Ogłoszenie



by Seyron by Seyron


FORUM ZNÓW RUSZA! ! !




by Seyron by Seyron

#1 2009-08-29 17:52:30

 Seyron

http://img830.imageshack.us/img830/8014/hogm.png

Zarejestrowany: 2009-08-28
Posty: 2249
Punktów :   

Klan Ayatsuri

Techniki rangi ,,D”

Kugutsu no Jutsu

Podstawowa technika kuglarzy. Dzięki niciom Chakry jako przekaz między kukłą, a marionetkarzem może sterować swoją zabawką.


Kugutsu Kawarimi no Jutsu

Zamieniamy się miejscami ze swoją kukłą. Tzn: Jeśli jesteśmy w opałach. Np: Obwiązani przez przeciwnika który ma zadać cios. Na naszym miejscu jest kukła, a my sami jesteś zawinięci w bandaże w których powinna być kukła.

Setsuzoku

Jeśli nici sterujące naszą kukiełką zerwą się, marionetkarz w kilka sekund potrafi je przywrócić. Druga podstawowa technika kuglarzy.


Techniki rangi ,,C”

Doku Kiri Jigoku: Naribari Hyaku Renpatsu

Trzeba posiadać przynajmniej dwie kukiełki. Jedna z kukiełek wypuszcza dwie bomby dymne przez co nasza ofiara nic nie widzi, następnie obie kukiełki wypuszczają z miejsc których mogą kilkadziesiąt trujących igieł. Technika trudna do uniknięcia.


Fukumen no Jutsu

Wygląd zewnętrzny marionetki może zmienić się na wzór innych osób. Im lepszy lalkarz tym lepsza kopia osoby Dobra technika do zwiadu.


Fukuden no Jutsu

Jeżeli nasza kukiełka posiada ogon, to może wbić go pod ziemię i w wybranym przez nas miejscu ogon wychodzi z pod ziemi atakując przeciwnika.


Hansou Guujin

Kuglarze mają możliwość pieczętowania swoich marionetek w zwojach. Jest to o wiele lżejsze przechowywanie marionetek i łatwiejsze w podróży.


Yubi Tenraku

Technika polega na podłączeniu się do jakiejś części ciała u jakiejś osoby i wstrzymanie ruchu danej kończyny. Technika może być nawet nie zauważalna bo wystarczy lekkie poruszenie palcami.



Techniki rangi ,,B”


Hansou: Buki Guujin

Pieczętujemy coś na częściach kukiełek. np: dodatkowe bronie itd.


Jikki Chikamatsu no Shuu

Jutsu z wyższej pułki. Polega na tym, że przy całkowicie sprawnych rękach kuglarz może sterować aż 10 kukłami naraz. Jest to możliwe dlatego, bo jeden palec przypada na jedną kukiełkę. Jeśli nie wszystkie palce mamy sprawne możemy sterować mniejszą ich ilością.


Kairai Engeki: Kuro Higikiki Ippatsu

Chyba najbrutalniejsza technika kuglarska i jedna z najbrutalniejszych ogółem. Zamykamy naszego oponenta do środka kukiełki, po chwili w otwory kukły wbijane są sztylety. Przeciwnik jest zapewne podziurawiony w głowę, więc śmierć na miejscu.


Kikou Junpuu

Tworzymy przed sobą tarczę z Chkary, która jest wypuszczana z dłoni. Tarcza jest bardzo solidna i bardzo trudno jest ją zniszczyć.


Souen: Hitomi Kokuu

Jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Nici z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i kontrolować jej ruchy. Oczywiście nici można podpiąć do innych rzeczy: mieczy, noży itp. Nawet do cudzych kukiełek. Jedynie ograniczenie to wielkość przedmiotu do jakiego chcemy podpiąć nici.


Sanbon Kyuukai

Aby wykonać technikę, potrzebne są trzy specjalne lalki z kolekcji Chikamatsu. Każda z nich ma w ustach specjalną pieczęć: "Buddyzm", "Prawo" i "Mnich". Dwie lalki ustawiają się obok siebie, a trzecia wskakuje im na ramiona. Tworzą one między sobą coś w rodzaju czarnej dziury, która wciąga przeciwnika/ów bądź ich ataki.



Techniki rangi ,,A”


Senju Soubu

Jeżeli nasza kukiełka na ręce ma zapieczętowane części, z tych części wyłazi tysiąc rąk które zgniatają przeciwnika.


Shishi Heikou

Shishi Heikou to technika używana przez jedną z lalek kolekcji Chikamatsu. Pieczęć powstrzymuje użytkownika przed kontrolą chakry.




Techniki rangi ,,S”



Aka Higi: Hyakki no Souen


Dobrzy kuglarze są w stanie przywołać sto lalek i bardzo dobrym potencjale bojowym. Nici Chakry wychodzą z piersi wykonującego(czyli trzeba najpierw zmienić swoje ciało w kukłę).


Shiro Higi - Jikki Chikamatsu no Shuu

Jest to technika Chiyo, polegająca na uwolnieniu i kontrolowaniu dziesięciu kukieł z kolekcji Chikamatsu. Wszystkie marionetki są białe i każda z nich jest potężną bronią na sznurkach wyszkolonego kuglarza – mają one niezwykle duże możliwości bojowe, są także bardzo uniwersalne w walce. (Trzeba je mieć oczywiście)


Hitokugutsu

Technika polega na zmianie człowieka w kukiełkę. Sasori zrobił tak z Trzecim Kazekage.


Meka no Youhin

Dzięki tej technice wszczepiamy sobie mechaniczne elementy kukiełek w swoje ciało, a końcowym wynikiem my sami możemy być marionetką. By żyć i używać Chakry wystarczy nam tylko serce i mózg, resztę możemy zamienić w kukłę.


Taisha no Youhin

Jedna z najlepszych technik kuglarskich. By wykonać tą technikę trzeba wcześniej zmienić się w kukiełkę. Dzięki tej technice możemy się złożyć z powrotem jeśli ulegliśmy zniszczeniu. Jedynym warunkiem jest by nasze serce i mózg były w całości.


Yuuki Shitai no Dansou

Mocna technika defensywna. Dzięki niej mamy możliwość przenoszenia człowieczych części ciała (mózg, serce i inne które zachowaliśmy po zmianie w kukiełkę) do innego ciała sztucznego - kukły. Plusem jest, że nie potrzeba fizycznego kontaktu z tym ciałem, sama Chakra wystarczy.


http://i55.tinypic.com/aes8sz.jpg

http://emoty.blox.pl/resource/band2.gif
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
kopiowanie starych kaset przegrywanie kaset vhs łódz