Techniki rangi ,,D”
Enshou no Kaze
Technika defensywna. Polega ona na skupieniu chakry wewnątrz siebie i szybkim wypuszczeniu. Wypuszczona chakra zmienia się w wiatr. Dzięki tej technice możemy odepchnąć przeciwnika lub obronić się przed jego kunai'ami, senbon'ami, shuriken'ami
Techniki rangi ,,C”
Kaze Kiri
(wymagane: 2 katany)
Technika obronna, ale tylko przeciwko innym technikom Fuuton. Polega na przecięciu bronią nadchodzącego podmuchu, fali wietrznej lub nawet tornada. Ładujemy dana bron chakre, a następnie tniemy nadchodzące powietrze. Powstaje w nim luka, która nas pochlania i nie otrzymujemy obrażeń od techniki.
Fuuton: Daitoppa
Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
Fuusajin
(wymagane: wachlarz)
Jest to technika żywiołu powietrza. Dzięki potężnemu wachlarzowi Temari wytwarza ogromny podmuch wiatru. Na dodatek nie jest to zwykły powiew. Połączony jest on z elementami kurzu, który później może posłużyć jako zastawiona pułapka na oponenta. Na pierwszy rzut oka pył, który wydziela się wraz z wiatrem nie widoczny.
Fuuton: Suiran Reppu
Jest to Jutsu z repertuaru Asumy. Dzięki swoim kastetom i tej technice, mógł wydostać się z klatki Kitane. Składa on pieczęć Węża. Kastety zaczynają się unosić, nabierają rotacji i uderzają w klatkę.
Kamaitachi
(wymagane: wachlarz)
Jutsu wykonywane za pomocą wachlarza. Dość mocnym machnięciem ninja wypuszcza prawie, że huragan na swojego przeciwnika.
Fuuton: Ninpou Kami Orochi
Ze złożonych rąk wypuszczamy strumień powietrza, który leci jak świder zmiatając naszego przeciwnika.
Techniki rangi ,,B”
Fuuton: Kaiten Shuriken
Wokoło shurikenów skupiamy chakre wiatru. Dziki temu te staja się niewyobrażalnie ostre. Ponad to można kontrolować ich tor lotu.
Boefuu Senpuu no Jutsu
(wymagane: wachlarz)
Technika wymagająca wachlarzu. Użytkownik macha silnie 1 raz zamachnięciem wachlarzu co powoduje, że tworzy tornado na obszarze około 100 metrów.
Dai Kamaitachi no Jutsu
(wymagane: wachlarz)
Do wykonania tego Jutsu Temari potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy. Temari dzięki tej technice może się uchronić i zarazem atakować.
Futton: Reppushou
Technika "Uderzenia Cyklonu". Polega na wysłaniu silnego podmuchu w pojedynczy cel. Ma dostateczna moc, zęby wroga pokaleczyć, a nawet przewrócić.
Juuha Shou
Przy wykonaniu zamachu kończyna, posyłamy zaraz za nią chakre, skupiona w "ostrze z powietrza". Jest to bardzo groźna technika, a samo ostrze jest wstanie przeciąć metal.
Kaze Gaeshi
(wymagane: katana)
Dzięki tej technice możemy wydostać się z wszelkiego rodzaju tornadowych technik. Kyaku za pomocą miecza rozproszyła tornado w którym była, co więcej dzięki tej technice tornado leci na wykonawcę techniki
Komakai Butoukai Tatsumaki
Przykładamy rękę do ust i możemy strzelać w przeciwnika małymi lecz szybkimi wietrznymi pociskami.
Techniki rangi ,,A”
Tatsumaki no Jutsu
Proste aczkolwiek bardzo niebezpieczne Jutsu. Użytkownik, po złożeniu odpowiednich pieczęci, tworzy wokół siebie małe tornado, który rośnie z sekundy na sekundę. Na końcu przybiera postać wielkiego tornada, o dewastującej mocy. Użytkownik jest w środku niego, może go kontrolować, zmieniać jego siłę, szerokość, energię oraz szybkość za pomocą swojej chakry. Ofensywne oraz defensywne jutsu.
Juuha Reppu Shou
Jutsu tworzy wielka łapę z wiatru z pazurami itp. Możemy nią dowolnie sterować i kształtować i gdy zderzy się z czymś powstają ogromne zniszczenia. Może służyć także jako tarcza ochronna.
Kaze no Yoroi
Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg.
Futton: Ninpou Kamikaze
Tworzy z silnego podmuchu powietrza trzy małe trąby powietrzne, które potrafią narobić nie małych szkód okrążając wroga. Po chwili łącza się one ze sobą, tworząc potężne tornado.
Fuuton: Hanachiri Mai
Koło wykonującego pojawia się tysiące płatków zmieniających się w duże tornado, które po chwili uderza w przeciwnika poważnie go raniąc.
Kaze no Yaiba
Technika polega na skupieniu chakry na wskazującym palcu, a następnie na stworzeniu z niego silnego wietrznego podmuchu, przyjmującego formę powietrznego ostrza, rozcinającego wroga.
Fuuton: Renkuudan
(wymagane: przywołanie średniego summona)
Wietrzny odpowiednik Teppoudamy. Używający zbiera powietrze w swoim żołądku, mieszając przy tym je ze swą chakrą, po czym wyrzuca je z siebie z dużą siłą, nadając mu jednocześnie olbrzymią prędkość. Tak skondensowane powietrze trafia przeciwnika praktycznie miażdżąc go na miejscu. Podobnie jak w przypadku Teppoudamy, może być wykonywana tylko przez duże stworzenia.
Fuuton: Oni Tsume
Po złożeniu pieczęci: Ne, Mi, Uma, Inu bierzemy głęboki wdech i zaczynamy się kręcić jednocześnie wypuszczając powietrze zmieszane z Chakrą, które dosłownie tnie naszaych przeciwników niczym porządna katana...
Fuuton: Mugen Sajin Daitoppa
Technika żywiołu powietrza. Pierwszy raz widzimy ją w starciu Gaary z Naruto. Jutsu wykonywane przez piaskowego chłopca pod postacią Shukaku. Dzięki temu Gaara ma ogromną pojemność płuc przy czym w środku może skumulować ogromną ilość powietrza. Później z łatwością wyrzuca je z siebie i kieruje w stronę przeciwnika. W ten sposób z łatwością unika nadchodzącego ataku.
Kaze Furai
Technika polega na unoszeniu się w powietrzu, za pomocą podmuchów wiatru, wytworzonych za pomocą chakry. Prędkość latania zależny od naszej kontroli chakry i jej ilości.
Techniki rangi ,,S”
Tatsuno Ooshigoto no jutsu
Z początku nic się nie dzieje. Jakby to był niewypał, lecz za chwilę z nieba tworzy się duże tornado które wciąga przeciwnika do środka. Jeżeli chmury były ciemne jakby miała być burza, w tornadzie ranią nas pioruny, jeżeli z chmur padał deszcz to w tornadzie jest ulewa która zamienia się w w bardzo duży grad. Oby dwa sposoby doprowadzają do śmierci.
Fuuton: Rasengan
(wymagane: znać Rasengan)
Jest to Rasengan do którego dodajemy naturę Chakry Fuuton. Jest on o wiele silniejszy od poprzednika, rozrywa na kawałki natychmiastowo.
Fuuton: Rasenshuriken
(wymagane: znać Fuuton: Rasengan)
Tworzymy w dłoni kule skondensowanej chakry natury wiatru, wirującej we wszystkie kierunki i będącej pod wpływem wielkiego ciśnienia. Po trafieniu wroga lub przedmiotu dosłownie rozrywa go na strzępy, a jeżeli nie, to odrzuca na bardzo dyza odległość jak po uderzeniu gigantycznego przedmiotu. Po tej technice musimy udać się do szpitala bo mamy zniszczona rękę na poziomie komórek.
Fuuton: Atsugai
(wymagane: maska Kakuzu Fuuton)
Maska Kakuzu wypuszcza potężny podmuch wiatru wyglądający jak kula powietrza. Podmuch bez problemu łamie drzewa, a przeciwnicy są aż odrzucani.
Fuuton: Kazekiri
Po uformowaniu potrzebnych pieczęci, wysyłamy na cel szybką i idealnie cienka warstwę tnącego wiatru, który bez problemu przebija się przez wszystko. Technika idealna jest do unieszkodliwiania dużych celów jak np summony. Jest jednak bardzo silna.
Mój zespół:
Lider: Seyron
Członkowie: Nidame, Raimei, Mashi
Offline