Nidame - 2010-12-13 17:08:05

Hoshikagi


Techniki rangi D


Taihoudan

Podstawowa technika klanu. Użytkownik generuje w organizmie chakrę i wypuszcza ją pod postacią wodnego pocisku, który rani przeciwnika.


Techniki rangi C


Kuchiyose: Sakana Kurau

Podstawowa technika przywołania klanu. Przykładając do zbiornika wodnego rękę, shinobi jest w stanie przywołać dziesiątki piranii, które atakują cel. Najlepszy efekt ma ta technika. gdy sprowadzimy przeciwnika do wody czyli do zanurkowania w wodzie. Spotkanie się z nimi grozi licznymi ranami na ciele, a nawet śmiercią.

Kuchiyose: Wanizame

Kolejna z technik przywołania klanu Hoshikagi. Shinobi w do akwenu wodnego wprowadza rekina ludożercę. Jest on niesłychanie groźny, jeżeli przeciwnik nie ucieknie przed nim, skończy z roztrzaskanymi kośćmi.


Techniki rangi B


Goshoku Zame

Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Kuchiyose: Umibouzu

Zaawansowana technika przywołania, możliwa tylko w akwenach wodnych.Przywołujemy morskiego potwora. Jest on praktycznie niezniszczalny, regeneruje się dzięki wodzie która jest dookoła. Jedynie bardzo mocny atak Katon (jak Gamayu Endan) potrafi wyparować go.


Techniki rangi A


Bakusui Shouha

Atutowa technika klanu, wykonywana idealnie tylko przez jego członków. Z ust wypluwamy niewyobrażalną ilość wody, która najpierw przybiera ogromną ilość fal. Później wygląda jak mini ocean. Później tą wodę można zmieniać w kolejne fale burząc je, podnosząc na różne wysokości.

Techniki Rangi S


Suirō Sameodori no Jutsu

Technika polega na tym, że po użyciu Suiton: Dai Bakusui Shōha i połączeniu z Samehadą, Kisame tworzy gigantyczną kulę wody i staje się jej medium. Kula może w każdej chwili dowolnie się przesunąć, co utrudnia celowi ucieczkę. Ta technika daje Kisame wielką zaletę, gdyż może oddychać pod wodą i jednocześnie topić przeciwników.

Suiton: Dai Bakusui Shōha

Potężniejsza wersja techniki Suiton: Bakusui Shōha. Kisame wypluwa dużą ilość wody, która obejmuje cały obszar działania techniki i zgniata go przez nieuniknione fale. Woda przyjmuje postać kuli, zamiast swobodnie wypływać tak jak w słabszej wersji jutsu.

Suiton: Daikōdan no Jutsu

Jest to silniejsza wersja Suiton: Suikōdan no Jutsu, która tworzy gigantycznego rekina, znacznie większego niż Kisame, który służy do ataku przeciwnika i potrafi wysysać czakrę. Im więcej czakry wchłonie tym staje się większy.

Suiton: Senshokuzame

Technika ta tworzy tysiąc rekinów, które atakują przeciwnika.


Wybrańcy Rikodu(Rinnegan)

Ścieżka Gedō

Shouten no jutsu

Shouten No Jutsu jest techniką Ninjutsu stosowaną przez posiadacza Rinnegana. Te technika pozwala by ciało/osoba mogła przyjąć idealną formę innej, działa ona jak Edo Tensei, lecz można i użyć jej jak wspomniałem na żywej osobie. Ale przejdźmy do sedna, technika pozwala nam upodobnić ciało czy osobę do innej ale i skopiować jej techniki czy Kekkei Genkai - klon idealny. Ciało posiada wtedy niewiele mocy dlatego najczęściej to oryginały 'pożyczają' swojej chakry i przekazują ją swoim kopiom. Niestety nic nie jest trwałe, gdy chakra się skończy klony umierają odsłaniając prawdziwe ciała

Kuchiyose: Gedou Mazou

Jeżeli posiadacz Rinnegan przyzwie Gedou Mazou ma praktycznie zagwarantowane zwycięstwo. Jest to ogromny summmon a za razem pomnik, w którym Akatsuki przetrzymuje, bijuu. Jednak pomnik przyzwany przez te technikę, jest narzędziem do walki. Kiedy zostanie przywołany „podłącza się” do użytkownika Rinnegana i wykonuje technikę Fūinjutsu: Genryū Kyū Fūjin.

Gedou: Rinne Tensei no Jutsu

Technika pozwala wskrzesić wszystkich którzy polegli w walce z dowolnym ciałem użytkownika rinnegana. Jak i tych których użytkownik po prostu chce wskrzeście. Jednak nie działa na osoby zabite już jakiś czas temu.

Kowai Me(Każde Ciało Wymaga Aktywnego Rinnegan)

Jest to raczej umiejętność wrodzona posiadaczy tego zaawansowanego limitu krwi jakim jest Rinengan, każde spojrzenie w te niezwykłe oczy wywołuje strach, który może obezwładnić słabszych psychicznie przeciwników. Niekiedy wstrząs psychiczny może być tak wielki, że atakujący nas przeciwnik chybia celu nie wiedząc co się stało.

Ścieżka Tendō



Fujō

Jak sama nazwa techniki mówi polega ona na lewitacji. Dzięki swoim unikalnym umiejętnością Ścieżka Tendō potrafi przezwyciężyć grawitacje i unosi się w powietrzu, bez wysiłku wznosząc się na wiele metrów w górę.


Ukojizai no Jutsu

Jest to niezwykle przydatna technika, która nie budzi podejrzeń nikogo. Ścieżka Tendō podnosi ręce w kierunku nieba z którego po chwili zaczyna spadać rzęsisty deszcz, lecz niech was to nie zwiedzie, każdy człowiek w zasięgu tej techniki zostaje natychmiast wykryty oraz jego chakra oszacowana.


Shinra Tensei

Silne wyładowanie energii odpychającej wszelką materię. Gdy poświęci się część swej energii życiowej można tym zniszczyć teren wielkości Konohy. Wadą tej technik jest pięciosekundowa (lub więcej w zależności od siły odepchnięcia) przerwa między ponownym użyciem techniki.


Bansho Tenin

Przeciwieństwo Shinra Tensei. Tutaj Ścieżka Tendō potrafi przyciągać do siebie ludzi, przedmioty, bronie itp. Niezbyt szybkie zareagowanie przez przeciwnika może się skończyć dla niego nawet śmiercią. Tak jak w Shinra Tensei trzeba odczekać pięć sekund by użyć tej techniki ponownie.


Chibaku Tensei

Technika polega na utworzeniu kuli z chakry, która przyciąga wszystko co znajduje się w jej pobliżu i tym samym zwiększa swoje rozmiary. Ma za zadanie uwięzić lub zmiażdżyć przeciwnika. Legenda głosi, że to właśnie tą techniką Mistrz Sześciu Ścieżek stworzył księżyc pieczętując w nim ciało Juubiego.


Ścieżka Chikushōdō



Olbrzymi Ptak
Specjalna Umiejętność:

Olbrzymi ptak przyzwany przez Zwierzęcą Ścieżkę Rinengana potrafi składać bomby przypominające wyglądem jajka, lecz nie dajcie się zwieść. Siła eksplozji jaką wywołują jest bardzo duża i potrafi zabić.


Pies
Specjalna Umiejętność:
Rozdzielanie.
Jest to niezwykle przydatna umiejętność czyniąca z tego przyzwanego zwierzęcia nie lada przeciwnika. Za każdym razem, gdy zostanie śmiertelnie zraniony wyrasta mu nowy łeb, który odłączyć się może od ciała tworząc następnego wściekłego psa.


Panda
Specjalna Umiejętność:
Kamienna Skóra
Dzięki tej umiejętności to przyzwane zwierze wykorzystywane jest do wszelkiej maści defensywy. Panda posiada niezwykle wytrzymałą skórę, która jest wstanie zablokować większość ataków.


Chimera
Specjalna Umiejętność:

Jest to chyba jeden z najbardziej zaskakujących z przyzwanych zwierząt przez ścieżkę Chikushōdō. Chimera, posiada umiejętność, niczym kameleon perfekcyjnego kamuflażu pozwalającą ukrywać swoją obecność w każdych warunkach.


Olbrzymi Nosorożec


Stonoga


Wielki Krab
Specjalna Umiejętność:


Jest to umiejętność do wytwarzanie i wypuszczania ze swych ust dużych ilości spienionej wody przez przyzwanego Kraba.


Byk


Ścieżka Shuradō



Misairu Tenma no jutsu

Jest to technika wykorzystująca niezwykłe umiejętności tego ciała-kuły jakim jest Ścieżka Shuradō. Dzięki zawartemu w nim arsenałowi broni możliwy jest zmasowany atak wszystkimi z nich lub wystrzelenie niewielkiej ilości pocisków z kończyn.


Sou Tenma no jutsu

Jego hełm na głowie się otwiera. Na środku jest dziura w której ładuje się Chakra tworząc promień. Tym, że promieniem bez problemu można rozwalić duży budynek.


Ścieżka Ningendō



Konpaku Gaijo

Dzięki tej technice możemy sondować umysł innej osoby. Warunkiem jest trzymanie ręki na jego głowie.


Kontan Nokeru

Następstwo techniki Konpaku Gaijo. Kładzie swoją rękę na głowie ofiary sondując jego umysł jeśli przeciwnik nie chce wyjawić mu informacji które chce posiąść. Czy je dostanie czy nie technika kończy się tak, że wyjmuje duszę swojej ofiary.


Ścieżka Jigokudō



Kingu no Jigoku

Technika, dzięki której przyzywamy króla podziemi - Enma. Ten za pomocą swych 'rąk' poprzez usta ofiar wyciąga ich dusze by je sprawdzić ich czystość.. głównie chodzi o to czy mówią prawdę na zadane pytanie jak to było w przypadku dwóch Jouninów z Konoha, którzy nie widzieli nic o Naruto. Po skończonym 'zabiegu' ofiary umierają i nie ważne czy mówili prawdę czy nie.


Matashitmyou

I znów z pomocą przybywa nam władca podziemi Enma. Tym razem w objęcia swej paszczy bierze martwe ciała by po chwili przywrócić je do życia w pełni sił i bez najmniejszej rany. Warunek jest taki, że mogą to być tylko ciała kontrolowane przez Rinnegan


Ścieżka Gakidō



Fūjutsu Kyūin

Ciało głodnych duchów potrafi absorbować każdy atak NinJutsu przez co jest o wiele trudniej go pokonać. W tym wypadku należy używać TaiJutsu.

Chakra Kyūin Jutsu

Technika pozwala na pochłanianie chakry przeciwnika poprzez kontakt bezpośredni. Może on w ten sposób pochłonąć cały zasób oponenta i go przejąć, powiększając tym swoje zasoby


Yoton(Element Lawy)

Techniki Rangi A

Lava Globs

Użytkownik wypluwa duże kule lawy. Technika może być używana, by roztopić drzwi, uniemożliwiając przeciwnikowi ucieczkę.

Yōton: Sekkaigyō no Jutsu

Użytkownik wypluwa dużą ilość żrącego wapnia z ust w postaci sporego pocisku, który jest zdolny do wyrządzenia szkód przeciwnikowi. Zdolnością tą można manipulować w celu schwytania celu pod stopami, kiedy to technika zalewa ziemię, może działać jak szybkoschnący cement, jednak wymaga to dodania elementu wody do techniki, która jest niezbędnym elementem do dokonania reakcji zatwardzenia. Można to łatwo wykorzystać poprzez zwiększenie wody, by rozpowszechnić materiał, zwiększając dalszy zakres techniki.

Yōton: Yōkai no Jutsu

Użytkownik wypuszcza duży strumień lawy. Kąt pod którym wyrzucana jest lawa uniemożliwia uniknięcia ataku poprzez skok. Jeśli jakimś cudem przeciwnik uniknie ataku, zaraz po lawie wypuszczany jest strumień gorącej pary, która może uszkodzić wzrok.

Techniki Rangi S

Lava Release: Lava Geyser


To jutsu wywołuje gejzer lawy, który wydostaje się z ziemi, bezpośrednio przed przeciwnikiem. Silne Jutsu wodne może ugasić lawę i tym samym ją powstrzymać.

Ranton(Element Burzy)

Techniki Rangi B

Ranton: Reizā Sākasu


Darui używa swojego Ranton by wywołać kilkanaście promieni elektrycznych, które strzelają do jego wroga. Promienie mogą zmienić swój kierunek po zostaniu postrzelonym.

Ranton: Raiunkōha


Hiruko używa Stormu do wygenerowania grubego pierścienia burzowego i energii elektrycznej wokół niego,tworząc ofensywe i defensywe okręgu.Nastepnie używa tych chmur,żeby tworzyć potężne wybuchy ognia błyskawic na wrogów.Energia elektryczna wokół okręgu skutecznie uniemożliwia wrogom do dostania się blisko celu.

Techniki Rangi A

Ranton Ōgi: Rankiryū


Hiruko wykorzystując swoje Kekkei Genkai, elementu błyskawicy, który nabył dzięki technice Kimera no Jutsu produkuje chmurę grzmotową, która może absorbować chakrę. Zaabsorbowana chakra uderza w ziemię i dzięki temu może prawdopodobnie się zwiększyć.

Apple house cafe