dzięki ale czy te przedmoty to też dostarczyćczy też w ramach
Offline
Nazwa:Sabaku no Garra
Wyglad:Wyglada jak normalna tykwa tylko ze w srodku jest piasek zmieszany z krwia przeciwnikow Garry
Opis:Potrzebna przy wykonywaniu jutsu Garry, jak i zwieksza w tedy sile ataku tego jutsu piasku
Wioska: Suna-Gakure
Ranga: Genin
Imię: Garra
Złoto: 5.000G
Punkty Treningu: 0
Chakra: 5.000
Klan: wpisujecie do jakiego klanu chcecie należeć
Funkcja w Klanie: Członek
Techniki Klanowe:
Kekkei Genkai: Wpisujecie nazwę Kekkei Genkai
Umiejętności Specjalne: Trening (lv 1)
Ranga Technik: E
Natura Chakry:Fuuton
Jutsu: Fuuton: Mugen Sajin Daitoppa(1500),
Drużyna:
Sensei:Seyron
Członkowie:
Misje:
D: 0
C: 0
B: 0
A: 0
S: 0
Statystyki:
Siła: 2
Szybkość: 2
Wytrzymałość:2
Celność: 3
Zręczność:2
Reakcja:4
Nawet, jeżeli wiedziałeś, że ta osoba jest zła... to jej potrzebujesz, bo ona tłumi ból samotności...
Offline
Nazwa: KiriShishou
Wygląd:
Opis Wyglądu:
Piękny miecz idealnie wywarzony o długości ostrza 1 metra ,ostrze wykute zostało w charakterystyczną formę lekko zagiętą do strony miecznika. Rękojeść miecza jest długości 30 cm dzięki czemu stabilnie leży w dłoni umożliwiając komfort zadawanych cięć oraz ich sprawność. Rękojeść jest zdobiona postaciami złotych smoków wijących się wokół niej. Na końcu rękojeści obwiązana jest wstążka koloru pomarańczowego dodająca ładny efekt estetyczny podczas tak zwanego „tańcu mieczy”. Ostrze od wewnętrznej strony jest lekko ząbkowane dzięki czemu zadane rany kłute są większe. Wzdłuż kutej stali ostrza zostały wygrawerowane inicjały samego stworzyciela miecza wielkiego i potężnego kowala pochodzącego z Kraju Wody zwanego przez okolicznych mieszkańców Shishou. Po wewnętrznej stronie ostrza zakute są cztery pierścienie wydające charakterystyczny odgłos obijanego metalu. Nie raz służą one do dezorientacji przeciwnika ,i są one ściśle powiązane z niektórymi specjalnymi zdolnościami ostrza. Ogólnie cały miecz waży około 5 kg dzięki czemu jest lekki i poręczny.
(Opis jest oparty o obrazek zamieszczony na początku postu ,przedstawiający to zacne ostrze. W razie jakich kol wiek nie domówień proszę się nim kierować.)
Charakterystyka Konstrukcyjno-Materiałowa:
Ostrze wykute zostało w słynnej kuźni Shishou gdzieś u wybrzeży samego Kraju Wody w jego północnej części. Sam stwórca kierował się ideą wytrzymałości, lekkości i poręczności ostrza. Stal z jakiej zostało wykute jest niezwykle wytrzymałe i odporne nie tylko na odpryski ale również pod względem wytrzymałościowym. W ostrzu zakuty jest dotąd nieznany a zarazem potężny składnik ,który nadał mieczu specjalnych właściwości. Samo ostrze zostało wykute tak by przewodziło chakrę szermierza ,która mogła dowolnie oddziaływać na miecz.
Opis Zdolności:
Ostrze dzięki swym niektórym zdolnością często zwane jest „Żywym Ostrzem”. Miecz ten reaguje jak żywy potrafi wpływać na osobowość szermierza oraz jego zachowania. Nie raz wywołuje w swoim właścicielu skutki wzmożonej odporności na ból, agresywności oraz zaciekłości w boju. Należy on do tzw. inteligentnych broni posiadających własną osobowość. Kiedy dzierżąca ją osoba ma słabą wolę lub jest bardzo zmęczona, miecz potrafi telepatycznie porozumieć się ze swoim właścicielem podsuwając mu swoje pragnienia, a niekiedy nawet zdominować myśli właściciela. Zdarza się to zwykle podczas bitwy - właściciel rzuca się na niezliczoną ilość wrogów, dopóki wszyscy nie padną martwi. Podczas walki wojownik dzierżący KiriShishou często zostaje ranny, ale w ogóle sobie tego nie uświadamia. Ostrze jest zawsze spragnione krwi, a jego głód nigdy nie ulega nasyceniu. Oprócz wykorzystywania telepatii, potrafi także w specjalny sposób poprzez zadanie ran przeciwnikowi wpłynąć na jego osobowość. Zraniony przeciwnik tym ostrzem traci czucie w swoim ciele ogarnia go wszech obecny paraliż ciała poprzedzony dreszczami zimna. Paraliż ten jednak jest chwilowy lecz trwa na tyle długo by zadać ostateczny cios swojej ofierze. Miecz ten prócz tych pasywnych zdolności posiada również swoje własne techniki.
Cechy Paraliżu:
Dana cześć ciała- odbiera 5% chakry
Paraliż całego ciała- 30% chakry
(Techniki będą z czasem tworzone w dziale Własne Techniki)
Zalety:
*Wykonany z twardej i wytrzymałej stali
*Lekki i poręczny
*Posiada swoje własne zdolności
*Przewodzi chakre
Wady:
*Ingerencja ostrza na naszą osobowość mająca różne skutki
*Miecz do każdej swej techniki wykorzystuje nasza chakrę
(Większość zalet zostało podanych w tekście...)
Offline
Nazwa:Sabaku no Garra
Wyglad:Wyglada jak normalna tykwa tylko ze w srodku jest piasek zmieszany z krwia przeciwnikow Garry
Opis:Potrzebna przy wykonywaniu jutsu Garry, jak i zwieksza w tedy sile ataku tego jutsu piasku
Techniki piasku można wykonywać i bez tego, a samo wzmocnienie ataku to niezbyt skonkretyzowana zdolność.
_____________________________
Haruyasu - zajme się tym jutro bo nie mam na tyle czasu teraz xD
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi
Offline
Nazwa: KiriShishou
Wygląd:
Opis Wyglądu:
Piękny miecz idealnie wywarzony o długości ostrza 1 metra ,ostrze wykute zostało w charakterystyczną formę lekko zagiętą do strony miecznika. Rękojeść miecza jest długości 30 cm dzięki czemu stabilnie leży w dłoni umożliwiając komfort zadawanych cięć oraz ich sprawność. Rękojeść jest zdobiona postaciami złotych smoków wijących się wokół niej. Na końcu rękojeści obwiązana jest wstążka koloru pomarańczowego dodająca ładny efekt estetyczny podczas tak zwanego „tańcu mieczy”. Ostrze od wewnętrznej strony jest lekko ząbkowane dzięki czemu zadane rany kłute są większe. Wzdłuż kutej stali ostrza zostały wygrawerowane inicjały samego stworzyciela miecza wielkiego i potężnego kowala pochodzącego z Kraju Wody zwanego przez okolicznych mieszkańców Shishou. Po wewnętrznej stronie ostrza zakute są cztery pierścienie wydające charakterystyczny odgłos obijanego metalu. Nie raz służą one do dezorientacji przeciwnika ,i są one ściśle powiązane z niektórymi specjalnymi zdolnościami ostrza. Ogólnie cały miecz waży około 5 kg dzięki czemu jest lekki i poręczny.
(Opis jest oparty o obrazek zamieszczony na początku postu ,przedstawiający to zacne ostrze. W razie jakich kol wiek nie domówień proszę się nim kierować.)
Charakterystyka Konstrukcyjno-Materiałowa:
Ostrze wykute zostało w słynnej kuźni Shishou gdzieś u wybrzeży samego Kraju Wody w jego północnej części. Sam stwórca kierował się ideą wytrzymałości, lekkości i poręczności ostrza. Stal z jakiej zostało wykute jest niezwykle wytrzymałe i odporne nie tylko na odpryski ale również pod względem wytrzymałościowym. W ostrzu zakuty jest dotąd nieznany a zarazem potężny składnik ,który nadał mieczu specjalnych właściwości. Samo ostrze zostało wykute tak by przewodziło chakrę szermierza ,która mogła dowolnie oddziaływać na miecz.
Opis Zdolności:
Ostrze dzięki swym niektórym zdolnością często zwane jest „Żywym Ostrzem”. Miecz ten reaguje jak żywy potrafi wpływać na osobowość szermierza oraz jego zachowania. Nie raz wywołuje w swoim właścicielu skutki wzmożonej odporności na ból, agresywności oraz zaciekłości w boju. Należy on do tzw. inteligentnych broni posiadających własną osobowość. Kiedy dzierżąca ją osoba ma słabą wolę lub jest bardzo zmęczona, miecz potrafi telepatycznie porozumieć się ze swoim właścicielem podsuwając mu swoje pragnienia, a niekiedy nawet zdominować myśli właściciela. Zdarza się to zwykle podczas bitwy - właściciel rzuca się na niezliczoną ilość wrogów, dopóki wszyscy nie padną martwi. Podczas walki wojownik dzierżący KiriShishou często zostaje ranny, ale w ogóle sobie tego nie uświadamia. Ostrze jest zawsze spragnione krwi, a jego głód nigdy nie ulega nasyceniu. Oprócz wykorzystywania telepatii, potrafi także w specjalny sposób poprzez zadanie ran przeciwnikowi wpłynąć na jego osobowość. Zraniony przeciwnik tym ostrzem traci czucie w swoim ciele ogarnia go wszech obecny paraliż ciała poprzedzony dreszczami zimna. Paraliż ten jednak jest chwilowy lecz trwa na tyle długo by zadać ostateczny cios swojej ofierze. Miecz ten prócz tych pasywnych zdolności posiada również swoje własne techniki.
Cechy Paraliżu:
Dana cześć ciała- odbiera 5% chakry
Paraliż całego ciała- 30% chakry
(Techniki będą z czasem tworzone w dziale Własne Techniki)
Zalety:
*Wykonany z twardej i wytrzymałej stali
*Lekki i poręczny
*Posiada swoje własne zdolności
*Przewodzi chakre
Wady:
*Ingerencja ostrza na naszą osobowość mająca różne skutki
*Miecz do każdej swej techniki wykorzystuje nasza chakrę
(Większość zalet zostało podanych w tekście...)
________________
Miecz wykorzystuje chakrę użytkownika i łączy przez nią, więc maja wspólną chakre (użytkownik i miecz).
Miecz posiada 2.500 chakry użytkownika, jednak nie pobiera jej ciagle, ani nie zabiera jej, tylko ta chakra potrzebna jest do użycia broni. W razie braku reszty chakry można użyć tą, jednak powoduje to zanik zdolności miecza.
Złoto: 125.000G
Przedmioty: katana
Termin: 24.12.10
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi
Offline
Odbieram Denki Muchi
Offline
Odbieram Gama Katana
Offline
Sztylety Shishi(Sztylety Dziesięciu Lwów)
Opis: Jest to zestaw sztyletów długości 20 cm. Każdy z mieczy posiada własną naturę chakry. Jeden Katon, drugi Fuuton. Do zestawu dołączone są pochwy które mocuje się wzdłuż nogi. Miecz o naturze Katon płonie po wyjęciu go z pochwy(tj. w pochwie nie płonie), a miecz natury Fuuton cały czas ma aktywowane Hien(w pochwie nie). Sztylety wpływają na moją zręczność i celność, zwiększając obie te cechy o 15.
Offline
Sztylety Shishi(Sztylety Dziesięciu Lwów)
Opis: Jest to zestaw sztyletów długości 20 cm. Każdy z mieczy posiada własną naturę chakry. Jeden Katon, drugi Fuuton. Do zestawu dołączone są pochwy które mocuje się wzdłuż nogi. Miecz o naturze Katon płonie po wyjęciu go z pochwy(tj. w pochwie nie płonie), a miecz natury Fuuton cały czas ma aktywowane Hien(w pochwie nie). Sztylety wpływają na moją zręczność i celność, zwiększając obie te cechy o 15.
Złoto: 100.000G
Przedmioty:
Termin: 01.02.11
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi
Offline
Rękawice Fuuton
opis: Rękawica od łokcia do połowy palców. Przed aktywowaniem jej działa jak zwykła rękawica z metalowymi płytkami, dzięki czemu mogę łapać broń w ręce. Po aktywacji rękawica wydłuża się i sięga mi od koniuszków palców aż do samego ramienia. Jest cały czas pokryta jutsu o nazwie Hien i włącza je na każdej broni, którą trzymam w ręce z rękawicom. Dodatkowo zmniejsza koszt jutsu o naturze chakry Fuuton o połowę i zwięszka moją szybkość i wytrzymałość o 10.
Offline
Rękawice Fuuton
opis: Rękawica od łokcia do połowy palców. Przed aktywowaniem jej działa jak zwykła rękawica z metalowymi płytkami, dzięki czemu mogę łapać broń w ręce. Po aktywacji rękawica wydłuża się i sięga mi od koniuszków palców aż do samego ramienia. Jest cały czas pokryta jutsu o nazwie Hien i włącza je na każdej broni, którą trzymam w ręce z rękawicom. Dodatkowo zmniejsza koszt jutsu o naturze chakry Fuuton o połowę i zwiększa moją szybkość i wytrzymałość o 10.
Za dużo odmiennych zastosować.
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi
Offline
Rękawice Fuuton
opis: Rękawica od koniuszków palców aż do samego ramienia. Zmniejsza koszt jutsu o naturze chakry Fuuton o połowę i zwiększa moją szybkość i wytrzymałość o 10.
Offline
Rękawice Fuuton
opis: Rękawica od koniuszków palców aż do samego ramienia. Zmniejsza koszt jutsu o naturze chakry Fuuton o połowę i zwiększa moją szybkość i wytrzymałość o 10.
Koszt: 150.000G (zmniejszenie chakry o połowę za jutsu to dużo)
Termin: 05.02.11
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi
Offline