Pierwszy Ogon: Przy pierwszym ogonie możemy tworzyć trzęsienia ziemi używając elementu Ziemi i używać jutsu ziemi do poziomu B.
Przy aktywacji: +5000 chakry, +5 reakcji.
Drugi Ogon: Przy drugim ogonie używa żywiołu powietrza, przydaje się on do odpychania przeciwnika na spore odległości. Umiemy używać jutsu Powietrza z poziomu B.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +5 szybkości, +5 reakcji.
Trzeci Ogon: Przy trzecim ogonie potrafi władać elektrycznością, potrafi stworzyć coś w rodzaju tarczy, jednak jeżeli dotknie jej woda, użytkownik zginie. Możemy używać wszystkich jutsu elektrycznych, do poziomu B.
Przy aktywacji: +10000 chakry, +15 szybkości, +10 reakcji, +10 celności.
Czwarty Ogon: Czwarty ogon daje użytkownikowi władzę nad wodą, a dokładniej tworzenie rękoma fal o wysokości do 10 metrów. Możemy używać jutsu Wody do poziomu B.
Przy aktywacji: +20000 chakry, +10 celności, +20 siły
Piąty Ogon: Przy piątym ogonie użytkownik zmienia się w Hokou, posiada już wszystkie żywioły łącznie z żywiołem ognia(pluje kulami ognia z pyska). Do tego użytkownik może przy piątym ogonie tworzyć iluzję takich ataków, nie zużywajc przy tym chakry. Możemy używać jutsu Ognia do poziomu B.
Przy aktywacji: +20000 chakry, +20 zręczności.
(przy aktywacji kolejnych ogonów, nie tracimy bonusów z poprzednich poziomów)
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi
Offline