną prędkością poruszać się w ziemi.
Przy aktywacji: +15000 chakry, +10 siły, +20 wytrzymałości.
Siódmy Ogon: Zmieniamy się w Kaku, ucieczka przed atakiem zawalającym glebę jest praktycznie niemożliwa, o ile nie posiada się klonów które mogą zmylić przeciwnika.
Przy aktywacji: +20000 chakry, +20 siły, +20 wytrzymałości.
(przy aktywacji kolejnych ogonów, nie tracimy bonusów z poprzednich poziomów)
8. Hachibi
Pierwszy ogon: Na tym poziomie nie zmienia się praktycznie nic, nasze pazury po prostu stają się twardsze.
Przy aktywacji: +5000 chakry, +5 wytrzymałości.
Drugi ogon: Tak jak w przypadku pierwszego ogona, nie zmienia się nic.
Przy aktywacji: +5000 chakry, +5 siły, +5 wytrzymałości.
Trzeci ogon: Zaczyna nas powlekać powłoka demona, jednakże nic nam nie robi.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +10 siły, +5 wytrzymałości.
Czwarty Ogon: Powłoka nabiera mocy, ataki gołą ręką skierowane na nas, kończą się poparzeniem dla atakującego.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +10 siły, +10 wytrzymałości.
Piąty ogon: Powłoka zaczyna tętnić własnym życiem, możemy za jej pomocą wyrządzać szkody przeciwnikowi, wydłużać ją itp.
Przy aktywacji: +15000 chakry, +5 siły, +5 wytrzymałości.
Szósty Ogon: Możemy zmienić się w małą ośmiornicę, tracimy powłokę demona.
Przy aktywacji: +20000 chakry, +5 szybkości, +5 zręczności, +5 celności.
Siódmy Ogon: Mamy już rozmiary normalnego Hachibiego. Potrafimy odłączać nasze macki i przyłączać je ponownie, a także strzelać atramentem z ust.
Przy aktywacji: +20000 chakry, +5 szybkości, +5 zręczności, +5 celności.
Ósmy Ogon: Osiągamy ostateczną formę Hachibiego. Potrafimy wystrzelić Kulę z chakry demona.
Przy aktywacji: +30000 chakry, +5 szybkości, +5 zręczności, +5 celności.
Pomiędzy aktywacją 6 ogona, 7 ogona, i 8 ogona muszą minąć 2 posty.
(przy aktywacji kolejnych ogonów, nie tracimy bonusów z poprzednich poziomów)
9. Kyuubi
Pierwszy ogon: Nasze pazury u rąk wyostrzają się i twardnieją. Zęby w ustach tak samo. Zaczynamy być agresywni.
Przy aktywacji: +5000 chakry, +5 siły, +5 szybkości, +5 zręczności, +5 celności.
Drugi Ogon: Stajemy się jeszcze bardziej agresywni. Pojawia się zalążek Lisiej Powłoki.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +10 siły, +10 szybkości, +10 zręczności, +10 celności.
Trzeci ogon: Lisia Powłoka zajmuje już połowę ciała.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +5 siły, +10 szybkości, +10 zręczności, +10 celności..
Czwarty Ogon: Lisia Powłoka zajmuje całe ciało parząc nas(nie czujemy tego), oraz każdego kto śmie nas dotknąć. Po 4 turach z tym ogonem automatycznie dochodzi nam piąty ogon.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +5 szybkości, +5 zręczności, +5 celności.
Piąty ogon: Zaczyna nam schodzić skóra, a krew łączy się z chakrą. Nasza agresywność zaczyna przerażać innych. Po 3 turach w tym stanie automatycznie włącza się 6 ogon.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +10 szybkości, +10 zręczności.
Szósty Ogon: Jesteśmy już miniaturką Kyuubiego. Nasza powłoka jest czarno-czerwona. Zaczyna tworzyć się szkielet. Umiemy wystrzelić Działo Lisiego Demona. Przy 2 turach na tym poziomie automatycznie przechodzimy do 7 ogona.
Przy aktywacji: +20000 chakry, +20 szybkości, +20 siły.
Siódmy Ogon: Tworzy się szkielet, nasza agresja nie ma sobie równych. Po 2 turach w tym poziomie tracimy możliwość wycofania się ze stanu Kyuubiego i tworzy się 8 ogon.
Przy aktywacji: +20000 chakry, podwojenie się ilości siły.
Ósmy Ogon: Brak możliwości powrotu do ludzkiej postaci. Tworzy się skóra, wyglądamy jak łysa wersja Kyuubiego. Po dwóch turach tworzy się 9 ogon. W tej wersji musimy jak najszybciej pokonać przeciwnika.
Przy aktywacji: +30000 chakry, podwojenie się ilości szybkości.
Dziewiąty ogon: Finalne stadium Kyuubiego. Wyglądamy zupełnie jak on. Mamy ostatniego posta, żeby pokonać przeciwnika, w przeciwnym przypadku, umieramy.
Przy aktywacji: +chakra bez limitu, +podwojenie wszystkich statystyk poza siłą i szybkością.
W woli wyjaśnienia, jeśli wycofamy się na którymś ze stadiów 1-7, to nie możemy ponownie aktywować Bijuu, aż do następnej walki. Możemy sami przeskakiwać pomiędzy poziomami, np. od razu włączyć poziom 9, ale czy ma to sens zostawiam w waszej sugestii. W takim przypadku i tak dostajemy wszystkie bonusy z poprzednich poziomów.
(przy aktywacji kolejnych ogonów, nie tracimy bonusów z poprzednich poziomów)
Offline
Wiesz co, mogłeś Dać Obrazki chociaż
Offline